Îndrăzneț
Formentor, cel mai vândut model al spaniolilor de la Cupra, tocmai a devenit mai bun, în urma unui facelift. Noi am condus versiunea plug-in hybrid cu 272 de cai putere, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video.
-
dani, marţi, 03.12.2024 09:57
57k pt un cupra? bafta la vanzare :))
-
Banditos, marţi, 03.12.2024 10:40
Kuga e deja imbatranit, Tucson e pe acolo. Formentorul asta pare cu o clasa mai sus (inclusiv pretul) probabil tintind o alta tipologie de client (inclusiv banii disponibili ai acestuia)
-
eu, marţi, 03.12.2024 14:02
@Banditos - si eu nu mai sunt tanar :D Am tot auzit povestea asta cum ca Kuga ar fi imbatranit... pentru mine orice pe lumea asta in primul rand trebuie sa fie practic si apoi conteaza si designul. Degeaba are ceva un design nemaivazut, dar in viata de zi cu zi e greu de trait cu el. Asa si la masini, prefer o masina mai "batrana" dar care sa fie mai utila in viata de zi cu zi...
-
aha, marţi, 03.12.2024 16:40
4.5 stele la capitolul Consum pentru o masina care consuma in viata reala de patru ori mai mult decat pe hartie? Si ni se mai si spune ca "nu am fost foarte departe" de datele oficiale. Du-te ba d-aici cu "glumele" tale.
-
johnny_tm, miercuri, 04.12.2024 16:03
am comparat pe viu Formentor cu kuga si diferenta de calitate cel putin perceputa e considerabila. Kuga plina ce plastic tare, arata imbatranit la interior. Autonomia cupra este considerabil mai mare ciu acest facelift. Kuga nu a primit imbunatatiri tehnice altele decat tableta. Per total Cupra pare o masina premium (char daca nu se compara cu audi sau bmw) comparativ cu kuga sau alte modele similare.
-
Andrei, joi, 05.12.2024 18:37
Frumusel. Cu portbagajul ala e o masina de oras sau drumuri scurte.
-
ovi, marţi, 07.01.2025 16:36
Consuma de aproape 6 ori mai mult in oras fata de cifrele oficiale si cu 6 kw mai mult pe electric la 100 de km si tu spui ca e "pe aproape". Ma intreb care trebuia sa fie diferenta ca sa fie "pe departe".
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 28 ianuarieLux la superlativBMW Seria 7 este una dintre cele mai luxoase limuzine de pe piață, dar dacă vrei să mergi "all in", îți poți îndrepta atenția către o versiune Individual. Noi am testat o astfel de versiune și nu a fost electrică. Ci echipată cu un motor de 3.0 litri diesel. Un adevărat devorator de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 24 ianuariePuterea ursuluiSkoda a profitat de succesul primei generații Kodiaq, care s-a vândut în peste 750.000 de exemplare în întreaga lume, și a venit cu o nouă generație. O generație care nu este o revoluție, ci o evoluție a unui model de succes și îndrăgit de marea majoritate a clienților. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 13 ianuarieSupererou deghizatAm condus noul Porsche Macan Turbo electric, un supercar deghizat în hainele unui SUV de familie. Pe lângă faptul că ne-am delectat cu toate opțiunile premium pe care le oferă această mașină, cel mai tare ne-am distrat cu cei 639 de cai putere și cu accelerația violentă. Cât de violentă? Spun doar atât: sprintul de la 0 la 100 de km/h se face în 3.3 secunde. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 decembrieAtipicBMW Seria 1 a primit, anul acesta, un facelift care face cât o generație nouă. Noi am testat acum versiunea de top M135 xDrive, care a pierdut "i"-ul din denumire, dar a câștigat multe alte lucruri. Despre toate acestea afli în rândurile următoare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 13 decembrieSimfonie pentru sufletFord Mustang este un unicorn veritabil, în contextul actual din industria auto. Noi am testat noul Mustang GT Cabrio, iar în rândurile următoare îți spunem de ce trebuie, neaparat, să ai un muscle car american în garaj. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
Ford Kuga PHEV mi se pare o optiune mai buna, mai ieftina, consum mai mic cu bateria complet descarcata, un pic mai spatios. Si Hyundai Tucson e de preferat la pretul cerut de Seat...