Îndrăzneț
Formentor, cel mai vândut model al spaniolilor de la Cupra, tocmai a devenit mai bun, în urma unui facelift. Noi am condus versiunea plug-in hybrid cu 272 de cai putere, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video.
-
dani, marţi, 03.12.2024 09:57
57k pt un cupra? bafta la vanzare :))
-
Banditos, marţi, 03.12.2024 10:40
Kuga e deja imbatranit, Tucson e pe acolo. Formentorul asta pare cu o clasa mai sus (inclusiv pretul) probabil tintind o alta tipologie de client (inclusiv banii disponibili ai acestuia)
-
eu, marţi, 03.12.2024 14:02
@Banditos - si eu nu mai sunt tanar :D Am tot auzit povestea asta cum ca Kuga ar fi imbatranit... pentru mine orice pe lumea asta in primul rand trebuie sa fie practic si apoi conteaza si designul. Degeaba are ceva un design nemaivazut, dar in viata de zi cu zi e greu de trait cu el. Asa si la masini, prefer o masina mai "batrana" dar care sa fie mai utila in viata de zi cu zi...
-
aha, marţi, 03.12.2024 16:40
4.5 stele la capitolul Consum pentru o masina care consuma in viata reala de patru ori mai mult decat pe hartie? Si ni se mai si spune ca "nu am fost foarte departe" de datele oficiale. Du-te ba d-aici cu "glumele" tale.
-
johnny_tm, miercuri, 04.12.2024 16:03
am comparat pe viu Formentor cu kuga si diferenta de calitate cel putin perceputa e considerabila. Kuga plina ce plastic tare, arata imbatranit la interior. Autonomia cupra este considerabil mai mare ciu acest facelift. Kuga nu a primit imbunatatiri tehnice altele decat tableta. Per total Cupra pare o masina premium (char daca nu se compara cu audi sau bmw) comparativ cu kuga sau alte modele similare.
-
Andrei, joi, 05.12.2024 18:37
Frumusel. Cu portbagajul ala e o masina de oras sau drumuri scurte.
-
ovi, marţi, 07.01.2025 16:36
Consuma de aproape 6 ori mai mult in oras fata de cifrele oficiale si cu 6 kw mai mult pe electric la 100 de km si tu spui ca e "pe aproape". Ma intreb care trebuia sa fie diferenta ca sa fie "pe departe".
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
Ford Kuga PHEV mi se pare o optiune mai buna, mai ieftina, consum mai mic cu bateria complet descarcata, un pic mai spatios. Si Hyundai Tucson e de preferat la pretul cerut de Seat...