Suflet iberic
Cupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere.
-
MarS, joi, 21.11.2024 15:26
Civic bate orice la aceasta clasa de ICE/Hybrid
-
ds, joi, 21.11.2024 19:35
Spatele este un amestec de Hyundai i20 și Hyndai Bayon, și ca să fie treaba treabă mai are și evacuări false. Îmi pare o mășină banală și anostă. Nu are nimic care să ma atragă, bine, nici nu am fost fan Seat și derivatele vreodată. Dacă ar fi să aleg, m-aș orienta mai degrabă către fratele Golf 8.
-
Nutu, joi, 21.11.2024 22:17
Aspect 10 Daca o pornesti ai tendinta sa ii dai foc... detin una de noua din 07.2024 am facut 10000km in 4 luni si toti martorii la.bord aprinsi... dupa primii 200km sa aprins ledul de ulei si am completat 1L. De noua troncane amortizoarele ca la o masina cu 200mii km. Dupa mai multe întrebări la alti detinatori am aflat ca sunt probleme generale, de cand a dat frigul sau aprins si beculetele mai multe in bord, ba nu merge lane asist, ba nu vede semnele de pe strada, ca camera fata nu funcționează ba se blochează ecranul..
-
Andi, joi, 21.11.2024 22:35
Moleșeala generală care a început, de mai mulți ani, să copleșească Europa, apare si-n motoarele europene. Motoare de 1.0 ( 950 cmc), cu 3 cilindri, de unică folosință, de 1.2, (Duster) ,3 cilindri, 4×4, etc. Am mers puțin cu noul Passat, cu motorul 1.5 etsi, 150cp. Este ok la viteze mici, în oraș, dar dacă accelerezi și vrei să ajungi la viteze de autostradă, începe să țipe de-ți trece chefu' de viteză! Concluzia este: Europa este condusă de băbălăi, de fetițe imature, de verzi și de lgbt, care în numele salvării planetei (!?) vor distrugerea Europei!
-
@Andi, vineri, 22.11.2024 09:12
Gata, ai tras tu concluzia că suntem conduși de băbăllăi că nu poți tu să te desfășori pe șosea. Hai, mă! Acum, pe bune, 150 cp sunt, totuși,150 și cred că sunt destul de suficienți pentru folosința zilnică. Acum ca tu vrei 3-400 de cp e altceva, găsești o grămadă de modele cu puteri din astea. Găsești și în patru cilindri și în șase și V8 biturbo. Ideea e că trebuie să te cam scobești la protofel. Aaaa, stai, cred că vrei 400 de cai la preț de 100-150, nu? Păi, bă băiatu, dacă vrei adrenalină și liniuțe și ai chef de viteză, de ce nu te duci la vreun club, ceva? Serios vorbesc.
-
DLP, vineri, 22.11.2024 10:29
Dintre cele 4 "optiuni" mentionate, as merge pe varianta 5, recte Mazda 3. Singurul model ramas cu motoare aspirate, iar modelul 2025 are downsizing doar pe partea de putere la o cilindree de 2,5l. Testati si ne mai auzim....
-
Banditos, duminică, 24.11.2024 10:02
Din cele 4 optiuni mentionate + varianta 5 am ales-o pe a 6 a. Uitandu-ma la pretul modelului astuia, >38.000, as zice ca banii pe care i-am dat eu, (32.500) e afacere. Pentru o masina cu motor mai potent, consum absolut rezonabil, interior "clasic" si, in 45.000km, ZERO probleme. @Nutu...la frig si la mine se anuleaza aproape tot sistemul de asistenta la condus. In 5-10 minute isi revine, probabil pana se incalzeste lampa PL 500 :))
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 22 iulieAtemporalDeși se află încă la a doua generație, lansată în 2014, Volvo XC90 nu își arată deloc vârsta. Ce-i drept, în tot acest timp a primit mai multe pachete de îmbunătățiri, cel mai recent facelift fiind prezentat anul trecut. Pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
Sufletul la o mașină e dat de motor . Ori dacă ăsta v-a părut anemic să înțeleg că sufletul iberic e cam nașpa ? Ori spaniolii au cucerit un continent prin vitejia conchistadorilor. Dar în afară de preț mi se pare o mașinuță cu un interior, partea din față și spate moderne. Cât despre motor e principalul cal de povară al grupului VAG și mi se pare curios că deabia acum se simte că e astmatic.