Diferit
Știi cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video.
-
aha, marţi, 01.04.2025 14:33
"Pentru moment, în România, poți comanda doar versiunea Long Range, cu două motoare electrice, 444 CP și 568 km autonomie." "Tesla Model Y facelift costă 60.990 de euro." Dar ati ramas in urma, nu gluma. Noul Model Y Facelift poate fi comandat inca din februarie si intr-o versiune RWD. In plus, varianta de 60.990 de euro nici nu se mai vinde in prezent.
-
MarS, marţi, 01.04.2025 14:49
De ce e montata plachia aia centrala stramba? :) Vine mega aiurea vs simetria propusa de avel V al bordului de altfel reusit.
-
l, marţi, 01.04.2025 16:41
@MarS Ca sa fie orientata spre sofer, cum era si la BMW prin anii 80-90 si la Toyota Supra din aceeasi perioada
-
CU.PLAcere, marţi, 01.04.2025 16:42
Cea mai frumoasa masina, raportata la concurenta ei (mentionata in articol)
-
George Simion, miercuri, 02.04.2025 03:41
cupra...cross-carucior..blasfemie!
-
MarS, miercuri, 02.04.2025 09:37
Design wise nu inteleg de ce unii monteaza un ecran de 14 sau mai mare central iar pt sofer pun un ecranus de 5 ... e f nemasculin si de sarak
-
eu, miercuri, 02.04.2025 12:02
nu prea vad cum un ecran mai mare ar fi mai masculin si care ar fi beneficiul de pe urma presupusei masculinitati care creste odata cu diagonala ecranului, dar ma rog fiecare e liber sa isi imagineze lucrurile in felul lui. motivul pentru care nu pun un ecran mai mare cred eu ca tine de spatiu si utilitate. chiar daca ar pune in dreptul soferului un ecran mai "de bogaki" mare parte din el ar fi acoperit permanent de volan, manete si chiar de mainile soferului, deci utilitatea n-ar creste odata cu barbatia ecranului :)))
-
parere, duminică, 06.04.2025 19:50
Plastic saracacios marca VAG la preturi astronomice. Neeeext!
-
Dan, luni, 07.04.2025 11:37
Nu te prea uiți la ecranul din bord atâta timp cât ai un HUD de foarte buna calitate unde ai toate informațiile din bord. Da, plasticul e cam slăbuț, dar nu cred că e mai slab decât cel din Tesla. Iar legat de Tesla, nu cred că se compara confortul cu cel al Tavascan-ului. Iar faptul că în Germania pe locul 4 in topul celor mai bine vândute mașini electrice noi este Cupra Born, cu mult în fața la orice model Tesla , iar Tavascanul abia lansat deja e pe locul 9, la doar câteva unități în spate la Model Y, ce sa insemne ? Că toată lumea o fi atât de fraiera sau că mașinile construite pe platforma MEB ( primele 4 poziții ) chiar sunt mult mai reușite decât Tesla ? Și nu mă refer neapărat la putere , ci mai degrabă la confort, rezistenta in timp și costuri de întreținere/reparatii
-
ironR, joi, 17.04.2025 14:29
LOL, asta e masina de oras, nu altceva!! Bate Tesla si Hyundai/KIA la germane de nu e adevarat, iar China vine in Europa sa rupa tot ce se gaseste in prezent e piata. Cat despre acest melc cica sport, e de ras daca nu ar fi de plans - viteza maxima 180km/h, consum imens, incarcare submediocra! Nu mai zic de pretul kW in Europa. In China pretului kW e la sfert fata de Ro.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 6 iunieSUV-ul poporuluiCel puțin pentru moment, dacă vrei o Dacia Duster cu tracțiune integrală, ai la dispoziție o singură motorizare, alăturată unei transmisii manuale. Noi am condus-o, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Ți-am pregătit, desigur, și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 30 maiPlanor terestruÎn garajul Automarket a ajuns „cel mai cel” Renault. Este vorba despre Rafale E-Tech 4x4, adică versiunea Plug-in Hybrid, care este cel mai mare, cel mai puternic și cel mai scump Renault din gamă, adică nava amiral a mărcii franceze. Rafale este un nume special, referință la avionul de luptă francez din anii 30. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 26 maiNouveau QuatrelleAnul trecut, legendarul Quatrelle a reînviat sub forma unui model pur electric. Noi l-am condus în cadrul testelor internaționale din Portugalia, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan modelul francez. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 23 maiFamilia extinsăMazda CX-80 a aterizat din nou la noi în redacție, doar că de data asta cu o motorizare foarte atractivă și interesantă. Mă refer aici la E-SKYACTIV D, care vine la pachet cu un motor diesel cu 6 cilindri, în linie, de 3.3 litri. Asta este pentru cei care susțin că zilele motorului diesel sunt numărate. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 16 maiSenzații tariOdată cu noua generație, BMW M5 a intrat într-o nouă eră. Cea a electrificării. Este primul M5 plug-in hybrid din istorie, o mașină care, dincolo de toate, promite să ofere senzații tari la fiecare apăsare mai hotărâtă a pedalei de accelerație. Ca de obicei, pe lângă impresiile de la volan, avem pentru tine și un video. Citeste tot
si scumpa si slaba, Tesla Model Y o bate cu ochii inchisi. nu inteleg de ce se tot uita lumea la alternative. ba, tesla este peste toate