Esențial
Am testat noul Dacia Duster facelift în Franța. Am analizat modificările estetice subtile, am interacționat cu noua cutie cu dublu ambreiaj și am butonat tehnologia de ultimă generație și am extras esențialul: Duster facelift rămâne un SUV esențial pentru marca de la Mioveni, dar și pentru cei care își doresc o mașină accesibilă, bună la toate.
-
PMC, joi, 26.08.2021 23:30
Daca as lua Duster, as lua Diesel fara sa clipesc. Mi se pare ca e disponibil cu manuala si 4x4, nu?
-
dCi, vineri, 27.08.2021 08:19
Aceleași uși care îmbracă stâlpii și plafonul
-
Moldovean, vineri, 27.08.2021 08:47
Cresc toți prețurile, crește și inflația, dar salariile rămân la fel. Și nu doar noi, se pare că populația europeană în general cam intră într-un proces de sărăcire. Și dacă se adoptă nebunia aia cu Fit for 55 a UE, să vezi atunci, că aia atacă chiar și în nevoile de bază, cum e încălzirea pe timp de iarnă. UE are nevoie grabnică de reformare, altfel există mari șanse de revolte sociale și haos. Deși la cum au fost oamenii dresați în ultimii ani...
-
Moldovean, vineri, 27.08.2021 08:49
@dci Sigur că aceleași uși, doar e facelift, nu model nou. Cum asta s-a schimbat la Logan/Sandero 3, se va schimba și la următorul Duster care va primi platformă nouă. Ieri se plângeau unii de mânerele alea vechi, dar mânerele alea au revenit la modă, vezi Porsche 911, Porsche Taycan, VW ID.4, BMW Seria 2 Coupe. Fix când Dacia le schimbă :))
-
Moldovean, vineri, 27.08.2021 09:01
E dreaptă comparația cu Tivoli și Vitara, dar doar parțial pentru că aceste modele sunt mai scurte decât Duster și nu pot face offroad. Tivoli are 4,22 m lungime (nu versiunea XLV), Vitara are 4,18 m, iar Duster 4,34 m. E ceva diferență. Apoi, Duster are aproape 22 cm gardă la sol, Vitara doar 18,5 cm, iar Tivoli doar 16 cm. Prin urmare, Duster e preferat de cei care mai fac și altceva cu mașina decât să se plimbe prin oraș. Profilul lui Duster e oarecum diferit de cel al Vitarei și Tivoli. Generația anterioară a Vitarei era bună de off-road, chiar îmi plăcea și designul, asta de acum e mai mult de fâțâială prin oraș și ocazional la drum lung pe șosea. În prima jumătate a lui 2021, Duster a vândut în Europa 73.993 bucăți, Vitara 30.931, iar Tivoli... 1.829 (!!!). Conform carsalesbase. Înainte de pandemie, Duster a terminat anul 2019 pe locul 2 în clasa lui la vânzări în Europa cu 220.167 bucăți, Vitara pe 12 în clasă cu 81.860 bucăți, iar Tivoli pe locul 30 în clasa lui cu doar 5.755 bucăți (!!!). Tot conform carsalesbase.
-
1000MB, vineri, 27.08.2021 10:19
Duster 150 Tce EDC6 0-100 Km/h in 9,9 secunde; vmax 199 km/h Duster 150 Tce MT6 0-100 Km/h in 9,7 secunde; vmax 202 km/h (www.dacia.fr)
-
xxx, vineri, 27.08.2021 10:24
@ Vitara este in același segment cu Duster, Tivoli cu STEPWAY după umila mea părere. Pana acum 2luni am avut Duster diesel 4x4 (cumpărat in mai 2010, deci prima generație), mașină onesta, cu capacitați offroad bune daca aveai niște pneuri adecvate, cu cele din fabrica nu prea. Dar pentru 95% din clienți nu au nevoie de 4x4 Marele câștig este reintroducerea transmisiei automate, in plus pe un motor decent ca putere si cuplu. Cu cutie automata vor mai câștiga încă 15% in vânzări
-
Kirotractor, vineri, 27.08.2021 10:26
Cum, doar 199 km/h Vmax? În cartea tehnică scrie 202 -- clar, n-o mai iau. :-) Ontopic fără bășcălie, mașina-i OK și consumul surprinzător de decent (scuze, mic voiam să zic dar m-am contaminat și eu de cuvințelul ăsta trendy, repetat la nesfârșit și aici în ciuda semnificației lui diferite-n DEX = politicos, cuviincios.) Mai pe scurt, un 4WD TCe cu c.v.man. chiar m-ar tenta (merge și de 130 CP, diferențele dinamice vs. 150 CP fiind practic nule cf. testelor.) P.S: @Moldovean: Cam așa-i cu Vitara/Tivoli = SUVo-crossovere subcompacte, plus că actuala Vitară e efectiv un rateu ca design. Dar SsangYong-ul rămâne inexplicabil de ieftin (zic fiindcă l-am condus și nu-i deloc ”rustic”.) Duster e oricum plasat cumva ”între segmente” - mă-ntreb dacă francezii mai consideră și semi-balena de Logan nou ”de clasă mică”. :-)
-
GabiA, vineri, 27.08.2021 10:35
La 23k E, cat ar costa versiunea "full", poti sa-ti iei noul Tucson in a doua echipare, care chiar e o masina foarte buna. Duster mi se pare ca se merita doar 4x4 si daca mergi pe coclauri cu ea. Altfel, interiorul e dezolant, cu plasticul ala grosolan, si cred ca sufera tare si la capitoul confortul scaunelor si izolarea fonica a habitaclului.
-
Moldovean, vineri, 27.08.2021 11:18
@Kiro Posibil ca SsangYong să vândă pe pierdere în loc să facă profit? Dar nu are logică... ori au profit minim. Oricum, marca e aproape de faliment și nu prea se înghesuie cumpărători căci indienii ce o dețin vor să o vândă.
-
Oltean, sâmbătă, 28.08.2021 05:31
Iar comparați Coreea cu Romania ? :)))
-
., duminică, 29.08.2021 00:17
la crash testul lateral facut de cei de la LatinNCAP,Renault-(Dacia) Duster s-a rasturnat complet,oprita pe loc,stand pe loc,0km/h.Nita,ai legatura. https://www.youtube.com/watch?v=CTBW814j3c4&t=97s
-
jiji, marţi, 14.09.2021 09:17
WTF!!?? Cum un cazan cu 0 siguranta in caz de accident si tamburi pe spate sa obtina 4.1 din 5??! A inebunit lumea!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
Au vrut sa puna amprenta ”Lamborghini” (elemete luminoase in Y) si pe stopurile spate insa nu le-a iesit (sunt mai hidoase ca la generatia precedenta)