Schimbarea la față
Nu mai e niciun secret pentru nimeni faptul că, de ceva timp, Opel este deținut de PSA, iar asta poate distorsiona modul în care este privită gama de modele ale producătorului german. E cunoscută antipatia sinceră purtată de nemți producătorilor francezi și viceversa. Cu toate acestea, clienții nu par să fie deranjați. Și de ce ar fi, dacă mașina lor livrează pe toate planurile?
După aproximativ 4 ani de producție și vânzări peste așteptările analiștilor, Opel Grandland X a primit un binemeritat facelift anul acesta. Intenția producătorului german a fost clară și bine definită, țintind să facă din Grandland un competitor din ce în ce mai abil într-un segment din ce în ce mai aglomerat.
Având în față rivali atât de la frații de concern Peugeot si Citroen, dar mai ales, giganți precum Volkswagen Tiguan, Kia Sportage sau Nissan Qashqai, Grandland a reușit totuși să se apropie de 100.000 de unități vândute pe an înainte de pandemie. Cu acest facelift, producătorul din Russelheim își propune să treacă de această barieră psihologică.
Iar armele cu care va dori să obțină această victorie sunt de partea sa. Grandland facelift vine cu un design complet nou în partea din față, o gamă uriașă de tehnologii de cea mai nouă generație, precum și multe opțiuni de motorizare, inclusiv versiuni plug-in hybrid cu până la 300 CP.
Este însă de ajuns pentru a clătina tronul pe care stă Volkswagen Tiguan?
Motorul inca mai are probleme de fiabilitate, in Franta exista rechemare in service pe pompa de motorina care face span. Sistemul de injectie este de provenienta Bosch.