Reluare
Ford a înțeles că pentru a se putea bate în segmentul SUV-urilor mici are nevoie de o rețetă bună, pe care publicul o va îndrăgi pe loc. Ford a studiat problema, numită Ecosport, și a propus o reluare. Îmbunătățită, desigur.
-
Cornel, marţi, 03.11.2015 13:38
La capitolul dezavantaje trebuie trecut cu litere uriase : cel mai urat suv existent in ultimii 15 ani. arata ca un broscoi umflat
-
texta, marţi, 03.11.2015 14:47
Nu e chiar o frumusete de masina,totusi arata mai bine decat oribilitatea pe roti numita Juke.
-
Sam93, marţi, 03.11.2015 16:02
Masina asta este proiectata la centrul Ford din Brazilia parca, sau undeva in America de Sud. O adus-o in Europa pentru ca mai salveaza din costuri. Deci nu poti avea asteptari prea mari de la o masina proiectata in Brazilia in principal pentru piata sud-americana.
-
Andy, marţi, 03.11.2015 17:44
@Juke e "Miss Crossover B segment" fata de EcoSport. Dupa cum zicea si Sam, e un model realizat pentru pietele emergente (India, America de Sud etc.) care sunt mult mai putin pretentioase fata de Europa, SUA sau Japonia si Coreea. Ford doreste sa vanda din modelul respectiv 800 de bucati in Romania anului urmator ...Greu de crezut. Va avea soarta B-Max-ului, atat in Europa cat si in Romania. Oricum sunt de felicitat. VW, Seat, Skoda si Toyota nu au reusit nici pana azi sa ofere macar un crossover de clasa mica (B), in timp ce toti producatorii mari de volum au asa ceva de cativa ani.
-
Madalescu_Georgian, miercuri, 04.11.2015 11:34
@Andy, As mai adauga si grupul Kia-Hyundai, care nu au in acest moment in lista de modele un crossover de clasa mica. Totusi, B-Max se vinde binisor avand in vedere ca la noi ''dubitele'' ( de clasa mica in cazul asta ) nu sunt prea agreate.
-
Andy, miercuri, 04.11.2015 11:58
@Mada Au ix25/Creta pe unele piete. E pe aceeasi platforma cu i20. De precizat ca aceasta clasa din care fac modelele amintite are doua nume: suv-uri de clasa mica (B) sau crossovere compacte (denumirea din ce in ce mai acceptata si folosita). E de fapt un artificiu sa zici compact unei masini de clasa B, dar na..., marketingul trebuie sa-si faca si el treaba.
-
ironR, luni, 09.11.2015 13:26
Aveam asteptari mai mari de la acest EcoSport. Din pacate nu exista nici optiune de 4x4. Cat despre pret... ciudat de mare! Design-ul imi place, dar nu conteaza doar asta la o masina, mai ales de la o varsta. Asteptam 1.5 ecoboost si 4x4, asta era o combinatie buna, ceva mai dinamic, totusi masina arata bine, merita ceva mai multa performanta!
-
Grig, miercuri, 24.02.2016 15:01
Pentru carcotasi, am de vanzare una la 0 km cu 5000 eur. Cine o doreste?
-
teo, miercuri, 04.05.2016 16:46
Mai intai cumparati si apoi vorbiti de aceasta masina!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
vai de capul eu de masina! Si mai vor si aproape 20 mii de euro pe ea. AAAAAAAAAAAAHAHAHAHAHAHAHA