200 de cai frumoși

Publicat vineri, 16.09.2016 10:44 de Mircea Meşter, Foto: Ciprian Mihai

Ce faci atunci când te numești Ford Fiesta ST, ești apreciat de toți pentru sportivitate, dar concurenții direcți încep să treacă pe lângă tine aducând motoare mai puternice? Inventezi versiunea ST200, veriga lipsă până-ntr-un eventual viitor Fiesta RS.

  • someone, vineri, 16.09.2016 11:37

    nu prea sant multe de carcotit la o astfel de masina, poate doar ca mie personal, mi-ar placea sa fie si in varianta cu 5 usi. stie cineva dimensiunile anvelopelor?

  • stefan, vineri, 16.09.2016 11:42

    205/40/17

  • someone, vineri, 16.09.2016 12:50

    tks

  • mircea, vineri, 16.09.2016 13:33

    Merci de ajutor, Ștefan :)

  • COco, vineri, 16.09.2016 15:44

    Chiar ca aveti un fotograf deosebit !

  • gabi_o, vineri, 16.09.2016 16:31

    Automarket, dar cum ati obtinut 8.2% Bucuresti-iasi? Ce ne divulgati, viteza de rulare sau in cate ore erati la Iasi?

  • mircea, vineri, 16.09.2016 16:41

    @gabi_o Conducând mașina. Tare sau ce?

  • Revoknuckle, sâmbătă, 17.09.2016 15:20

    nu este un diferential, nici macar special, ci o punte fata MacPherson cu pivot independent, adica o tehnologie similara celei instalate in Megane 2 RS spre exemplu.

  • Lucian, sâmbătă, 17.09.2016 20:30

    @someone, exista din 2014 varianta in 5 usi si 197 de CP, dar nu la noi :) https://www.youtube.com/watch?v=7v6nhGOMMKk https://www.youtube.com/watch?v=ZPpCBD_Vtx8

  • Scrooge, duminică, 18.09.2016 13:30

    @automarket......interiorul este fix la fel cu toate modelele Fista facelift comercializate in Romania si in Europa. Exista o varianta de plansa de bord cu ecran color mai mare si comenzi simplificate dar care inca nu a fost lansata pe "batranul continent". In concluzie interiorul este blocat fix in strategia actuala de vanzari ale Fordului in Europa si nu reprezinta o alta era.

  • Kirotractor, miercuri, 28.09.2016 10:10

    Cam scumpa declinarea asta ultima a Fiestei ST, mai ales cind noua generatie e pe cale sa fie lansata. Ford se pare ca pluseaza insa pe marota/meme-ul superioritatii tinutei de drum - nu tocmai confirmata de teste (inclusiv pe circuit) cu rivalii din segment, dintre care l-as prefera pe 208 GTI... de-as avea banii pt. el. Pur estetic vorbind, Clio RS ramine referintza - e doar parerea mea si asta, normal - ca sa nu mai zi ca nu doar el, 208 sau Ibiza Cupra au/pot avea jante/pneuri (205/40 R18) cu proportii mai nimerite decit... rulmentii Fiestei RS (cei 2,54 cm in plus ca diametru conteaza mult si nu doar vizual...).