Răpitor
Am testat noul Ford Ranger Raptor la Barcelona și am avut parte de o adevărată lecție de off-road. Pick-up-ul american, în versiunea sa de performanță, poate fi răpitor. Fie că e vorba de performanțe, de cum arată sau de cum se cațără pe stânci.
-
Ford Ranger, joi, 17.11.2022 18:07
Cea mai bună mașină din clasa sa în Europa.
-
Deleagu, joi, 17.11.2022 20:58
Cei care au dau voturi negative celui dinaintea mea cred ca nu au vazut ca omul a specificat clar "din clasa sa". In clasa pick-up-urilor medii, Raptorul nu are rival. Oricat v-ar placea Hilux, sau L200 sau orice altceva, niciuna nu rezista la ce rezista un Raptor. Nici nu se pot compara cu un Raptor. Asta pentru cine priveste obiectiv, si poate trece peste mitul obsesiv ca "Ford nu e bune, stiu eu... ca am avut eu un Ford care se strica mereu". Daca ii intrebi ce Ford, sigur e vorba de vreun Focus, Mondeo sau Fiesta... Inutil sa le explici orice..
-
Enigmatrix, vineri, 18.11.2022 10:24
Mașină adevărată pentru poliția de frontieră.
-
Sa fim seriosi..., vineri, 18.11.2022 12:40
@Deleagu, Nu exista " pick-up'uri medii", Raptor este un Ford ranger cu un tuning de fabrica. Un fel de Vignale la pick-up'uri. In esenta insa, este doar un Ford, cu bune si rele. Oricat de mult ai upgrada in fabrica un Explorer, nu va fi niciodata un Gklasse sau un Range rover, ci tot un Ford. Nu stiu la ce crezi tu ca "rezista" Raptor si ceilalti nu, dar cu siguranta sarcina utila este cu 50% mai mare la Toyota ( +1 to vs.650 la Ford), care are cuplu mai mare la turatii mai mici. De fiabilitate nu are sens sa discutam. Pentru ca la astea te uiti cand iei un pick'up ( + dimensiuni, dar aici nu difera dramatic), nu ca " prinde suta" in 8 secunde si 180 pe autostrada. Daca insa vrei o masina de pus in fata blocului, sa crape vecinii de ciuda ca tu ai pickup cu muschi, in care pui 2 vedre de benzina la fiecare suta, atunci " se merita" 72 mii euro.
-
joe, vineri, 18.11.2022 15:33
Degeaba fac arabii prin desert ``figuri`` pe dunele de nisip numai cu Toyote si nu cu Raptor?Da,sunt frumoas,impunatoare dar nu si fiabile.A trecut testul,dar cat rezista?
-
Deleagu, vineri, 18.11.2022 15:48
Raptorul de la Ranger nu este un Ranger tunat, pentru ca are alt sasiu (ramforsat in multe puncte fata de ranger normal), alte brate (din aluminiu si mai late), alta punte pe spate, alte suspensii (amortizoare active de la Fox), arcuri elicoidale pe spate (de asta are sarcina utila mai mica decat un Hilux, etc) si inca ceva: este singurul pick-up din lume care are Watts Link la puntea spate astfel ca puntea nu deviaza in lateral atunci cand "lucreaza". Nu, nu este un Ranger tunat... Nu poti compara niciun pick-up cu Raptorul pentru ca niciunul nu are nimic din ce am enumerat mai sus, fara sa mai punem la socoteala si motorul V6 3.0 de 400 de cai.... Despre fiabilitate ce sa vorbim? Ca abia a aparut generatia asta. Poate sa discutam de cele vechi... Cat despre arabi (daca ei reprezinta un etalon pentru cineva...) ei doar Land cruiser si Patrol conduc... si cele pe care le omoara ei pe dune sunt mega tunate, nu stock...
-
Snow, vineri, 18.11.2022 22:01
Nu contest calitatile masinii dar scorul pare putin dubios. Imi amintesc ca cele mai entuziasmante masini testate pe-aici n-au trecut de 4,5-4,6. Un pick up (util pt ciobani, vanatori, pescari) cu 4,8 e ... putin neverosimil.
-
CCA, joi, 24.11.2022 08:17
Cam scump Raptorul asta nou. Si ca pret de achizitie, care se apropie de 70 mii de euro cu taxe si ca pret de exploatare. 3 litri benzina pentru Europa e cam mult. Nu zic ca nu e un motor capabil, dar la teste a dat si 28-34 litri/ 100 km in offroad. Astept motorul de 3 litri diesel, care sper sa nu vina cu mostenirea de trista amintire, avand in vedere ca e motorul pus pe Range Rover, in top ul celor cu probleme. Pentru cei care nu cunosc e difeenta mare intre Raptor si celelalte versiuni. Raptorul are de la alt sasiu si alta suspensie pana la restul lucrurilor, dar nu e facut sa traga sarcini mari sau sa le transporte. Pe echiparea Wildrak am 1100 kg sarcina max in bena si 3,5 tone masa tractabila, fata de un Raptor cu 650, respectiv 2 tone.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
Îmi place că testele Automarket sunt din ce în ce mai bune.