Americano
Deși a ajuns deja la a patra generație, Toyota Highlander este, încă, un nume nou pentru clienții români. De ce? Pentru că acesta a ajuns în România foarte recent, iar vânzările, deși pe un trend ascendent, au fost mai degrabă modeste. Chiar și așa, introducerea lui Highlander pe plaiurile românești arată clar faptul că apetitul tuturor pentru SUV-uri de toate dimensiunile este ridicat. Chiar și pentru SUV-uri pe care, în trecut, le-ai fi crezut rezervate doar americanilor.
De aceea, Highlander este necesar pentru Toyota: pentru a putea oferi alternative clienților care vedeau doar Hyundai Santa Fe, Kia Sorento sau Volkswagen Touareg. Dotat cu un tren de rulare hibrid și cu atuurile clasice Toyota, care variază de la fiabilitatea demonstrată zeci de ani, până la garanția extinsă, Highlander se poate dovedi un rival demn de luat în seamă în fața foarte popularilor săi rivali.
În acest moment, Toyota Highlander este cel mai mare SUV din oferta producătorului japonez pe piața de la noi. Sigur, mai avem și Land Cruiser în ofertă, dar acel model este țintit mai degrabă către cei pasionați de off-road, care pun abilitățile în teren accidentat mai presus de orice.
Pentru noi, ceilalți, Highlander urcă pe cea mai înaltă treaptă, iar asta vine cu multe așteptări din partea clienților.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE:
o masina reusita in toate aspectele, la un pret corect. merita cumparata inaintea rivalilor amintiti in articol. singurul ei defect, daca ii pot zice asa: dimensiunile ei foarte mari. pentru alte zone n-ar fi o problema, dar pt europa e uriasa, mai ales in mediul urban.