Salt de performanță
Sătui să ne vadă cum tânjim după F-150 Raptor, Ford s-a gândit să ni-l ofere cadou și în Europa, doar că într-o formă adaptată publicului de aici. Adică fără V6 de 3,5 litri pe benzină, că e risipă.
-
Andrei, vineri, 23.08.2019 17:35
Se vor vinde vreo 5 pe an, pentru fan boys. Ford e atat de bun pe partea de sasiu/directie si atat de slab pe interioare. Qui prodest? In cativa ani accesul in zonele forestiere va fi interzis complet pentru asemenea utilaje (e si acum, dar nu se aplica legea), deci va ramane distractia pe sosea.
-
xxx, luni, 26.08.2019 12:25
europenii trebuie să acumuleze mai multă cultură auto: trebuie sa iubim camioanele ca sa ne consideram ca suntem suficient de culturalizați in tainele domeniul auto?
-
pipo, luni, 26.08.2019 14:37
Credeam ca am o senzatie d-aia de ..deja vu . Dar nu , chiar am scris acum doar 3 luni p-aici ca masina este superba . Si totusi ..test cu aceeasi masina/varianta in doar 3 luni de 2 ori !? Baieti , stiu ca va place mult jucaria asta , dar totusi sper ca nu o sa citim acum impresiille la toata redactia. Pana la urma chiar daca multora le place sunt prea putin cu adevarat interesati de achizitia unei astfel de masini , iar pretul chiar prohibitiv pt. un Ford mai taie si din aia mare parte. Stiu, primul test era facut in alta tara, dar totusi, era de ajuns cred eu , cel putin pt. o perioada, puteati reveni cu asta mai tarziu P.S. : de ce stergeti postarile fara motiv ? Intrebam aici ( chiar la acest test) acum ceva zile pe "colegul" Inexorabil despre un link mai vechi dar mi-ati sters postarea !!?? @Inexo , intre timp am gasit , nu mai stiam cum il cheama pe Davide Cirone si nu mai gaseam filmuletul ala superb cu Lancia Delta Integrale .
-
ediflorianus, miercuri, 28.08.2019 20:32
Cumpărați Ranger din Ungaria e cu până la 25% mai ieftină, și este mai bine construită(Aduse din South Africa nu Tailand) . Am avut 3.2 Limited , ok , dar cosum mare , iar ungerea necorespunzătoare. Rugineau destul de repede (1-2 ani) , dar nici Navara D23 nu e mai bine făcută (e chiar sub.) Baftă.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
Andrei, nu înțeleg de ce ți se pare că interiorul lui Ranger ar fi plicticos. Eu am avut senzația asta când am cercetat îndeaproape habitaclul lui...MB X-Klasse. Nota bene, model "premium". Oricum, nemții nu se pot bucura de experiența în domeniu a americanilor. Pe de altă parte, noul trend care începe să trezească interesul europenilor și chiar să rivalizeze cu SUV-ul în materie de spirit practic, recte pick-up-ul, evident că nu poate fi asimilat pe bătrânul continent decât în logica motoarelor mici, cu precădere turbodiesel. În general, europenii mizează pe rațiunile economice, în particular însă politichia rromânikăi prețuiește la nesfârșit porcăria supremă a impozitului pe cilindree, ceea ce --- pe mine, cel puțin --- mă împiedică să visez la o camionetă tributară monstruosului Duramax 6.6 V8 TD (Doamne, ce cuplu teribil...poți aborda toate coclaurile cu un asemenea motor). Mă rog, satisfacția certă este să Ford rămâne cea mai "descurcăreață" din Triada de peste Ocean. Va veni și rândul lui...F-150, să "investim" răbdare, doar că, între timp, europenii trebuie să acumuleze mai multă cultură auto și, totodată, să se lepede de niște prejudecăți adânc implantate în mintea lor...Românii însă fac progrese vizibile în acest sens, că doar le sesizez și eu cu propriii mei ochi și încă zilnic, numai că înrădăcinata "religie" a venerării zeilor teutoni se îndârjește să #reziste, iar alde coca & piți nici nu mor, nici nu se predau, nici ochelarii fumurii și "șmecheri" nu concep să și-i scoată, nici măcar în situația în care soarele nu strălucește.