
Întregire
Honda ZR-V a apărut în gama japonezilor pentru a umple golul dintre modelele HR-V și CR-V. Un model necesar, deoarece își face intrarea în cel mai popular segment de mașini la ora actuală, adică cel al SUV-urilor compacte. Cum se conduce și un clip de prezentare, vedeți în testul nostru.
-
bica, vineri, 26.01.2024 08:32
Nu ești departe. Honda și mai ales toată piața auto a luat-o razna cu preturile astea imense. Sa dai 45k pe un astfel de model care e doar un civic mai înalt cu un portbagaj mai mic, și care are doar 4* NCAP, înseamnă că ești puțin nebun. Ma uitam și la noul CRV, însă deja se duce în zona premium, însă doar cu prețul :) 55k fără alte discount-uri pentru un astfel de model este o bătaie de joc, dar se pare ca totuși sunt ceva nebuni care dau astfel de bani pe acest model deși exista alte alternative în bugetul acela.
-
Si..., vineri, 26.01.2024 09:18
@pipo Si.... grafica învechită a sistemului de multimedia, rezoluția slabă a camerei de marșarier, portbagaj de dimensiuni reduse - 380 l, 4 stele NCAP, 46.400 euro...si „Frumoasă dom`le, dar parcă în față seamănă cu altă mașină”. Deci...dezirabila?
-
ds, vineri, 26.01.2024 09:37
Așadar: - Dat fiind fasptul că pe cei de la Honda nu-i dă talentul afară din casă când e vorba de frumusețea caroseriei, ZR-V -ul e chiar altceva, arată bine bine. (Ca părere personală) - Pentru un motor de 2 litri nu stă rău absolut deloc cu consumul. - O grămadă de pictograme pe cesurile de la bord. Așa că să-ți mai afișeze și ce muzică asculți e deja prea mult, locul pictogramei asteia nu e pe mijlocul turometrului ci pe ecranul multimedia. - Da, portbagaj extrem de mic pentru un suv, 370 litri e puțin, dacă ne gândim că un Sandero, care este altă clasă, are 328 litri...
-
@pipo, vineri, 26.01.2024 10:26
Un crv advance hibrid 4x4 cu vopsea metalizata era 53550 când am comandat eu martie 2023.Acum e cu 1000E mai scump.
-
Banditos, vineri, 26.01.2024 12:25
Hai sa-mi bag si eu parerea in conditiile in care nu am ZR-V ci Civic cu unele aspecte comune - Modurile de condus...sunt clar delimitate ca si raspuns al motorului dar si al volanului. Ca idee ECON e perfect pentru oras, Normal pentru nationale si Sport pentru depasiri in forta si joaca pe virajele montane dar mult prea agresiv in raspunsul pedalei de acceleratie in aglomeratia urbana - grafica sistemului multimedia e OK. E simpla dar clara si usor de folosit. - rezolutia camerei de marsarier. Slaba dar isi face treaba super bine. Imaginea nu e "sticla" e...corecta fiind foarte buna pe intuneric - motorul (termic) mananca mult odata cu venirea anotimului rece, tot atunci devine si mai zgomotos si in acelasi timp neplacut urechii pentru ca nu pare sa se fi pus accent pe silentiozitate/rafinament ci eficenta. - ceasurile de bord sunt personalizabile...prin doua butoane din stanga volanului iti faci pom de Craciun sau iti afisezi fix ce ai nevoie, inclusiv "turometru". Daca te ajuta cu ceva la un hibrid. - portbagajul...nu e o minune, au pus accent pe spatiul interior, respectiv la picioare pentru pasagerii din spate. Cu ocazia asta (re)inveti ca un portbagaj mare te imbie la carat lucruri inutile. Generalitati: + pozitia la volan excelenta + volanul se simte perfect + directia incisiva + masina e PLANTATA pe viraje + ergonomie ideala...ai butoane, ai ecran tactil + personalizarea eliminarea(!!!)/reglarea sistemelor de siguranta - portbagaj mic - zgomotoasa la viteze mari - trenul de rulare prea anesteziat si transmite putina informatie de la nivelul soselei - motor termic lipsit de rafinament - greieri localizati in zona superioara a parbrizului - efienta stergatoarelor slaba si cauciuc prost
-
Sorinn, vineri, 26.01.2024 18:16
Nu comentez pret, dotari, consum, etc...dar baiatul ala de la design...ori era in preaviz cand a desenat partea frontala, ori e gerontofil cu inclinatii pentru babe de 90 de ani.
-
eu, vineri, 26.01.2024 18:41
Da, frumoasa tare grila aia, arata ca un pacient cu diga cand se duce la dentist ... cautati pe net si dupa nu o sa va mai puteti scoate imaginea din cap de cate ori o sa vedeti masina asta
-
Andrei, sâmbătă, 27.01.2024 19:19
Interiorul are 50 de nuante de negru, pretul imens, portbagajul cat la o compacta, fata de Ford si spate de RAV4. Va fi un ''succes''.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 19 augustCe-am fost și ce-am ajunsPeugeot 5008 și-a început viața acum 16 ani ca un monovolum, într-o perioadă în care segmentul MPV era cât se poate de popular. Din păcate, monovolumele au cedat în fața unui nou trend, care a acaparat într-un mod accelerat piața auto, adică SUV-urile. Deoarece 5008 a fost un model de succes, cei de la Peugeot nu l-au eliminat, ci l-au transformat în SUV odată cu apariția generației anterioare. Iată că acum suntem la a doua generație de când 5008 a schimbat tabăra, iar noi l-am condus pentru a vedea cu ce vrea să își impresioneze clienții. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 augustSuflu nouPrin intermediul unui "MY2025", Mazda susține că a rezolvat sincopele SUV-ului CX-60. Noi am testat un exemplar pentru a vedea dacă niponii chiar au îmbunătățit rețeta, sau doar au montat-o într-o farfurie mai atrăgătoare care să îți distragă atenția. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 augustUraganul din GarchingDupă mulți ani, BMW a cedat și a prezentat lumii întregi un M3 Touring. Anul trecut, break-ul de performanță al mărcii germane a primit un facelift. Noi l-am condus și îl putem asemăna cu forța unui uragan pentru că îmbină forța brută cu eleganța controlată, ca o rafală precisă ce străbate liniștea cotidianului. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 28 iulieCireașa de pe tortMG tocmai a lansat în România două modele noi: SUV-ul electric S5 și noul HS Hybrid+. Pe acesta din urmă l-am testat și noi, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan cel mai scump și cel mai mare SUV hibrid al mărcii. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 iulieApogeul DaciaNu greșim dacă spunem că brandul Dacia a ajuns în cel mai ridicat punct de la înființarea sa, iar noul Bigster este chiar dovada acestui lucru. Dacia Bigster deschide portița pentru o nouă clasă de clienți, iar noi am avut de-a face cu versiunea 4x4 și echiparea Extreme, dedicată pasionaților de ieșiri în natură. Citeste tot
Păi dacă asta e 46 keur , un CRV cât draci a mai ajuns ? Nu mai bine puneau ei motorizarea asta pe anemicul ăla de HRV și-i dădeau o șansă ? Mă rog, nu știu detalii, dar curioasă decizia să vină cu modelul ăsta , care nici nu pare să rupă gura târgului, nu știu ce așteaptă de la el la banii ăștia. Iar cei 380 l pt portbagaj, la clasa asta și la targetul de clienți pe care îl au ei, e puțin, mult prea puțin , puteau să facă un efort și să fie măcar peste 400. Degeaba încap fără efort 5 persoane dacă nu ai unde să pui 2 valize. Oricum, avem încă un exemplu la ce nebunie a dus această suv-izare forțată a pieței auto . Înțeleg din articol ca este fratele lui Civic, platforma, motorizare ,tehnologii , interior , etc. și are doar câteva zeci de kg în plus dar costa cu aprox 10 keur mai mult !!! Nu știu, sper să nu exagerez, dar nu cred ca sunt departe .