Calificat
Noul Hyundai i40 facelift se califică pentru lupta acerbă din segmentul mediu. Este însă suficient de puternic pentru a se bate cu modele consacrate ca Volkswagen Passat sau Ford Mondeo?
-
S, miercuri, 17.02.2016 12:28
Nu-i nici o masina (Mercedes, Audi sau ce mai ziceti voi) la partea de design. Este doar un Hyundai original, frumos foc :)
-
ioi, miercuri, 17.02.2016 14:20
O masina placuta ca aspect si mai ales la interior. Pacat ca nu are si motorizari mai puternice si pretul e cam mare; se apropie de triada germana care, CONVINE UNOORA SAU NU, sunt considerate premium in toata lumea.
-
Tony_LPP, miercuri, 17.02.2016 20:16
Hyundai I40 este destinat celor care doresc mai mult de la un sedan de clasa medie, la un pret foarte corect .O simpla privire aruncata este suficienta pentru a remarca caracteristicile de design interior si exterior. Finisajele interioare moderne aduc un plus de eleganta şi dinamism modelului. @ioi Pretul nu este mare daca luam in calcul Volkswagen Passat & Skoda Superb, configurate asemanator, echipate cu motorizarea 1.6 TDI 120CP Confortline & ulterior Ambition, ambele costand 26.000 euro + 400euro pentru Skoda Superb fara optiuni. Cu optiunile asemanatoare nivelului de echipare de pe Hyundai I40 testat de redactia Automarket , pretul sare de 30.000 euro.
-
Andy, joi, 18.02.2016 02:04
@ioi Triada germana e formata din BMW, Merc si Audi. Modele lor de clasa medie chele incep ca preturi acolo unde se termina i40 cu toate dotarile pe el, deci nu sunt concurente. Pretul i40 e competitiv comparand cu Passat. Personal mi-ar placea un test cu noua Optima care cu siguranta ca e peste i40 ca doar e model nou. Optima chiar are potentialul sa fie peste Passat, Mazda 6 si Talisman. De Avensis, Mondeo, 508 nu mai zic.
-
hazard, joi, 18.02.2016 13:21
Hyundai are istoric stufos in domeniul franelor proaste. Asadar o recomandare ar fi ca la capitolul performante sa prezentati si comportamentul la franare in diferite conditii.
-
Tony_LPP, joi, 18.02.2016 20:59
@hazard Hyundai ofera sistem de franere aproape identic ca cel de pe Renault, adica mult prea sensibil. Iti garantez lucrul asta dupa ce am probat cateva modele . Cu consideratie,
-
Adrian, joi, 18.02.2016 22:36
Sa inteleg ca in timpul testului CB nu a aratat nici un consum? Hai sa facem testul asta cum trebuie si sa informam cititorii cu cifre cat mai exacte.
-
andi77, vineri, 19.02.2016 09:22
Cetatean: Uauuu...... ce "msina" este aceasta ? E din stutgart nu?!?.....Expert: Nu. Este din Ulsan mai precis la sud de Pyongyang(Phenian pentru europeni).................Aaaaaaaaaa...uauuuu.
-
opinie, vineri, 26.02.2016 22:33
Nu mi-as cumpara in veci porcaria asta numita i40.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Imi place masina, mai mult spatele decat fata. Interiorul si el este reusit, insa bordul putea fi mai "premium" putin. Cred ca se califica in segment si daca luam in calcul pretul cerut pentru dotarile pe care le are si pentru cutia automata, eu cred ca merita luat in calcul (Pe site sunt preturi cu oferta, cum practica de obicei Hyundai, versiunea de top fiind 26000). Poate nu este la fel de tehnologizata ca un Passat, dar la banii ceruti si servicile pe care le ofera eu cred ca este o oferta foarte corecta. Un mare plus mai este garantia de 5 ani.