Între sacru și profan
Dacă în al doilea război mondial bătrânul Willys se lupta cu forțele inamice pe fronturile din Europa, Asia și Africa, urmașul său are de înfruntat alte provocări: urbane, financiare, de rafinament. Prin urmare, noua generație caută să se comporte ca un SUV pentru profani și ca același off-roader sacru pentru cunoscători.
-
fritz, luni, 16.07.2018 13:17
G-ul este mult mai luxos,adevarat,dar in off-road nu cred ca este atat de capabil precum un wrangler rubicon.
-
dan_grc, luni, 16.07.2018 13:51
Unghiul de bracare este 12 metri, ceea ce este super, doar că unghiurile nu se măsoară în metri. În sfârsit, un model adevărat de teren tip "Jeep ".
-
Corocsenie Adrian, luni, 16.07.2018 16:24
@fritz Cred ca glumesti ! Nu ai idee ce tehnologie 4x4 e pe G class.
-
bogdanm, luni, 16.07.2018 17:13
@rotila Multumim de sesizare. S-a strecurat o greseala in selectarea versiunii.
-
joe, luni, 16.07.2018 18:47
Banuiesc ca e motorul de Iveco,inbunatatiti.Acelasi de pe Alfa Romeo Stevlio. Nu degeaba inca mai razbat utilitarele Iveco prin Elvetia,Germania..(inca).
-
scamel, marţi, 17.07.2018 15:40
@ joe motorul este stravechiul 2,2D de la mercedes .
-
dany, marţi, 17.07.2018 23:00
daca masina asta e facuta pt autostrada inseamna ca ori eu ori autorul articolului are o perceptie gresita a notiunii... e ca si cum ai merge pe autostrada cu un panou PVC in bot... apropo, de ce nu scrieti niciodata coeficientul aerodinamic? ce CX are masina asta?
-
Laurentiu29, duminică, 05.08.2018 08:59
Motorul este produs de VN Motori.....italian ca si cel de 2.8 de pe modelul anterior, initial 177 CP.....VM echipeaza diverse marci, inclusiv americane - Dogde, Chevrolet.....si nu de ieri de azi
-
costy, sâmbătă, 11.08.2018 12:52
o marca legendara care pastreaza partea frontala si aparatorile de noroi de la miticul jeep din al doilea razboi mondial ..evident mai stilizate
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 octombrieDefiniția hot hatch-uluiAm avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
profanii( ca ai adus vorba)sustin ca modelul cu patru usi este mai lung decat 4334 mm cumscrietii voi. n-are importanta.multi stiu putini cunosc. puteti sa stergeti postarea fara remuscari.