Made in China
În ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y.
-
andrei, marţi, 08.04.2025 11:09
Cum sa ai interiorul ala penibil si nota aia imensa? cred ca ati gresit total nota. Iar autonomia e o gluma. sa o conduca ei. si tot asa are autopilotul? face ce vrea el, ca in cazul ala cu masina aia chinezeasca care a mers continuu pana s-a terminat bateria? :D
-
dan_grc, marţi, 08.04.2025 11:19
Dintre modelele chinezești atractive, cu interioare rezonabile și prețuri competitive, acesta cu siguranță nu face parte, nu bifează nimic avantajos .
-
Alin, marţi, 08.04.2025 11:23
Tesla de aproape 300cp sau cotet lowcost Hmm....hmmm Dificil, dificil (insert meme cu butonu de alegere) Chiar daca are baterie ma mare, consumul este ineficient si anuleaza orice avantaj de capacitate. Oare cat o fi pretul real? 129.000-169.000 scoici (16.000-21.000 eur) pret final la consumator, deci cu niste mici schimbari de taxe si costuri de colo pana ici, pret real 20.000-25.000 euro Asa da, ar fi corect sa primesti masina asta la 20-25k, o tigaie low cost (este un brand promovat ca fiind low cost) care nu are nici un fel de plusuri, doar o alta masina care daca ai probleme, poti sa o arunci la gunoi neavand suport tehnic relevant, pentru ca dealerii nu sunt interesati ca electricele sa se vanda, fiindca o sug la aftersales de unde dealerii se imbuiba
-
Fast_and_Curious, marţi, 08.04.2025 11:31
Arunca chinezii cu bani spre jurnalisti sa le testeze conservele ca disperatii. Pe toate site-urile drive teste cu modele chinezesti in prostie. Dar stiti ce nu prea am vazut? Teste comparative, sa le puneti impreuna si sa vedem care o are mai mare. La baterie, autonomie si viteza de incarcare ma refer, bolnavilor :)) A mai aparut acum ceva marca noua, Denza (subsidiara BYD) care cica vrea sa se bata cu modelele premium germane. Fugiti ma de-aici... Cineva care a urmarit domeniul auto de multi ani, stie ca asa ceva va fi nu greu, ci aproape imposibil. Triada Audi, BMW si Mercedes au ceva ce ceilalti producatori de volum nu reusesc decat punctual sa fie la acelasi nivel, dar nu per ansamblu. Fie le iese bine confortul, fie locuri de depozitare, fie navigatia etc. etc. etc., dar nu toate la un loc. De-asta cei 3 raman etalonul, ca ne place sau nu, cu unele probleme de fiabilitate la anumite modele, si totusi sunt altceva.
-
Matei_cel_nou, marţi, 08.04.2025 18:44
Realizez că e o generalizare dar din câte observ modelele chinezești au probleme cu eficiența, în special la viteze de autostradă. Autonomia declarata e foarte optimista, chiar și folosind standardul european. Cel chinezesc e oricum mai darnic. Asta nu se aplica și mașinilor europene/americane asamblate în China (Tesla, Polestar etc).
-
Matei_cel_nou, marţi, 08.04.2025 18:49
@fast Sunt pe Youtube teste comparative cu Tesla 3, ID7 și BYD Seal. Sau Polestar 2, Hyundai și Seal.
-
Matei_cel_nou, marţi, 08.04.2025 19:02
Legat de producătorii de volum: unul din marile avantaje ale electrificării pentru producătorii de volum e ca, inițial, a anulat avatajele triadei la motorizari. Toate lumea cumpăra baterii si motoare de la terti. De o data oricine poate sa aibă, dacă vrea, 500 de CP, tracțiune integrala etc. Situația însă se schimbă. Triada deja vine cu tehnologie proprie care pare a aduce un salt substantial în performanță. Vezi noul Mercedes CLA, viitoarea Neue Klasse la BMW și VW PPE. La Stellantis rămâne de văzut cum va fi STLA.LARGE în realitate, dacă se poate compara cu cele de mai sus.
-
Joe, marţi, 08.04.2025 23:58
E neinteresanta pentru Europa pentru ca Ursula cu taxele ei,,ii dubleaza pretul,,plus foamea distribuitorilor.Ia s o fi fost 20 000 de euro,nu era de badat in seama fata de Spring?
-
auto_fan, vineri, 11.04.2025 14:42
Mi se pare foarte amuzant cum pe Automarket nu exista niciun model testat cu mai putin de 4 stele rating. :)) Nu neaparat in conexiune directa cu modelul de aici, dar totusi, ce valoare si credibilitate au rating-urile, in conditiile in care si "cele mai cotețe" au peste 4 stele?
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 2 iulieNostalgieCelebrul Renault 5 a reînviat sub forma unui model cu zero emisii. Noi am condus versiunea echipată cu cel mai puternic motor, dar și cu cea mai mare baterie. Cum se simte de la volan, dar și cât am acoperit cu un plin de baterie, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 27 iunieMjölnirChiar dacă, în gama suedezilor de la Volvo, modelul XC60 este cel mai bine vândut, nu cred că exagerez când spun că cel mai iubit model la ora actuală este XC90. Deci, ce faci atunci când ești Volvo și trebuie să te adaptezi la această tranziție către vehicule electrice, fără a-ți pierde fanii? Simplu: apari pe piață cu un XC90 electric. Dar nu vă lăsați păcăliți, deoarece noul EX90 este un model cu totul nou, realizat pe o platformă dedicată. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 23 iunieEtalonAm testat noul Porsche 911 GTS facelift sau, cu alte cuvinte, primul 911 hibrid din istoria acestui model. Despre cum se conduce și dacă rămâne, în continuare, un etalon pentru mașinile sport, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 16 iunieTemperatAm urcat la volanul noii generații Hyundai Kona, de această dată în echiparea de top N Line. Cu un preț mai mare cu 500 euro față de echiparea obișnuită Premium+, SUV-ul sud-coreenilor configurat astfel vrea să demonstreze că este mai mult decât doar un simplu pachet vizual. Va reuși noua Hyundai Kona N Line să impresioneze? Răspunsul îl vei afla în testul nostru, acolo unde ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 12 iunieAmenințare directăRecent, BYD, cel mai important producător de vehicule electrice la ora actuală a intrat oficial în România. Iată că, la puțin timp după acest eveniment, producătorul chinez a lansat deja oficial primul model la noi în țară. Este vorba despre Dolphin Surf, cel mai mic și accesibil model din gamă, care reprezintă un atac direct la Dacia Spring. Citeste tot
Bun așa, autonomie reală între 280-300 km pentru o căciulă de bani, 41.900 (minim). :)))))) Un alt chinezism penibil plin de afafiuri inutile pentru client dar rentabile pentru producător. Până și Matiz-ul avea un bord mai rafinat decât astea doua ecrane trântite în mijlocul bordului. Și nu înțeleg de ce trebuie pentru a deschide mașina să apropii cardul de acces în zona oglinzii când, chiar și pentru Logan, e suficient să-l ai în buzunar când ești în apropierea mașinii.