
Diferit
Faptul că producătorii de automobile fac schimb de platforme nu mai este de mult un lucru neobișnuit. Unul dintre riscuri este, însă, ca mașinile să semene prea mult între ele. Cel mai bun exemplu este perechea Renault Captur-Mitsubishi ASX.
La fel, platforma MEB care stă la baza familiei de modele cu zero emisii ID de la Volkswagen a fost împărțită cu mai multe mărci, inclusiv cu americanii de la Ford. Ea se ascunde sub caroseria unor modele ca Explorer și Capri.
Din fericire, constructorul din Dearborn a mers pe un design exterior și interior propriu. Aceeași idee a fost îmbrățișată și de Cupra, dar marca din Martorell a mers puțin mai departe cu această depărtare de familia ID de la Volkswagen.
Noul Cupra Tavascan este dezvoltat, așadar, pe arhitectura MEB. Dacă ar fi să apreciem, pentru un singur lucru, modelul iberic ar trebui să îl apreciem pentru că este diferit. Cel puțin din punct de vedere al designului exterior, dar mai ales din punct de vedere al habitaclului.
Noi am testat versiunea Tavascan VZ, echipată cu două motoare electrice și, implicit tracțiune integrală. Cu alte cuvinte, cel mai puternic Tavascan pe care îl poți comanda în prezent.
Înainte de a afla cum se simte de la volan modelul iberic, ți-am pregătit un video cuprinzător.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE DE NOI
si scumpa si slaba, Tesla Model Y o bate cu ochii inchisi. nu inteleg de ce se tot uita lumea la alternative. ba, tesla este peste toate