Emoție la pachet
Mazda a intrat târziu în segmentul crossoverelor de clasă mică, dar a apucat să vină pe piaţă cu un model competitiv, care are ceva de spus în faţa oricărui adeversar: CX-3.
-
alex, joi, 04.06.2015 11:56
@tyd daca te uiti la mazda pe site o sa vezi ca nu sunt prezenti in asa multe segmente...ca altii...fac putine....si bune zic eu. Segmentul crossoverelor mici este in plina crestere si era normal sa incerce sa se bage pe felie. Din specificatii motoarele arata bine...imi place ca iti ofera o paleta mai larga de motorizari si puteri decente....comparativ de exemplu cu Captur unde ai doar 2 si alea fara prea multe zvacuri. Cred ca o sa aiba success, depinde ce promotii vor mai face...pretul e un pic cam piperat pentru unele motorizari.
-
mircea, joi, 04.06.2015 15:07
CX-3 are versiuni 4X4 doar pentru cele 2 echipari de top (Revolution si Revolution Top), incepand de la 23.000 euro. Personal, m-au convins motoarele de pe Mazda, am nevoie de 4X4 (70% pentru drumuri de tara, forestiere, chiar si off-road usor), insa nu am ce sa fac cu dotari ca senzori de parcare, cruise control, s.a.m.d. pe astfel de drumuri. Unde sunt echiparile 4X4 pentru celelalte 3 echipari inferioare (Emotion, Challenge si Atracttion) bineinteles mai ieftine ? La pretul asta, cred ca foarte multe persoane (care au asteptat CX-3) se vor reorienta la noul Suzuki Vitara, pret pentru 4X4 incepand de la 15.800, cu un raport pret/calitate OK pentru toate versiunile de echipare.
-
Johnsi, joi, 04.06.2015 15:36
atractiva masina :) imi place mult.
-
hazard, joi, 04.06.2015 15:45
hai ca o sa vanda si Mazda 100 de masini pe anul asta :))
-
kim_vl, joi, 04.06.2015 17:45
Si eu oscilez mult intre un Vitara si un CX-3. Daca citesc un review cu CX-3 vreau si eu un CX-3; daca citesc un review cu Vitara vreau si eu un Vitara. Adevarul e ca CX-3 arata superb si are motorizari acceptabile. Plus 4x4 si cutie automata. Dar Vitara ar sta mai bine la offroad usor (are garda la sol de 185 mm si un sistem de tractiune integrala mai destept decat la CX-3). In schimb motorul pe benzina (distributie pe lant) e mai slabut decat la CX-3 iar motorul diesel (distributie pe curea), desi e mai puternic decat al CX-ului, e f.f. zgomotos. Vitara are cutie automata doar la benzina. Materialele de la interiorul Vitarei am inteles ca sunt destul de dure. Nu stiu care e exact garda la sol a lui CX-3; din unele surse am vazut 155 mm, in altele 165 mm. Pretul Vitarei la dotari asemanatoare e cam cu 3800 Euro mai mic decat al CX-ului. Per ansamblu inclin spre Vitara (si din prisma pret/dotari) pt. tavaleala (offroad usor, mers pe coclauri, mai un picnic). Pt.concedii mai lungi si mai departe am un SUV-ulet mai mare.
-
kim_vl, joi, 04.06.2015 17:50
CX-3 pare prea firav, prea finut chiar si pt. un offroad usor.
-
arhitect, joi, 04.06.2015 19:06
e cea mai frumosa mazda; pacat ca au renuntat la o noua generatie a monovolumului Mazda 5 care sa aiba designul zoom zoom si tehnologia actuala skyactiv ...pentru ca 15..18% din masinile vandute in Europa sunt monovolume ! doritorii de MPV vor trebui sa se reorienteze spre alte marci...
-
Scrooge, joi, 04.06.2015 23:37
@Automarket....nu v-a placut portbagajul, daca fiecare model nou ar avea portbagajul mai mare decat media segmentului, atunci media segmentului s-ar schimba in cativa ani, cu posibilitatea aparitiei unui segment nou: Mini SUV Combi. Nu stiu cum ar arata dar nu suna bine. In alta oridine de idei mie 350 litri mi se par mai mult decat suficienti pt o masina care se vrea urbana.
-
Kap, vineri, 05.06.2015 14:36
Văd că e lăudat consumul "redus fără strategii de downsizing". Cred că apreciaţi aici doar motorizările pe benzină. Că pentru 1.5 ăla diesel de 105 cai nu prea pare valabilă ultima parte.
-
tyd, vineri, 05.06.2015 22:16
@kim ia-ti suzuki...e cinstita dpdv orice
-
mishazaitev, duminică, 07.06.2015 00:44
Da! Acum chiar arată a SUV. De fapt, arată cum ar fi trebuit să arate de prima dată. Varianta precedentă era mai mult un break puțin înălțat. Poate crossover tras de păr. Acum e ce trebuie.
-
kim_vl, duminică, 07.06.2015 06:43
@mishazaitev Care varianta precedenta ?
-
relu, miercuri, 10.06.2015 13:49
Corect ar fi fost sa sa numeasca Mazda CX-2.
-
Liv, vineri, 26.06.2015 14:41
M-am urcat in Mazda CX-3, deasemenea si in Mazda 2 si Mazda 3. Ce pot sa spun, referitor la spatiul din interior, este ca in mazda CX-3 m-am simtit ca in Mazda 2.
-
Ionut2015, marţi, 21.07.2015 01:15
Motoarele pe benzina SKY ACTIVE : CREATIE inginereasca. Baieti destepti. Raport de comprimare 14:1. Prea tare! Cine cunoaste are idee despre ce vorbesc:)
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
au facut si ei o masina sa fie in segment