Perseverență
Mazda continuă să creadă în potențialul motoarelor clasice și refuză categoric downsizing-ul. Chiar și așa, prin perseverența inginerilor japonezi, noua generație CX-5 reușește să țină pasul cu normele de eficiență și performanță din segmentul SUV-urilor compacte.
-
Consum, luni, 25.09.2017 14:21
"Rularea în regim de autostradă, cu mici excese, a adus un consum de 7.7 litri la 100 de kilometri." In oras cat o fi oare? Ca trebuie sa fi mai mare decat pe autostrada. Si totusi este diesel, nu?
-
User, luni, 25.09.2017 15:04
Si din poze vedem ca e automata masina. In schimb in articol, inclusiv in titlu se vorbeste de manuala. Se duce naibii si calitatea/seriozitatea articolelor voastre. Sunteti pe urmele celor de la ProMotor.ro ...
-
Kirotractor, luni, 25.09.2017 15:39
Hmm, motorul diesel e bine împachetat, suspensiile sînt perfect izolate fonic, dar în final zgomotul la rulare e deranjant - cum vine asta oare?! Sau: 0-100 km/h în 9,0 sau 9,5 s? (text/tabel) ...Iar nota finală-i inexplicabil de mică.
-
Klaus, luni, 25.09.2017 15:53
@Kirotractor, daca era nemteasca, alta nota avea. Asa....felicitari celor ce o cumpara.
-
bogdanm, marţi, 26.09.2017 01:18
@Kirotractor Am uitat să specific că este vorba despre zgomotul DE VÂNT la rulare. Mulțumim de sesizare.
-
scamel, marţi, 26.09.2017 08:31
sigur ca da. AM persevereaza in a publica de trei ori pe an un articol generos [ este o notiune pe care o apreciati mult} in superlative despre mazda cx5.este normal voua va dau masini moca dar noi ce vina avem?.
-
Kirotractor, marţi, 26.09.2017 10:22
@bogdanm: Noi mulțumim pentru clarificări - fiindcă eu cel puțin tindeam să cred că zgomotul pneurilor la viteze mari e intruziv la CX-5 (inutil de precizat taman ție că se-ntîmplă și d-astea, deși mai ales la mașini modeste fără contraaripi spate, ca VW Up pre-facelift, deranjant mai ales pe ploaie.)
-
theodor2004, vineri, 29.09.2017 11:56
de ce nu spuneti nimic si de frane? distanta de franare este anormal de mare chiar si pentru un SUV, o distanta mai mare decat la toti rivalii mentionati mai sus (Tiguan, Kuga, Sportage, Kodiaq).
-
ACE - Craiova, sâmbătă, 18.11.2017 08:43
Mi-ar place o varianta ELECTRICA cu tractiune 4X4 la cca.25-30.000 Euro...maine as cumpara-o....
-
Akeem, joi, 28.12.2017 17:34
Masina e superba, insa... din lateral aceeasi problema ca la versiunea anterioara: arcele rotilor prea amplu decupate si cu o forma care nu e un arc de cerc face ca rotile sa para foarte mici . Comparati cu Sportage de exemplu (ale carei roti au diametrul chiar mai mic) Dar sa zicem ca asta e o parere subiectiva. Intrebarea de baza e alta (si care m-a facut sa scot CX5 de pe lista scurta desi era una din favorite) : au rezolvat cu franele sau sunt tot in coada plutonului?
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
pana la urma, cutia e manuala sau automata? ca apare scris si asa si asa in mai multe locuri