Personalitate proprie
Am testat noul Mercedes-AMG GLE 53 Coupe facelift. Ce noutăți propune, cum se conduce și, mai ales, dacă este un AMG în ciuda motorului de 3.0 litri, afli din rândurile următoare. Ca de obicei, avem pentru tine și un video cuprinzător.
-
Mihai, joi, 17.10.2024 20:51
Ce masina ieftina, la fel si cele cu care se compara. Nici nu se pune problema vreunei full electrice la banii astia. Mai alea cand vezi consumuri de peste 10 l/100km, clar e cea mai buna achizitie, mai ales ca are 2 turbine.
mihaigmc, joi, 17.10.2024 22:32E greu cu saracia eu usor cu comentatu!
-
Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:15
Mai bine i-ar lăsa pe BMW și Audi sa se ocupe de genul asta de caroserii, și să se concentreze pe cea ce știe Mercedes sa facă cel mai bine: lux și confort. Apropo, într-o vizita recenta în București am văzut un Renault Arkana. Absolut ridicol. Dar bănuiesc ca sunt și cocalari mai low cost.
-
Matei_cel_nou, joi, 17.10.2024 23:30
A, și încă ceva. Văd că mulți se plâng de greutatea mașinilor electrice, care da, e mare. Mai ales la cele care se vor sportive. Porsche Macan electric (cu bateria mai mica) are 2.3t, fix cat AMG-ul asta termic! Si toate versiunile sunt mai rapide (Macan Turbo e mai rapid cu aproape 2s 0-100) dar și mai ieftine. Macan 4 e mai ieftin cu vreo 40k! Poate îmi scăpa mie ceva dar un AMG nu e mașina sa faci 700-800km pe zi. Autonomia și consumul nu contează la mașina asta. Și totuși, de ce ai lua o termică care e la fel de grea ca o electrică, e mai lentă și mai scumpa??
-
cocalar, vineri, 18.10.2024 08:52
Masina de bombardier.
-
deputy, vineri, 18.10.2024 11:21
masina fara sens. mare pe afara, destul de inghesuita in spate, portbagaj adanc dar din cauza designului neincapator, la asa gabarit. consuma o galeata, chiar si modelul plugin, polueaza la fel de mult, te simti ca un elefant intr-un magazin de portelanuri, daca mergi cu ea prin oras....etc. spor la vanzari!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Urata formă! Cea mai urâtă. La același nivel cu cele de la BMW. Hidoase de-a dreptul