Împotriva curentului
Într-o lume dominată de SUV-uri, doar producătorii premium mai au curajul să creadă în monovolume, o specie în curs de dispariție. Mercedes-Benz reușește să se poziționeze împotriva curentului care anunță dispariția și lansează o nouă și tentantă generație a modelului Clasa B.
-
adi_10, luni, 29.07.2019 10:50
ce frumos arata la interior...dar vai, 50.000 de euro...iti iei masini Premium de banii aia
-
Adrian, luni, 29.07.2019 12:28
Testul asta reprezinta agitatie disperata a marketingului de la Mercedes in a vinde in continuare aceasta masina nevandabila. Insista in prostie cu un segment pierzator, dar noua ne aduc in fata numai flori si atmosfera de festival. La fel au facut cu R-class si X-class.
-
zarnesteanu, marţi, 30.07.2019 06:25
Masina n-arata rau, chiar si intr-un cadru banal, pozata intre blocuri si buruieni pe trotuare. E ok. Bine si asa decat deloc. Pozele astea mi-aduc aminte de perioada comunista. Mai mult nu zic ... Poate alta a fost intentia artistului si eu nu inteleg. Legat de motorizari, sunt curios daca intre cititorii AM a facut cineva vreo comparatie intre motorul original de la Renault si motorul de pe Mercedes. E vreo deosebire, sau e doar bolboroseala de marketing? Merci. De scumpa e foarte scumpa. Ramane de vazut daca o va cumpara cineva. Per total, are performante foarte bune pentru motorizarile oferite. Ca spatiu, pentru o familie tanara care traieste in jungla urbana, iarasi e bine proportionata. O singura data am facut un test drive cu generatia precedenta, dar mi-am dat seama ca nu e genul meu de masina. Pentru altii insa s-ar putea sa li se potriveasca perfect.
-
Kirotractor, marţi, 30.07.2019 12:22
@zărne: Cum, critici buruienile din cartierele noastre *premium*?! :-) ...Ca să nu zic *de lux*, așa cum preferă stimabilul @inexo -- în orice caz, pozele-s făcute excat cu schepsisul ăsta, ca să rimeze clasa.. clasei B cu a zonei photo-s hooting-ului. Diferențe-ntre motoarele Reno/Merc există, evident, dar nu-s decât unele direct proporționale cu prețurile versiunilor respective -- oricum hiper-umflate și pt variantele cam chelboase. Mai exact: și 1.5 DCi-urile, și 1.33 TCe-urile hexagonale sunt agregate remarcabile -- dar judecate-n contextul montării lor în mașini cu prețuri mai pâmântești. :-P Părerea mea doar poate, clar.
-
Flo, sâmbătă, 10.08.2019 09:48
Viata-i prea scurta pentru a te lupta cu frustrarile altora. Fiecare isi cumpara masina de care are nevoie si dispune de resurse; trebuie sa recunoastem ca ramane un motiv ascuns si nevoia de a epata in fata altora. Totusi sa-ti cumperi o masina noua premium, oricare ar fi ea, ramane un lucru dorit de catre noi toti!
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Mare curaj să iei gropile *noastre* cu B-Klasse -- dar probabil că n-aveați destulă motorină-n rezervor ca să le ocoliți (ca-n bancul ăla cu tribunalul-șoferul-pietonul obez lovit. :-)) Zic asta fiindcă o caracteristică importantă -- garda la sol -- e aproape invariabil uitată-n presa auto planetară, printre atîtea bălării care umplu netul, gen diagonale de ecrane (stop, nu fugiți :-) -- n-o să vă mai agasez cu critica ăstora interminabile de pe modelul testat, nici cu aeratoarele tip mulinetă, kitschoase după je -- liber la superlative deci cui le admiră.) Garda la sol de 104 mm (10,4 cm) găsită pt B180 pe site-ul austriac Benz e însă clar insuficientă pe drumurile noastre, dar și pe altele mai apusene. Cu lăcrimații frecvente ale posesorilor fostei generații (cu aeeași valoare a g.s.) pe diverse forumuri, inclusiv nemțești. Devine însă și mai penibilă reducerea 15 mm a versiunii AMG-Line - la 8,9 cm !!! Nedumerirea mea rămîne totuși nerespectarea de către Mercedes a ultimelor standarde TÜV , care cer o distanță la sol minimă de 11 cm a vehiculelor prezentate la ITP-ul german. Concluzie: cine vrea *Tuning ab Werk* p-un van-monovolum e perfect servit (n.b.: Active Tourer-ul bavarez are 167 mm g.s.) P.S. Strict tehnologic vorbind, ansamblul motor diesel + cutie auto ESTE în schimb de admirat -- și nu doar fiindcă-i conceput chiar de nemți și nu de Renault. Mă miră oricum consumurile aparent mici, dar de fapt...cam mari obținute-n testul AM -- zic asta după ce am scos mai puțin c-un E Coupe 220 D (tot 2.0 l, dar 194 CP și mai greu) anul trecut, pe 800 km.