Același tanc
Mercedes Clasa G nu ar putea să ia parte la provocarea #10yearschallenge. Pentru el ar trebui inventat un alt hashtag: #40yearschallenge. De ce? Pentru că și după 40 de ani neamțul are același design de tanc invincibil.
-
Corocsenie Adrian, miercuri, 30.01.2019 13:53
@corsar La aproape orice masina, sunetul cand inchizi usa e diferit. Unele se aud deranjant, altele bine ! Nu ma mira.... ps. Masina asta chiar daca a ramas un tanck, tehnologia in exces pusa pe ea nu o va face nemuritoare ca pe inaintasii ei G-urile de pana in 2000.
-
dan_grc, miercuri, 30.01.2019 13:56
Probabil că acest G este singurul Mercedes testat de AM în ultima vreme care are un sunet corespunzător la închiderea ușilor, că doar nu era remarcat la clasa X. La acest preț n-ar trebui să existe materiale la interior mai puțin calitative, costă cât clasa S, nu cu aceeași motorizare, un S cu V8 ajunge pe la 150.000, dar cu 136.000 te lipești la un trei litri benzină.
-
Tatraurs, miercuri, 30.01.2019 15:06
Am mers cu vechiul G Amg. Era horror la condus dar accelera incredibil pe linie dreapta. Consumul in bucuresti era de 50l/100km(cinzeci). Avea autonomia mai mica ca la orice electrica de acum. Scump rau austriacul Puch.
-
adi_10, miercuri, 30.01.2019 16:30
24 consum in oras:)))))...mda, sunt fan Mercedes dar masina asta nu ma atrage. nici ca aspect, nici ca pret de achizitie si nici din punct de vedere al consumului. Ramane motorul, puternic dar de multe ori inutil. Imi iau un Mercedes E - Classe si imi mai raman vreo 60 - 70 de mii de euro sa imi mai cumpar ce vreau eu si sa merg unde vreau eu.
-
Corocsenie Adrian, joi, 31.01.2019 01:01
@adi_10 Cand esti mafiot nu mai gandesti asa. Asta e masina ideala pt. mafie ! La ei banii nu conteaza. Calculele cu consumul si intretinerea sau un eventual accident si pierderea a 150 de mii euro sunt fix pix ! Spune cate G-uri ai vazut pe net sau pe strazi si cine le conducea ? 95% mafia. 4% seicii de prin Emirate si 1% pasionatii care isi iau de la gura sa aiba un G.
-
danj, joi, 31.01.2019 09:55
evident masinile celor 5 comentatori valoreaza, toate, cat usa spate a unui G din nou apare fenomenul vulpe-struguri
-
@danj, joi, 31.01.2019 13:26
Dar dumneata ce masina ai ? Se comenteaza in functie de masina personala ?
-
danj, joi, 31.01.2019 13:54
nu se comenteaza functie de masinile detinute, dar ca sa comentezi despre g500 trebuie sa te dai cu el prima data si apoi sa vorbesti.
-
Jand, joi, 31.01.2019 17:47
A mai apărut un danj care crede că dreptul la opinie al altora trebuie să fie condiționat de propria lui opinie.
-
mm, vineri, 01.02.2019 07:31
basina suprema, o masina total inutila, a carui unic scop este sa gadile orgoliile imense ale caracterelor minuscule. Admirabil MB ca au reusit sa satisfaca acest sector de piata, dar as adauga ca totusi n-au avut curaj pana la capat, ar fi trebuit sa coste 500k.
-
keepcalm, vineri, 01.02.2019 09:12
Inutil “coteț” pt zona europeana, poate au succes in zona golfului persic, in state nici o sansa la succes, americani au si si “cotețele” lor scumpe si care nu sunt mici deloc
-
Corocsenie Adrian, vineri, 01.02.2019 14:51
@keepcalm Stai linistit ca vor cumpara Rusii si Albanezii flote intregi.
-
xxx, sâmbătă, 02.02.2019 17:12
Raman la părerea de dulap pe roti foarte scump! Exista cocalari suficienți ca s-o cumpere!
-
robert, sâmbătă, 23.02.2019 22:50
poate vechiul g63 avea o viteza maxima cu 10 km mai mare, cel nou ajunge la 250km/h
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
Sa inteleg ca v-a placut sunetul usilor...Curios!