
Pachet Complet
Are Nissan îndeajuns de multă experiență cu mașinile electrice astfel încă să creeze un SUV bun la toate? Asta am încercat să aflăm în timpul testului cu Ariya. Am pregătit impresii de la volan.
-
dan_grc, vineri, 30.06.2023 20:27
70.000 un Nissan care nu e GT-R, nu e bine deloc, 4x2, râde Patrol de el, dar nu din mormânt, ca n-au murit. Un X-Trail pleacă de la 37.000 euro, pe la 50.000 ai multe pe el, interiorul este cel puțin la fel de bine lucrat, Nissan a progresat la acest capitol, deci mulți bani in plus pentru ca este electric, alt motiv nu văd.
-
Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:15
Am citit pe AM comentarii scrise mai bine decat articolul asta. Serios. Cel putin ultimele teste zici ca sunt scrise de cineva care a condus doar Logan toata viata si la scoala a luat numai 5 la Limba Romana. Ati schimbat redactorii sau ce s-a intamplat? Nu mai bine dati sansa unor oameni cu adevarat pasionati de masini sa isi inceapa cariera intr-un domeniu care le place? Ca de exemplu, anumiti cititori AM care chiar scriu misto in comentarii?
-
Chiuloasa_bengoasa, sâmbătă, 01.07.2023 15:19
"Există ceva ruliu pronunțat în viraje, iar direcția nu este foarte precisă, ba chiar refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare" Si cu toatea astea, autorul articolului ii da 5* la tinuta de drum. .... How? Ne lamureste si pe noi autorul articolului?
-
PMC, luni, 03.07.2023 15:46
60 - 70k de Eur pentru o asemenea masina e ceva de domeniul prostiei in forma pura. La fel e si +50k pentru un Ioniq5, chiar daca e preferata mea electrica. Nici aia nu merita atatia bani. Pentru masina asta, un 35000 ar fi un pret decent pentru ce ofera. Un Ioniq5 ar trebui sa fie max 30.000. Dar na...
-
Andrei, joi, 06.07.2023 09:17
70000 euro un banal Nissan, cu performante mediocre si, in general, o masina mediocra, usor de trecut cu vederea. Poti lua un model termic mai rapid, mai bine lucrat samd si mergi gratis cat vrei tu, de diferenta de pret. Masina asta merita 3 stele doar trasa de par. Dar e electricaaaaaa
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
- există ceva ruliu pronunțat în viraje - direcția nu este foarte precisă - refuză cu desăvârșire să-ți ofere informații despre suprafața de rulare dupa toate astea rezulta un 5 stele doar pentru ca: - se mișcă decent pe viraje și chiar (???) și în linie dreaptă - absoarbe impecabil gropile și alte denivelări ale asfaltului poate ca ar trebui sa se faca distinctie intre comportament in viraje/condus sportiv (unde suck big time) si comportamnetul in urban/viteza mica (unde e sufragerie pe roti). ...dar 5 stele nu cred ca merita