Reconectat la rețea
Într-un segment atât de disputat, cum este cel al SUV-urilor de oraș, avem parte de aceeași concurență ca la Olimpiadă. Adversarii sunt foarte puternici, nu știi niciodată din ce colț al lumii apar, așa că trebuie să fii mereu pregătit. Ai la dispoziție 4 ani, în care câștigi tot ce prinzi și te rogi ca forma ta fizică să rămână aceeași.
În segmentul SUV-urilor mici, producătorii știu că trebuie să rămână actuali, așa că lansarea de generații noi sau de facelifturi este esențială. Chiar și așa, Peugeot a așteptat aproape 4 ani până când i-a oferit un facelift pentru jumătatea carierei modelului 2008. Asta și pentru că vânzările în ultimii 4 ani au totalizat aproximativ 700.000 de clienți. Ba, chiar în 2021, Peugeot 2008 a fost cel mai vândut model din segment în Europa.
Faceliftul operat de francezi i-a adus mezinului o imagine nouă, pe care am văzut-o pe viu în cadrul testului internațional, desfășurat la Malaga, în Spania. Lăsăm mai jos impresiile noastre, nu înainte de a vă invita să vedeți un clip video filmat cu versiunea testată.
PREZENTAREA VIDEO A MAȘINII TESTATE ÎN SPANIA
"Masinile electrice se vor ieftini in timp. Pretul pe kwh va continua sa scada si fumigenele vor fi istorie" Aaaahahahaa! Unde sunt cretinetzii electrificati in cap? :)))) :)))