Motor / Transmisie
Peugeot 2008 își datorează o mare parte din succes și diversității. Diversității de sub capotă, pentru că mașina a fost disponibilă cu versiuni diferite: benzină, diesel și chiar electrică. Rețeta se păstrează, pentru că și Peugeot 2008 facelift dispune de două motoare benzină (de 100 și 130 de cai putere), de un diesel de 130 de cai și de o versiune electrică mai puternică.
Pe aceasta am testat-o și eu. Spre deosebire de vechiul model, acum vorbim de resurse mai generoase, pentru că puterea a crescut de la 136 la 156 de cai putere. Iar asta se simte, pentru că mașina se mișcă bine. Mai ales atunci când alegi modul Sport.
Ai parte de resurse bune pentru depășire pe drumuri naționale și ai accelerări progresive decente pe autostradă, aproape de limita legală de viteză. În oraș, lucrurile sunt cât se poate de dinamice, iar cuplul transmis roților față este generos, fiind capabil să rupă aderența roților dacă asfaltul este umed.
Transmisia cu o singură treaptă nu prezintă nici o surpriză. Doar noul levier amplasat pe consola centrală.
"Masinile electrice se vor ieftini in timp. Pretul pe kwh va continua sa scada si fumigenele vor fi istorie" Aaaahahahaa! Unde sunt cretinetzii electrificati in cap? :)))) :)))