Conservator
Am testat noul Opel Corsa, dar de această dată versiunea cu motor termic. Asta după ce, la finalul anului trecut, am condus în Germania versiunea pur electrică. În acest articol îți spunem cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video cuprinzător.
-
Kap, joi, 18.04.2024 11:15
Nu prea-și conservă Opel cota de piață, care scade de la an la an, probabil prețurile crescute peste media pieței scăzându-i competitivitatea. Exemplul opus e locul 2 la vânzări anul trecut, Sandero, exclus total nejustificat din comparația de mai sus.
-
PMC, joi, 18.04.2024 11:26
Pejo face tot ce poate sa omoare Opel, dar o face cu toate eforturile posibile sa pastreze aparentele. Intre Corsa si 208 e o diferenta uriasa. Corsa e din alt film.
-
M, joi, 18.04.2024 11:28
"consum urban de 9.5 litri/100 de km"... pai, nu prea mai e de oras, nu?
-
alex_cu_a_mic, joi, 18.04.2024 13:11
1200kg cat are Corsa asta, avea Megane III. Nu stiu cum dar Suzuki reusesc cu Swift si Ignis sa ramana foarte aproape de 1000kg. Ditamai grupul cu n-shpe branduri si modele in portofoliu si nu reusesc sa scoata decat elefanti cu infatisari si aere de gheparzi dar care se misca si consuma ca niste elefanti, evident.
-
xxx, joi, 18.04.2024 13:46
Eu n-am înțeles un lucru din articol si anume Preț de pornire 23100€, preț model testat 22812€ ???? Pentru mine discount-ul nu trebuie luat in calcul, pentru ca este aleatoriu. Consider Corsa o mașină onesta, dar daca îl compar cu prețul unui un Sandero full option (cutie de viteza manuala) 16360, diferența de 6000€ nu prea justifica achiziționarea, chiar daca Corsa sta mai bine in prestații
-
sandu, marţi, 23.04.2024 12:30
de ce ti-ai lua opel? nu vad absolut nici un motiv sa iei aceasta marca, pe care grupul PSA a transformat-o in low cost. o masina urata care intotdeauna a avut probleme.
-
@sandu, joi, 18.07.2024 23:06
Asta e părerea ta , eu in primul rand mă uit la Opel dintre mărcile de volum pt că este cea mai fiabila și cea mai ok calitate preț , am avut Vectra C Gts , am avut Astra gtc, Zafira B și acum am o Insignia A facelift Biturbo , nici una nu m a lăsat vreodată pe undeva baltă. Pur și simplu foarte fiabile mașinuțele . E adevărat le am luat nu foarte hămălite de alții cu maxim 4 ani vechime și am făcut mereu mentenanta la timp . Așa că "my friend" , depinde de experiențele personale ale fiecăruia . Următoarea mașină va fi Opel Insignia B sper că tot Biturbo . Am mers și cu CORSA asta nu facelift dar e cam aceeași mașină , nu mi s a părut mai rea că Fiesta iar la plastice sta mai bine Opelul dar nu sunt pt mine sunt mult prea mici . Drumuri bune .
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
"...dar nu ar trebui să exagerezi cu distanța, pentru că sentimentul de oboseală s-ar instala mai rapid decât în alte situații." Ce repede obosiți câte unii! Hai să nu exagerăm! Anul trecut am făcut vreo 1800 de km în 4 zile. Două persoane și bagajul aferent, în țară, pe drumuri naționale & europene și mai puțin pe autostrăzi, cu o altă marcă dar cu exact aceleași caracteristici și la dimensiune și la motor. Și nu a fost absolut deloc obositor. Nicio clipă nu am simțit oboseala. Asta este doar în mintea nostră! Ne raportăm doar la suv-uri și motoare de la 2 litri în sus, vezi doamne, doar acolo e confort. E ca și cum ai spune că viața e frumoasă doar în vilă, la bloc e mai stresant...