Conservator
Am testat noul Opel Corsa, dar de această dată versiunea cu motor termic. Asta după ce, la finalul anului trecut, am condus în Germania versiunea pur electrică. În acest articol îți spunem cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video cuprinzător.
-
Kap, joi, 18.04.2024 11:15
Nu prea-și conservă Opel cota de piață, care scade de la an la an, probabil prețurile crescute peste media pieței scăzându-i competitivitatea. Exemplul opus e locul 2 la vânzări anul trecut, Sandero, exclus total nejustificat din comparația de mai sus.
-
PMC, joi, 18.04.2024 11:26
Pejo face tot ce poate sa omoare Opel, dar o face cu toate eforturile posibile sa pastreze aparentele. Intre Corsa si 208 e o diferenta uriasa. Corsa e din alt film.
-
M, joi, 18.04.2024 11:28
"consum urban de 9.5 litri/100 de km"... pai, nu prea mai e de oras, nu?
-
alex_cu_a_mic, joi, 18.04.2024 13:11
1200kg cat are Corsa asta, avea Megane III. Nu stiu cum dar Suzuki reusesc cu Swift si Ignis sa ramana foarte aproape de 1000kg. Ditamai grupul cu n-shpe branduri si modele in portofoliu si nu reusesc sa scoata decat elefanti cu infatisari si aere de gheparzi dar care se misca si consuma ca niste elefanti, evident.
-
xxx, joi, 18.04.2024 13:46
Eu n-am înțeles un lucru din articol si anume Preț de pornire 23100€, preț model testat 22812€ ???? Pentru mine discount-ul nu trebuie luat in calcul, pentru ca este aleatoriu. Consider Corsa o mașină onesta, dar daca îl compar cu prețul unui un Sandero full option (cutie de viteza manuala) 16360, diferența de 6000€ nu prea justifica achiziționarea, chiar daca Corsa sta mai bine in prestații
-
sandu, marţi, 23.04.2024 12:30
de ce ti-ai lua opel? nu vad absolut nici un motiv sa iei aceasta marca, pe care grupul PSA a transformat-o in low cost. o masina urata care intotdeauna a avut probleme.
-
@sandu, joi, 18.07.2024 23:06
Asta e părerea ta , eu in primul rand mă uit la Opel dintre mărcile de volum pt că este cea mai fiabila și cea mai ok calitate preț , am avut Vectra C Gts , am avut Astra gtc, Zafira B și acum am o Insignia A facelift Biturbo , nici una nu m a lăsat vreodată pe undeva baltă. Pur și simplu foarte fiabile mașinuțele . E adevărat le am luat nu foarte hămălite de alții cu maxim 4 ani vechime și am făcut mereu mentenanta la timp . Așa că "my friend" , depinde de experiențele personale ale fiecăruia . Următoarea mașină va fi Opel Insignia B sper că tot Biturbo . Am mers și cu CORSA asta nu facelift dar e cam aceeași mașină , nu mi s a părut mai rea că Fiesta iar la plastice sta mai bine Opelul dar nu sunt pt mine sunt mult prea mici . Drumuri bune .
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 26 martieAmbițieAm testat noul BYD Sealion 7, un model care va putea fi comandat și pe piața din România în toamna acestui an. Până atunci, însă, ți-am pregătit un articol în care îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 14 martieFără concesiiDupă ce am testat noua generație Skoda Superb, cu ocazia testelor internaționale, acum ne-am întâlnit din nou cu nava amiral a producătorului ceh. Pe drumurile patriei am condus cea mai puternică versiune, în echiparea de top Laurin&Klement. Ne-a scăpat ceva prima oară? Afli din rândurile următoare. Avem, desigur, și un video. Citeste tot
"...dar nu ar trebui să exagerezi cu distanța, pentru că sentimentul de oboseală s-ar instala mai rapid decât în alte situații." Ce repede obosiți câte unii! Hai să nu exagerăm! Anul trecut am făcut vreo 1800 de km în 4 zile. Două persoane și bagajul aferent, în țară, pe drumuri naționale & europene și mai puțin pe autostrăzi, cu o altă marcă dar cu exact aceleași caracteristici și la dimensiune și la motor. Și nu a fost absolut deloc obositor. Nicio clipă nu am simțit oboseala. Asta este doar în mintea nostră! Ne raportăm doar la suv-uri și motoare de la 2 litri în sus, vezi doamne, doar acolo e confort. E ca și cum ai spune că viața e frumoasă doar în vilă, la bloc e mai stresant...