Star în devenire
Vorbeam în urmă cu mai mulți ani cu un amic care a locuit mult timp în Suedia. Discuția noastră a atins, inevitabil, și subiectul "mașini" și am fost, oarecum, surprins să aflu că Saab era, de fapt, feblețea suedezilor. Chiar dacă, în această țară își are originile și Volvo.
Dar, între timp Saab a dispărut din industria auto, iar modele ca 93 și 95 au ajuns să fie tot mai rar văzute în traficul de zi cu zi. Din păcate.
Acestea fiind spuse, chiar dacă mai sunt câțiva producători de automobile suedezi, Koenigsegg este unul dintre ei, Volvo a rămas să ducă mai departe torța și să fie mândria Suediei. Pe bună dreptate, până la urmă.
Constructorul din Goteborg a trecut prin mai multe transformări majore în ultimii ani și a îmbrățișat electrificarea cum puțini au făcut-o. Desigur, a primit foarte mult ajutor, iar când spunem asta ne referim inclusiv la capital, din partea părintelui Geely.
Anul trecut, gama de modele electrice Volvo a fost extinsă odată cu lansarea noului EX30. Poziționat sub XC40 și C40, EX30 este cel mai mic Volvo pe care îl poți comanda în momentul actual, o mașină care are toate șansele să devină cel mai vândut model al constructorului suedez. Un mic star în devenire.
Volvo EX30 a ajuns de puțin timp și la noi în țară, iar noi l-am testat la scurt timp după ce a început să se hrănească cu primii kilowați românești. Și nu l-am testat oricum, ci chiar la dublu, în condiții de iarnă.
Dacă vrei să citești despre aventura noastră cu noul EX30, poți face asta într-un articol dedicat.
În acest material vom vorbi exclusiv despre cum se simte de la volan EX30 Twin Motor, adică echipat cu două motoare electrice, alături de nivelul de echipare Ultra.
Ca de obicei, ți-am pregătit și un video cuprinzător cu mezinul gamei Volvo.
PREZENTAREA VIDEO A NOULUI VOLVO EX30 DE 428 CP
M-am uitat la prezentarea video. Deci e o masina foarte mica. E incredibil unde s-a ajuns. Sa ceara cineva 50k Eur pt o asemenea masina cu dimensiuni mai mici decat un Polo e uluitor.