Grande
Am călătorit la Russelsheim, locul de baștină al celor de la Opel, pentru a face cunoștință cu noua generație Grandland, nava amiral a germanilor. În premieră, Opel Grandland a primit și o versiune electrică. Desigur că noi pe aceasta am luat-o la test, pentru a vedea cum s-a transformat Opel Grandland și cum vrea să se ia la trântă cu rivalii. Până la urmă, Grandland este un SUV compact de segment C, unul din cele mai competitive segmente din industria auto.
-
Omu’, marţi, 22.10.2024 15:11
Foarte interesantă prezentarea, Silviane! Interesantă și mașina. Opel a trecut de la mașini de cărat cartofi la mașini tinerești. Păcat ca sunt deținuți de incompetenții de la Stellantis…
-
Wow, miercuri, 23.10.2024 00:04
Arată senzațional și foarte atractiv la toate capitolele. Chiar e o pata de culoare , alaturi de Austral/Scenic ,Kuga și Formentor/Terramar. In rest europenele sunt bleah , cai Mazda cx-5 cu același design de 12 ani , că e Karok/Kodiak /Kamiq sunt la fel de plictisitoare la fel și Tiguan,poate Tarraco este mai altfel. Dar acest Opel alaturi de 3008/5008 chiar sunt o pata de culoare între atâtea modele fade.
-
@nsrei, miercuri, 23.10.2024 00:05
Da cine te a întrebat pe tine daca mai vrei sau nu? Asta e o mașină nouă fără nici o legătură cu ce ai testat tu acum 30 de ani . Ia ți vw că nemțească dar e mai rara Dacia pe străzi :))
-
Robert, joi, 31.10.2024 21:52
Imi place designul, mi se pare mai reusit chiar decat fratiorul Peugeot 3008. In plus e mai spatios si un pic mai ieftin. Primele teste , ca si cele cu 3008, arar o eficienta si autonomie rezonabile. Mi-ar place o versiune dual motor, si o viteza de incarcare ceva mai mare.
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 octombrieDefiniția hot hatch-uluiAm avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 17 octombriePersonalitate proprieAm testat noul Mercedes-AMG GLE 53 Coupe facelift. Ce noutăți propune, cum se conduce și, mai ales, dacă este un AMG în ciuda motorului de 3.0 litri, afli din rândurile următoare. Ca de obicei, avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
am avut opel pe vremea cand era la GM. de nou, pe benzina. Da nu mai vreau Mai ales ca si autorul recunoaste ca Din păcate, nu prea ai niciun feedback din partea roților, iar precizia pe viraje este aproape inexistentă Problema de pe timpul bunicii de cand opel facea biciclete, poate alea virau mai bine. Boala grea asta cu virajele la opel. Puteau sa se uite si ei in gradina Ford.Dar nu...