Viitor dinozaur
Am testat în România varianta 1.6 VTI a lui Peugeot 208. Această variantă de motorizare devine din ce în ce mai rară în ofertele producătorilor în contextul popularizării motorizărilor turbo, dar încă mai are un cuvânt de spus.
-
gogu, vineri, 20.02.2015 14:11
consumul real nu e rau deloc, zic eu
-
mishazaitev, vineri, 20.02.2015 14:16
O piticanie, frumusica ce-i drept, nu zic ba, cu un motor pe benzina aspirat costa aproape 17 000 de euro, in timp ce despre VAG se spune ca ar face masini foarte scumpe .... In fine.... Strict referitor la motor eu cred ca asemenea motorizari ar trebui mentinute . Poate sunt eu marcat de nostalgia unui C2 VTS, cine stie. ...
-
lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 15:25
Io cred ca aveti ceva cu negativele: "Începând cu luna februarie a anului curent, această versiune nu se mai produce", serios? Si ce vina are producatorul ca va apucati voi sa retestati masina fix inainte de facelift?
-
Andy, vineri, 20.02.2015 16:18
Corect lorinzi. Chiar nu vad rostul testului. Probabil ca mai au cateva pe stoc insa e aiurea. Baietii de la AM nu au avut ce testa si au zis sa puna ceva de umplutura.
-
lorinczi.thomas, vineri, 20.02.2015 21:38
Fac fix ca cei de la EuroNCap cu Renault Megane, la sfarsit de cariera il retesteaza si logic ca il puncteaza mai mic, din moment ce intre timp devine depasit.
-
LauCalin, sâmbătă, 21.02.2015 01:15
Atata timp cat e in productia de serie, cel putin teoretic inseamna ca se poate ridica la nivelul concurentei, inclusiv in privinta sigurantei. Cand intru in showroom consultantii de acolo imi spun cu mana pe inima ca acest 208 este la nivelul noii Fabia, Fiesat sau Mazda 2, asa cum si consultantii de la Renault imi spun ca Megane este la nivelul lui Golf, 308, Focus etc. Una e sa si inferior dpdv al confortului, spatiului interior, ergonomiei sau a materialelor folosite si alta e sa fi inferior dpdv al sigurantei. Deci asta e o scuza gen "iegzasta o explicatie".
-
xxx, miercuri, 25.02.2015 12:42
208 trebuie sa-l inlocuiasca rapid, Fiesta, Polo si Clio 4 il mananca de viu
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 24 noiembrieIrezistibilBYD Atto 2 a primit o versiune Plug-in Hybrid, echipată cu sistemul inovator al mărcii chinezești. Vorbim despre unul dintre cele mai accesibile SUV-uri Plug-in Hybrid din Europa, dar nu doar acest aspect îl face irezistibil. Noi l-am condus pe drumurile din Spania, iar în acest articol îți spunem cum se simte de la volan. Citeste tot -
DRIVE TEST | sâmbătă, 22 noiembrieSuperstarVolkswagen T-Roc a primit o nouă generație, astfel că acum este mult mai apropiat de frații săi Tiguan și Tayron. Noi am condus noul T-Roc în cadrul testelor internaționale de la Lisabona, iar mai jos îți spunem totul despre SUV-ul german. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 18 noiembrieCameleonDupă ce, acum un an și jumătate, am făcut cunoștință cu Geely Coolray în Slovenia, în cadrul testelor internaționale, a venit vremea să vedem cum se descurcă acest model și pe drumurile patriei. Avem pentru tine și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot
M-am linistit, nu se mai poate cumpara :))