Vedetă
Am testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video.
-
!!!, vineri, 01.11.2024 14:02
Ai ramas in urma, baiatu' meu. Vezi ca_Captur Facelift are patru stele la testele Euro NCAP, nu cinci. Pune mana si corecteaza rapid, ca-i o greseala semnificativa.
-
Volvo franchise, vineri, 01.11.2024 14:06
Ante facelift - Vmax 205 km/h Post facelift - Vmax 180 km/h
-
ds, vineri, 01.11.2024 14:50
Adică bateți câmpii cu cele 5***** pe care le puneți voi! Asta vrea să spună @! - ocupanți adulți 76% - ocupanți copii 80% - pietoni 76% - sisteme de siguranță 69% Chiar vă faceți de râs.
-
^, vineri, 01.11.2024 15:57
Ce naibii sa se mai faca de ras? Vorbim despre automarket, site-ul care i-a acordat trei stele Daciei Spring la capitolul Siguranta, in conditiile in care aceasta s-a facut de ras la testele Euro NCAP si nu a obtinut decat una singura (cu un nivel de protectie de 49% pentru ocupantii adulti!!!). "That ship has sailed", dupa cum ar zice un mester.
-
DAN, vineri, 01.11.2024 19:14
Toate bune si frumoase, dar nu inteleg de ce la un motor pe benzina modern si mai ales cu sistem mild hybrid (care ar trebui sa mai umple eventualul gol de turbo) inca exista o intarziere inexplicabila la acceleratii bruste. Au ajuns cumva cutiile cu convertizor (cele bune evident, precum ZF) sa fie mai rapide in reactii ca cele cu dublu ambreiaj? Ciudat.
-
K62i, vineri, 01.11.2024 19:24
serios? cum faceti calculul de consum? ceea ce afișează calculatorul? nu prea este real ,consumul rel se face se la plin la plin ,conform km efecruati, calculatorul face media pe ultimii o suta de km!
-
Banditos, vineri, 01.11.2024 20:24
@K62i..."calculatorul face media pe ultimii o suta de km!" ????
-
StM, vineri, 15.11.2024 21:03
Ciudata asta cu viteza maxima. Sa intelegem ca asta e cu facelift si cu limitare? Ca alta explicatie nu ar fi. Sau e vorba de o greutate mult mai mare? Sau o altfel de softare a cutiei de viteze? Ceva nu miroase bine...
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 1 aprilieDiferitȘtii cum se spune că majoritatea mașinilor din ziua de azi seamănă între ele? Ei bine, Cupra Tavascan este una dintre excepții. Noi am testat versiunea Tavascan VZ și mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 27 martieDeschizător de drumuriAm condus noua Dacia Bigster în cadrul testelor internaționale. Acum că a expirat embargoul pe impresiile de condus, îți putem spune cum se simte de la volan cea mai puternică, cea mai mare și cea mai tehnologizată Dacie de până acum. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
"câțiva zeci de kilometri" Pe bune? Mă copii, acordul se face cu numeralul, indiferent de genul substantivului care urmează după "zeci". Hai, să vă fie mai ușor: Câte zeci? Câteva. Sau, câți zeci? Câțiva? Așa că faceți bine și corectați. Și mai puneți mâna și verificați textele că vă faceți de pomină cu greșeli de clasa a șaptea.