
Mână de chirurg
Cel mai bun chirurg și-a trecut bisturiul pe deasupra lui Renault Captur. Faceliftul rezultat oferă mici modificări exterioare, îmbunătățiri la interior și motorizări cunoscute.
-
Barto, marţi, 06.06.2017 16:59
Mazda cx5 - nota 4.0 Renault Captur - nota 4.1 Ceva e putred in Danemarca...
-
ingerulol, marţi, 06.06.2017 19:19
Captur la cei 13000 TCe anemic / 17000 dizel ... este o masina frumoasa dar EXAGERAT de scumpa . Iar punctajele alea ... le scoateti din burta sau joben . Sincer ... la 10k discutam altfel, dar la banii aia cochetez inspre Grandland X, Mokka , CX3 samd .
-
*oaie, marţi, 06.06.2017 20:35
Coaja asta la 18.000? Serios? 15.000 maxim.Cu multa indulgenta!
-
hazard, marţi, 06.06.2017 22:13
suspensie de ultima generatie pe spate: punte rigida.
-
mircea, marţi, 06.06.2017 22:16
@Barto Segmente diferite, repere diferite, note irelevante puse în paralel. Spunem asta de 12 ani aici, deci bine ai venit printre noi :)
-
Coco, marţi, 06.06.2017 22:30
Honda CR-V facelift nota 4.1, Seat Ateca nota 4.5, Mazda CX-5 facelift nota 4.3, Skoda KODIAQ nota 4.1, și Mazda CX-5 ( new ) nota 4.0 Același segment, aceleași repere, note pe bază de algoritmi cu formulă cel puțin cu rezerve dacă nu complet greșite. Poate următorii 12 ani vor fi altfel...mai realiști pentru binele viitoarei culturi auto pentru cititori. Alți specialiști din lumea jurnaliștilor auto au alte păreri....deci...ceva e putred in Danemarca are susținere.
-
mircea, miercuri, 07.06.2017 00:06
@Coco Depinde de motorizările testate, de echipările testate, de rivalii de moment și de calitatea intrinsecă a mașinii. ba chiar și de subiectivismul inerent al fiecărui redactor care le testează, pentru că dacă am avea cu toții aceleași gusturi am ajunge să cumpărăm o singură mașină, nu? :) Așa că da, avem argumentele corecte pentru toate aceste note. În rest, aș prefera să discutăm aici despre Captur și segmentul B SUV, dacă nu vă e cu supărare :) Mulțumesc.
-
Coco, miercuri, 07.06.2017 07:05
@ Mircea Nu ar trebui să existe atâtea problematici total subiective în cadrul unui test independent și 90% obiectiv, indiferent de subiectivismul inerent uman, care este firesc. Cât privește...gusturile...nu se discută. Eu credeam că noi citim analize și opinii determinate doar de criterii științifice, tehnice și tehnologice ce sunt specifice lumii auto și nu adăugăm ca factor relevant gusturile, preferințele, interesele sau eventuală decizie/opțiune de achiziție... Argumentele sunt...dar sunt puțin forțate în unele cazuri ( în limbaj popular câte puține ciupituri pe fiecare zonă de apreciere dintr-un test... pentru o notă finală sau puține adăugiri tot... pentru o notă finală ) Eu nu vorbeam de anumite modele dar dacă ne uităm si la segmentul B SUV constatăm că și aici subiectivismul inerent al redactorilor este semnificativ... Și cred eu, fără a fi de rea credință, că dacă așa se va forma o opinie pe viitor ( dvs redactorii de specialitate sunteți formatori de opinii iar analizele pot determina anumite opțiuni de achiziție în rândul unor cititorilor ) vom avea de pierdut ca și cultură auto și implicit structură de parc auto. Stimă !
-
mircea, miercuri, 07.06.2017 07:46
@Coco Tu vrei să citești un test, care din punctul de vedere al genurilor jurnalistice e incadrat undeva intre relatare si reportaj, dar sa ai in fata "opinii determinate de criterii stiintifice". Sorry, man, nu exista ce cauti tu nicaieri in lumea asta. Nu poti sa te bazezi pe "criterii stiintifice" cand e vorba de design, de calitatea si asezarea materialelor in interior, de sunetul motorului, de modul in care masina sta pe sosea, de pielea de gaina pe care o genereaza un kickdown si asa mai departe. Da, poti compara consumuri si acceleratii si preturi, adica cifre pure. Si facem deja asta cu succes. Uita-te-n jur si vezi cate site-uri auto fara compromisuri editoriale gasesti in Romania. End of discussion.
-
octav71, miercuri, 07.06.2017 12:47
@Mircea: problema este ca Mazda a obtinut un punctaj prea mic. Ramane senzatia ca masina a fost un pic penalizata, pe nedrept. Stiu, voi faceti testele, analizele... Dar sa pierzi cam 0,5 puncte la general in decurs de 1 an, e cam mult. Si nu s-a schimbat mare lucru la CX-ul ala. E ca la fotbal, nu schimbi echipa castigatoare! Ar fi interesant de aflat parerea celui care a scris articolul la momentul respectiv, comparata cu actuala versiune. Despre Captur. Am mers cu asa ceva(varianta 2016) si nu doar 10km de drivetest. Este un Clio inaltat, cu toate dezavantajele ce decurg de aici: zgomot la vant, stabilitate pe sosea. Poate la senzatie(pozitie la volan mai inalta) sa castige ceva puncte. In rest, disconfort pe locurile din spate, topaiala la curbe. Marele avantaj, ca are si avantaje, este consumul care a fost foarte mic. Nu stiu la ce poti folosi asa ceva, poate oras cu gropi?
-
mircea, miercuri, 07.06.2017 14:18
@octav71 Ce înseamnă "prea mic" și ce înseamnă, invers, "prea mare"? Nota finală - care nu e o medie aritmetică și care nu e calculată de cel care scrie, el oferind doar notele pe capitole - este o imagine generală a mașinii. Dacă vorbim de cea mai scumpă mașină dintr-un segment în care bugetul e foarte important, e penalizată mai mult decât dacă n-are performanțe mari. Și tot așa.
-
Coco, miercuri, 07.06.2017 21:00
@octav71 Ce nu este clar. Principiul de bază în rezultatul testelor/analizelor este Preferatele noastre sunt cele mai cele... că doar nu există site-uri auto fără compromisuri editoriale
-
octav71, joi, 08.06.2017 19:56
Coco, tind sa iti dau dreptate, desi Mircea este destul de echidistant! Mircea, eu mai fac o incercare: CR-V, testat anul asta, 42.000 euro. Este un pret prea mare? Da. 4,1 nota, clar ca merita mai mult. Riscati ca unii sa creada ce scrieti voi, nici nu se mai obosesc sa mearga intr-un showroom si sa ceara un drivetest.
-
Nushitza, miercuri, 04.10.2017 23:24
Domnilor, pentru ca pareti sa stiti despre ce vorbiti, ce masina recomandati pt oras/ Bucuresti, daca ar fi sa alegeti intre Captur si Ignis?
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 25 aprilieUniversal apreciatÎn garajul Automarket a aterizat Mazda 3. Nu, nu este vorba de vreun facelift sau un nivel de echipare diferit, ci este vorba despre o nouă motorizare. Mazda 3 tocmai a primit un motor de 2.5 litri benzină, aspirat natural, conectat la un sistem mild-hibrid. Versiunea se numește E-SkyActiv G și va reprezenta motorizarea de bază pentru acest model. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 aprilieMezinul familieiAm testat cel mai nou și, probabil, cel mai controversat model Alfa Romeo. Acesta se numește Junior și este un crossover de segment B, realizat pe noua platformă Stellantis. Totodată, Junior va fi primul model electric din istoria Alfa Romeo, dar pentru moment noi am testat versiunea termică. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 11 aprilieFabricat în RomâniaAm călătorit la Barcelona pentru a face cunoștință cu cea mai nouă mașină produsă la noi în țară. Este vorba despre noul Ford E-Transit Courier. Aceasta este prima autoutilitară electrică produsă în România, mai exact la fabrica Ford din Craiova. Cu o baterie de 43 kWh, E-Transit Courier oferă o autonomie de până la 300 de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 7 aprilieMade in ChinaÎn ultimul an, industria auto din Europa a fost luată cu asalt de intrarea modelelor electrice fabricate în China. Desigur, acest lucru l-am văzut și noi în România, unde au intrat deja mărci precum MG, Geely sau Lynk&Co. Iată că noi am luat la test cel mai nou SUV electric chinezesc care se vinde în țara noastră. Este vorba despre Leapmotor C10, un atac direct la Tesla Model Y. Citeste tot
"cel mai bun chirurg "? cord/? ficat? nu, facelift.