Simbioză
Renault a adus pe piață un nou model numit Symbioz, menit să umple golul dintre Captur și Austral în gama francezilor. Iată că noi am avut mașina pe mână timp de 3 săptămâni ca să vedem cine este cu adevărat noul Symbioz. Ți-am pregătit și o prezentare video, ca să te convingi singur.
-
Nsrei, sâmbătă, 01.02.2025 12:10
Oh da bineînțeles din ce în ce mai mulți oameni vor mașini mai înalte, mai practice și cu o gardă la sol mai mare... Din păcate la fel și prețul este din ce in ce mai MARE !! Pe principiul asta in câțiva ani vom circula toți cu cap tractor MAN TGX. E înalt, are garda la sol mare. Ce sa mai... Cat despre acest reșou, pardon renou, oare a rezolvat renou problema defectului cutiei de viteze multimodala, care de buna ce era nu se repara, doar se înlocuia cu totul? Aștept confirmare oficială din partea reșou, pardon renou' QED
-
romain, sâmbătă, 01.02.2025 13:51
de obicei,la simbioza, unul dintre organisme esti parazit.
-
Matei_cel_nou, duminică, 02.02.2025 04:33
Nu, nu e de obicei. Sunt 3 tipuri de simbioza și parazitismul e doar una din ele. Mutualismul e când ambele organisme beneficiază de pe urma simbiozei - exemplu clasic floare și polenizator. Sau omul și bateriile care ajuta la digestie. Comensalism e când o un organism beneficiază iar celalalt e neafectat.
-
Lae, duminică, 02.02.2025 12:58
73% protecție ocupanți adulți, motorizări mină creion 0,5, 2cm peste captur, preț fantasmagoric, garanție service dacia-renault. Un șirag de coșmaruri... ideale.
-
Valdo, luni, 03.02.2025 09:24
Preturi de boier, protectie de oier, pardon cat la Logan. Basca mai iti baga si pe gat ce vor ei sa cumperi, nu ce vrei tu. Poate ca nu vreau hibrid pentru ca daca circul in afara orasului efectul e zero.
-
alex_cu_a_mic, luni, 03.02.2025 10:45
@Matei Involuntar ti-a iesit o gluma buna: "omul și bateriile care ajuta la digestie." thumbs-up Cat despre masina din test, nu e incredibil de scumpa cand te uiti la Honda su Toyota similare. Se poate comenta la fiabilitatea sistemului hibrid dar ca masina de urban/periurban e excelenta.
-
eu, luni, 03.02.2025 11:10
ford kuga hibrid la orice ora in loc de asta sau cele 2 japoneze listate mai sus
-
@eu, luni, 03.02.2025 13:24
ford e bun doar pe post de cotet pentru gaini, dar ca masina in niciun caz.
-
eu, luni, 03.02.2025 14:10
"ford e bun doar pe post de cotet pentru gaini, dar ca masina in niciun caz." Asa este, dar tot e mai bun ca acest reno
Citeste si
-
DRIVE TEST | marţi, 18 februarieSpecialitatea caseiÎn prezent, versiunea M50 este cel mai puternic BMW X3, de ultimă generație, pe care îl poți cumpăra. Cum se conduce și ce oferă pentru aproape 100.000 de euro, afli din rândurile următoare. Avem pentru tine și un video cuprinzător. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 11 februarieAsul electrizantNoul Mini Aceman vrea să fie recunoscut ca un model de referință pentru marca britanică. Am condus primul model exclusiv electric al producătorului, în versiunea de bază Aceman E. Ți-am pregătit tot ce trebuie să știi despre cel mai nou membru al familiei Mini și ți-am mai pregătit și un video cu noul model. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 5 februarieSamurai modernMazda CX-60 a crescut în dimensiuni, iar japonezii i-au montat încă un rând de scaune. Astfel, s-a născut noul CX-80. A păstrat caracterul premium al lui CX-60, dar a primit și câteva îmbunătățiri, despre care afli în rândurile următoare. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 28 ianuarieLux la superlativBMW Seria 7 este una dintre cele mai luxoase limuzine de pe piață, dar dacă vrei să mergi "all in", îți poți îndrepta atenția către o versiune Individual. Noi am testat o astfel de versiune și nu a fost electrică. Ci echipată cu un motor de 3.0 litri diesel. Un adevărat devorator de kilometri. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 24 ianuariePuterea ursuluiSkoda a profitat de succesul primei generații Kodiaq, care s-a vândut în peste 750.000 de exemplare în întreaga lume, și a venit cu o nouă generație. O generație care nu este o revoluție, ci o evoluție a unui model de succes și îndrăgit de marea majoritate a clienților. Citeste tot
Interesanta masina. Dar nu inteleg de ce modelele de volum trebuie sa fie oferite doar cu puteri mici. Strica cumva sa existe si o motorizare care sa faca suta in vreo 8 secunde si nu in 10,6? Chiar nu mai are nimeni nevoie de putere si dinamica, ci doar de eficienta si dotari multe? Si daca la Renault e asa, la Dacia e nenorocire. Acolo, in afara de sitemele hibride de pe Duster si Bigster (la fel de anemice si alea, bineinteles) mai vezi doar benzinare mici in 3 cilindri si nu numai turbo, ci chiar ASPIRATE!!! In curand motoarele de drujba puse pe masini o sa fie la ordinea zilei :-(