Simbioză
Renault a adus pe piață un nou model numit Symbioz, menit să umple golul dintre Captur și Austral în gama francezilor. Iată că noi am avut mașina pe mână timp de 3 săptămâni ca să vedem cine este cu adevărat noul Symbioz. Ți-am pregătit și o prezentare video, ca să te convingi singur.
-
Nsrei, sâmbătă, 01.02.2025 12:10
Oh da bineînțeles din ce în ce mai mulți oameni vor mașini mai înalte, mai practice și cu o gardă la sol mai mare... Din păcate la fel și prețul este din ce in ce mai MARE !! Pe principiul asta in câțiva ani vom circula toți cu cap tractor MAN TGX. E înalt, are garda la sol mare. Ce sa mai... Cat despre acest reșou, pardon renou, oare a rezolvat renou problema defectului cutiei de viteze multimodala, care de buna ce era nu se repara, doar se înlocuia cu totul? Aștept confirmare oficială din partea reșou, pardon renou' QED
-
romain, sâmbătă, 01.02.2025 13:51
de obicei,la simbioza, unul dintre organisme esti parazit.
-
Matei_cel_nou, duminică, 02.02.2025 04:33
Nu, nu e de obicei. Sunt 3 tipuri de simbioza și parazitismul e doar una din ele. Mutualismul e când ambele organisme beneficiază de pe urma simbiozei - exemplu clasic floare și polenizator. Sau omul și bateriile care ajuta la digestie. Comensalism e când o un organism beneficiază iar celalalt e neafectat.
-
Lae, duminică, 02.02.2025 12:58
73% protecție ocupanți adulți, motorizări mină creion 0,5, 2cm peste captur, preț fantasmagoric, garanție service dacia-renault. Un șirag de coșmaruri... ideale.
-
Valdo, luni, 03.02.2025 09:24
Preturi de boier, protectie de oier, pardon cat la Logan. Basca mai iti baga si pe gat ce vor ei sa cumperi, nu ce vrei tu. Poate ca nu vreau hibrid pentru ca daca circul in afara orasului efectul e zero.
-
alex_cu_a_mic, luni, 03.02.2025 10:45
@Matei Involuntar ti-a iesit o gluma buna: "omul și bateriile care ajuta la digestie." thumbs-up Cat despre masina din test, nu e incredibil de scumpa cand te uiti la Honda su Toyota similare. Se poate comenta la fiabilitatea sistemului hibrid dar ca masina de urban/periurban e excelenta.
-
eu, luni, 03.02.2025 11:10
ford kuga hibrid la orice ora in loc de asta sau cele 2 japoneze listate mai sus
-
@eu, luni, 03.02.2025 13:24
ford e bun doar pe post de cotet pentru gaini, dar ca masina in niciun caz.
-
eu, luni, 03.02.2025 14:10
"ford e bun doar pe post de cotet pentru gaini, dar ca masina in niciun caz." Asa este, dar tot e mai bun ca acest reno
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
Interesanta masina. Dar nu inteleg de ce modelele de volum trebuie sa fie oferite doar cu puteri mici. Strica cumva sa existe si o motorizare care sa faca suta in vreo 8 secunde si nu in 10,6? Chiar nu mai are nimeni nevoie de putere si dinamica, ci doar de eficienta si dotari multe? Si daca la Renault e asa, la Dacia e nenorocire. Acolo, in afara de sitemele hibride de pe Duster si Bigster (la fel de anemice si alea, bineinteles) mai vezi doar benzinare mici in 3 cilindri si nu numai turbo, ci chiar ASPIRATE!!! In curand motoarele de drujba puse pe masini o sa fie la ordinea zilei :-(