PeRSonalitate
Oricâte SUV-uri am avea, mereu se găsește câte unul care să fure atenția. Fix așa este și Skoda Enyaq Coupe iV, un crossover coupe electric, cu mulți cai sub capotă. L-am testat și am pregătit un clip VIDEO cuprinzător.
-
ACE - Craiova, marţi, 12.09.2023 13:20
Volumul portbagajului Enyaq Coupe: 570 litri, cu 15 litri mai putin decat varianta Enyaq standard. Cei 299 CP sunt disponibili cand stadiul incarcarii acumulatorului este peste 80%. Altfel ramai cu 265 CP - ccea ce nu e putin. Ar merita, ca pret, varianta Enyaq Coupe 80X care beneficiaza permanent de 265 CP (nedisponibila inca in Romania). Cel mai frumos coupe electric din Grupul VW!
-
63000!!!, marţi, 12.09.2023 13:54
pentru o skoda cu care nu poti face un citi break la mare fara sa cauti o statie de incarcare?!?! Mentionez ca stau in Bucuresti.
-
Alx, marţi, 12.09.2023 14:03
Ati cautat alte masini asemanatoare cu care sa o comparati, suv electric cu forma coupe, dar Tesla Model Y nu va venit in minte? Cea mai vanduta masina de orice fel in primele 3 trimestre, din lume. Eu cred ca problema sta in faptul ca Tesla nu plateste jurnalisti pentru review-uri. Va fac eu un rezumat scurt la cum ar fi o comparatie intre cele 2. Model Y in varianta Dual Motor Long Range, mai rapida cu 1.5 sau 2 secunde (daca se cumpara Acceleration Boost din aplicatie) pana la 100, viteza maxima mai mare cu 37 km/h, se incarca la max 250kw fata de 175kw, consum ceva mai mic. Enyak RS Coupe cu optiunile adaugate pentru a putea fi comparata cu ce vine din stock Model Y, ajunge la 68000 Eur, cu 14000 de euro mai mult decat Model Y, ca sa nu mai mentionam ca tesla livreaza intr-o luna de zile masina, Skoda in 8 - 12 luni. Pacat, pentru ca Skoda este o masina mai frumoasa decat Model Y.
-
Fast_and_Curious, marţi, 12.09.2023 15:45
Eu nu inteleg modalitatea de notare: - Motor / Transmisie: 4,5/5 - Consum: 4/5 - Performante: 4,5/5 - Interior: 5/5 - Pret de achizitie: 4,5/5 - Siguranta: 5/5 - Tinuta de drum: 4,5/5 - Vizibilitate: 4/5 - Tehnologie: 4,5/5 - Design: 5/5 Nota finala: 4,7 ---> CUM!? Cel putin dpdv matematic nu se poate. Ar dori autorul sa ne lumineze cum se poate ca o Skoda Eniaq sa aiba nota finala mai mare ca un BMW i7 notat cu 4,6?
-
Gabriel.Nica, marţi, 12.09.2023 16:21
@Fast_and_Curious, nu pot sa te luminez. E un algoritm al sistemului de notare pe care nici eu nu il stiu... Nu e medie aritmetica, e medie ponderata, unele criterii avand o pondere mai mare in nota finala decat altele.
-
Andrei, marţi, 12.09.2023 18:11
Skoda asta e mai scumpa, mai lenta și cu autonomie mai mică decât Model Y? Bravo! Cumva au reușit sa o facă și mai urâtă decât Model Y, ceea ce cred ca a fost destul de greu. Grila aia, după ce ca e complet inutilă, mai arată și precum un gard de închisoare.
-
Banditos, marţi, 12.09.2023 20:15
Fata de Y, interiorul Skodei este absolut OK. Ca design mi se pare la cote f inalte. Exteriorul este mai digerabil in realitate decat in poze. Daca autonomia ar fi fost identica cu cea a lui Y, Tesla nu ar fi avut nicio sansa. Skoda compenseaza prin design.
-
Fast_and_Curious, miercuri, 13.09.2023 15:37
@Gabriel.Nica multumesc de raspuns Dar recunosti ca e ciudat ca o Skoda sa aiba nota mai mare decat un BMW de lux :)
-
bogdanm, joi, 14.09.2023 00:23
@Fast_and_curious Pe lângă explicația algoritmului oferită de Gabi, cred că cel mai important lucru de reținut este următorul: noi acordăm notele uitându-ne în segment. Deci, notele pe care le primește mașina sunt raportate la rivalii săi. BMW i7 are alți rivali decât acest Enyaq. Nu putem compara notele a două mașini care nu sunt în același segment.
-
alex_cu_a_mic, joi, 14.09.2023 12:14
2.25 tone un suv coupe mediu? Asta-i greutate de Dodge RAM. Oare chiar asa sa arate viitorul? Masini de 2 tone care fac 3-400 km dupa care dau emotii? Si pe care dai 40-50k?
-
ironR, vineri, 22.09.2023 12:59
La ce e buna aceasta masina? Daca au ajuns sa poarte sigla RS masinile cu viteza maxima 180km/h, am ajuns rau de tot, rad si aia cu logan 0.9
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 19 septembrieVive la FranceNoua generație Peugeot 3008 este o mașină care te face să strigi "Vive la France", de fiecare dată când o vezi. Noi am testat versiunea 3008 Hybrid, iar în rândurile următoare îți spunem dacă se conduce la fel de bine precum arată. Avem și video, desigur. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 28 augustDulce și săratHyundai Bayon este cel mai mic SUV din oferta coreenilor pe piața din România. Și cel mai accesibil. Iar acum a primit un facelift complet, cu multe noutăți pe care le disecăm în acest test drive și într-un clip de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 22 augustRemarcabilÎn ciuda curentului pro crossover și SUV din industria auto, Mercedes-Benz a găsit resursele necesare pentru a aduce pe piață încă o generație a emblematicului SL. Am testat versiunea AMG 63 și am pregătit impresii de la volan și un video de prezentare. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 6 augustGrand TourerMercedes-Benz CLE este înlocuitorul vechilor Clasa C Coupe și Clasa E Coupe. Noi am condus versiunea CLE 300 4Matic, iar în rândurile următoare îți spunem cum se simte de la volan. Nu am uitat de video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | joi, 18 iulieGerman sub acoperireAm fost în Slovenia pentru a testa noul Ford Explorer 100% electric. Fructul colaborării dintre Ford și Volkswagen, noul Explorer este prima electrică de pasageri produsă de Ford în Europa, la Koln mai exact, iar în procesul de dezvoltare a fost implicat și un român. Pe lângă impresiile de la volan, în acest articol vei regăsi și un video cuprinzător. Citeste tot
O glumă de mașină. Urâtă cu craci și cu formă inutilă.