Fără concesii
După ce am testat noua generație Skoda Superb, cu ocazia testelor internaționale, acum ne-am întâlnit din nou cu nava amiral a producătorului ceh. Pe drumurile patriei am condus cea mai puternică versiune, în echiparea de top Laurin&Klement. Ne-a scăpat ceva prima oară? Afli din rândurile următoare. Avem, desigur, și un video.
-
Seriff, vineri, 14.03.2025 12:01
@nsrei, ai ramas in urma, masina merita banii, focus RS nu se mai fabrica de ceva timp, zi-mi tu un sedan de astfel dimensiuni cu 265 de cai mai ieftin.
-
ds, vineri, 14.03.2025 13:41
Poate să adapi calu' lu' Georgescu, că RS nu se mai fabrică din 2018...
-
mult, mult prea scumpă, vineri, 14.03.2025 15:50
pentru ce oferă!
-
Andrei, vineri, 14.03.2025 16:06
Mult pentru o Skoda, iar motorul de 265CP e o risipa, sasiul nu ii face fata decat pe drumuri drepte. Skoda merita atunci cand ai nevoie de spatiu si dotari de baza si asteptari realiste de la sasiu, care e sub un VW.
-
eu, vineri, 14.03.2025 16:08
usor invechit conceptul pentru 2025. majoritatea producatorilor au renuntat la sedan. insa avantajul major al superbului e ca doar arata a sedan, in timp de deschiderea portbagajului e larga si practica, cu tot cu luneta, ca la octavia. si desigur, faptul ca per total a fost mereu si inca este o masina foarte solida si fiabila, bine primita si apreciata de public. toate astea nu sterg insa imaginea de invechit, ca si concept. daca ai peste 50 ani si esti foarte conservator in preferinte si sobru/discret in atitudine, superb sedan ar putea totusi sa ti se potriveasca manusa. personal, daca ar fi sa am nevoie de o masina atat de ... interminabila interior/exterior, as alege versiunea combi. cine are combi stie ca marginea aia joasa de incarcare face totii banii.
-
eu, vineri, 14.03.2025 17:44
cred ca din putinii concurenti ramasi in segmentul asta, merita amintit si de Toyota Camry...
-
grila aia, vineri, 14.03.2025 18:11
parcă e Gheorghe Doja după ce a luat o sapă în dinți la răscoală
-
parere, vineri, 14.03.2025 18:52
Skoda este un low cost, acum la pret de semi-premium.
-
Dino, sâmbătă, 15.03.2025 03:06
Care "piele ecologica" fraților? Ce naiba o face să fie așa "ecologică" și "prietenoasă cu mediul"? Doar nu e făcută tot din fosile lichide, la fel ca sucul "ecologic" cu care ne umplem rezervoarele? Hai să fim serioși! Piele mai ecologică ca cea naturală NU există!
-
Ryce, sâmbătă, 15.03.2025 12:43
Corporațiile aprobă
-
Matei_cel_nou, sâmbătă, 15.03.2025 17:51
Skoda Superb, ca și Octavia, au fost mereu bine primite de cumpărători pentru ca aveau un design solid, o calitate buna, dotări decente și preț competitiv. Numai ca VW a observat ca au o masa stabila de clienți și au zis sa profite, scăzând standardele și crescând prețul cu fiecare generație. In prezent nu știu ce avantaje mai oferta. Cum a zis cineva mai sus, dacă tot e atât de lunga măcar sa fie combi. Sigur ca hayonul e mai util decât un sedan, dar e mai puțin util decât un combi. În general nu îți luați combi dacă nu vroiai sa fie prea lunga. Asta e deja prea lunga.
-
Banditos, sâmbătă, 15.03.2025 20:41
Piele mai ecologică ca cea naturală NU există! prelucrarea pielii este un proces mai poluant decat producerea de.... musama
-
Matei_cel_nou, duminică, 16.03.2025 14:50
Hmmm, poate, dar creșterea animalelor exclusiv pentru piele numai ecologic nu e. Iar o buna parte din așa zisa piele ecologică e fabricată din deșeuri plastice.
Citeste si
-
DRIVE TEST | vineri, 14 noiembrieRespectBMW M2 este genul de mașină pe care trebuie să o tratezi cu respectul cuvenit. În caz contrar, își arată colții și caută să te prindă nepregătit cu orice ocazie pe care o are. Noi am condus facelift-ul primit în vara anului trecut, însă exemplarul de test a fost departe de a fi standard. Avem pentru tine și un video. Citeste tot -
DRIVE TEST | miercuri, 12 noiembrieEvoluția rombuluiCei de la Renault au decis ca în această perioadă superbă de toamnă să ne ducă pe Drumul Vinului. Dar nu cel din Franța, ci din România. Din județul Prahova, mai exact. Măcar ne-am aflat la volanul unui model francez și anume noul Austral facelift. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 31 octombrieZero dramă, 100% utilHonda HR-V este genul de mașină care nu țipă după atenție, dar o primește oricum. Arată ca un coupe care a decis să fie responsabil, are portbagaj cât pentru un city-break spontan și o strategie clară: zero dramă, 100% util. Citeste tot -
DRIVE TEST | vineri, 24 octombriePerformanță fără excesAm condus noul BMW M235 Gran Coupe xDrive, un model compact de performanță, dar, totodată, bine echilibrat. Îți spunem cum se simte de la volan, dar înainte ți-am pregătit și un video Citeste tot -
DRIVE TEST | marţi, 21 octombriePoftă de condusMazda MX-5 este una dintre acele mașini care îți creează o poftă nebună de condus. La volanul unui MX-5 nu contează destinația, ci drumul pe care îl ai de parcurs. Cu cât mai virajat, cu atât mai bine. Noi am condus un MX-5 RF și ți-am pregătit și un video cuprinzător. Citeste tot
oh vai , cehii au calibrat această motorizare astfel încât cei 265 de cai putere să fie cumpătați... la pretul de 49999 euro. Zau ? De banii astia luai acum cativa ani Ford focus RS 2.3 ecoboost 350CP. si ti mai ramaneau si bani de adapat caii...