Fără concesii
După ce am testat noua generație Skoda Superb, cu ocazia testelor internaționale, acum ne-am întâlnit din nou cu nava amiral a producătorului ceh. Pe drumurile patriei am condus cea mai puternică versiune, în echiparea de top Laurin&Klement. Ne-a scăpat ceva prima oară? Afli din rândurile următoare. Avem, desigur, și un video.
-
Seriff, vineri, 14.03.2025 12:01
@nsrei, ai ramas in urma, masina merita banii, focus RS nu se mai fabrica de ceva timp, zi-mi tu un sedan de astfel dimensiuni cu 265 de cai mai ieftin.
-
ds, vineri, 14.03.2025 13:41
Poate să adapi calu' lu' Georgescu, că RS nu se mai fabrică din 2018...
-
mult, mult prea scumpă, vineri, 14.03.2025 15:50
pentru ce oferă!
-
Andrei, vineri, 14.03.2025 16:06
Mult pentru o Skoda, iar motorul de 265CP e o risipa, sasiul nu ii face fata decat pe drumuri drepte. Skoda merita atunci cand ai nevoie de spatiu si dotari de baza si asteptari realiste de la sasiu, care e sub un VW.
-
eu, vineri, 14.03.2025 16:08
usor invechit conceptul pentru 2025. majoritatea producatorilor au renuntat la sedan. insa avantajul major al superbului e ca doar arata a sedan, in timp de deschiderea portbagajului e larga si practica, cu tot cu luneta, ca la octavia. si desigur, faptul ca per total a fost mereu si inca este o masina foarte solida si fiabila, bine primita si apreciata de public. toate astea nu sterg insa imaginea de invechit, ca si concept. daca ai peste 50 ani si esti foarte conservator in preferinte si sobru/discret in atitudine, superb sedan ar putea totusi sa ti se potriveasca manusa. personal, daca ar fi sa am nevoie de o masina atat de ... interminabila interior/exterior, as alege versiunea combi. cine are combi stie ca marginea aia joasa de incarcare face totii banii.
-
eu, vineri, 14.03.2025 17:44
cred ca din putinii concurenti ramasi in segmentul asta, merita amintit si de Toyota Camry...
-
grila aia, vineri, 14.03.2025 18:11
parcă e Gheorghe Doja după ce a luat o sapă în dinți la răscoală
-
parere, vineri, 14.03.2025 18:52
Skoda este un low cost, acum la pret de semi-premium.
-
Dino, sâmbătă, 15.03.2025 03:06
Care "piele ecologica" fraților? Ce naiba o face să fie așa "ecologică" și "prietenoasă cu mediul"? Doar nu e făcută tot din fosile lichide, la fel ca sucul "ecologic" cu care ne umplem rezervoarele? Hai să fim serioși! Piele mai ecologică ca cea naturală NU există!
-
Ryce, sâmbătă, 15.03.2025 12:43
Corporațiile aprobă
-
Matei_cel_nou, sâmbătă, 15.03.2025 17:51
Skoda Superb, ca și Octavia, au fost mereu bine primite de cumpărători pentru ca aveau un design solid, o calitate buna, dotări decente și preț competitiv. Numai ca VW a observat ca au o masa stabila de clienți și au zis sa profite, scăzând standardele și crescând prețul cu fiecare generație. In prezent nu știu ce avantaje mai oferta. Cum a zis cineva mai sus, dacă tot e atât de lunga măcar sa fie combi. Sigur ca hayonul e mai util decât un sedan, dar e mai puțin util decât un combi. În general nu îți luați combi dacă nu vroiai sa fie prea lunga. Asta e deja prea lunga.
-
Banditos, sâmbătă, 15.03.2025 20:41
Piele mai ecologică ca cea naturală NU există! prelucrarea pielii este un proces mai poluant decat producerea de.... musama
-
Matei_cel_nou, duminică, 16.03.2025 14:50
Hmmm, poate, dar creșterea animalelor exclusiv pentru piele numai ecologic nu e. Iar o buna parte din așa zisa piele ecologică e fabricată din deșeuri plastice.
Citeste si
-
DRIVE TEST | miercuri, 7 maiDeclarație de forțăPentru prima oară în lunga sa istorie, Mercedes-Benz Clasa G poate fi comandat acum într-o versiune pur electrică. Noi am testat-o pentru a-ți spune cum se conduce, dar și dacă celebrul off-roader și-a pierdut din esență odată cu adoptarea unui sistem de propulsie electric. Avem și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 2 maiRock starLand Rover Defender este un adevărat rock star în lumea auto. În 2020 a primit o nouă generație, după 4 ani de pauză, și a devenit mai bun din toate punctele de vedere. Anul trecut au venit o serie de îmbunătățiri care să-l facă și mai relevant. Dacă s-a reușit, afli din rândurile următoare. Avem și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 25 aprilieUniversal apreciatÎn garajul Automarket a aterizat Mazda 3. Nu, nu este vorba de vreun facelift sau un nivel de echipare diferit, ci este vorba despre o nouă motorizare. Mazda 3 tocmai a primit un motor de 2.5 litri benzină, aspirat natural, conectat la un sistem mild-hibrid. Versiunea se numește E-SkyActiv G și va reprezenta motorizarea de bază pentru acest model. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 aprilieMezinul familieiAm testat cel mai nou și, probabil, cel mai controversat model Alfa Romeo. Acesta se numește Junior și este un crossover de segment B, realizat pe noua platformă Stellantis. Totodată, Junior va fi primul model electric din istoria Alfa Romeo, dar pentru moment noi am testat versiunea termică. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 15 apriliePremiantEV3 este mezinul familiei de modele cu zero emisii EV de la Kia. Un SUV subcompact, eficient și accesibil, comparativ cu frații săi mai mari, care trebui să convingă clienții că este momentul să treacă la o mașină electrică. Are șanse? Asta am încercat să aflăm în testul nostru. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
oh vai , cehii au calibrat această motorizare astfel încât cei 265 de cai putere să fie cumpătați... la pretul de 49999 euro. Zau ? De banii astia luai acum cativa ani Ford focus RS 2.3 ecoboost 350CP. si ti mai ramaneau si bani de adapat caii...