All inclusive
Atunci când îți cumperi un Skoda Superb Scout e ca atunci când ai rezervat un sejur all inclusive. Ai absolut tot ce îți dorești. Spațiu uriaș, un motor foarte puternic și multă tehnologie. Bani de benzină să fie.
-
Kirotractor, marţi, 16.07.2019 11:01
@hazard: Ăla-i prețul de producție. :-) Acu la modul f. serios, puțini știu că orice mașină trebuie să aibă costuri de fabricație la max. jumate din prețul de listă, ca să poată scoată și ceva profit (cu excepții mega-aburitoare gen Porsche, pe care-i costă în medie 40-45% fabricația). În orice caz, teoria relativității -- în sens de marketo-hipnoză a impresiilor / rășinilor premioumm -- e valabilă și-n domeniul auto. Exemplu aleatoriu: la 52.000 € destui preferă... mult mai puțină mașină, deși identică tehnologic: Audi A4 Allroad (2.0 TFSI 252 CP). ...Nu mai zic de cei care tabără pe Porsche Macan (același ansamblu motor-transmisie... de fapt un Audi Q5 o idee mai puțin subvirator), plusând încă +10K € -- evident că fără opțiuni gen cusături colorate la 4.300 € papiota. :-)))
-
kid, marţi, 16.07.2019 12:13
Doamne ce spate oribil, au reusit un facelift urat
-
alex, marţi, 16.07.2019 13:12
frumos. o adevarata masina de familie. pentru familisti care insa vor si ceva factor de fun.
-
ANV, marţi, 16.07.2019 14:20
E bine ca ati surprins in imagini si spatiul generos pentru pasagerii din spate...
-
unu, marţi, 16.07.2019 15:04
totul ok cu masina mai putin pretul Daca la baza e 40k euro mai adaugi linistit inca 20% pe optionale ca sa fie cat de cat ok, iar sa platesti +50000 euro pt o skoda, fie ea si una foarte ok...well... :)
-
Kirotractor, marţi, 16.07.2019 17:05
Paradox doar aparent: în Elveția, Skoda e lider de piață (mai puțin contează că prin Octavia, cu predilecție pt versiuni 4x4, fiindcă și Superb se vinde f. bine.) Iar elvețianul mediu-statistic nu-i tocmai sărăntoc -- d-aia până nu demult mărcile *premium* se vindeau la ei în draci. OK, și diverse 4x4-uri luxoase din motive de relief / climă... plus CHF-mălai en-gros, dar uite că au devenit ceva mai realiști. ...Egal skodiști? :-) Posibilă echivalență pentru cunoscători -- ceva mai recenți ce-i drept, departe de targetul anticilor posesori de 1000 MB-uri sau 110-S.
-
inexorabil, marţi, 16.07.2019 20:03
Mă vâr şi eu în ciorbă/vorbă precum UE în “independenţa Justiţiei” :) Anul trecut, la SAB, când am deschis portbagajul lui Superb (sedan – dar sigur ar fi cam aceeaşi treabă dacă aş ridica hayonul lui Scout), mi s-a născut instantaneu senzaţia că nu mi-ar trebui cazare în excursie :) Dar şi restul maşinii…sufragerie, bre! Cică cehii n-au voie de la tătuca Ivan, pardon, VeWan să treacă oceanul (spre autenticul Vest), dar uite că oferă spaţiu în stilul Unchiului Sam…Mes hommages! Aşadar, o mare bilă albă în dreptul modelului cu pricina. Că doar ştiţi pe de rost că, în cazul meu, examenul preliminar şi indiscutabil eliminatoriu se învârte în jurul aspectului estetic cu impact rapid şi pur personal, iar Superb îl promovează cu brio, deşi le poate părea curios unora, mai ales d.p.d.v. conservator :) Apoi mă fixez (cu privirea categorică, exigentă) asupra spaţiului, în privinţa căruia, repet, mă afirm cu maximă pretenţie. Bifat şi acest aspect, ba încă în mod impresionant… Ce-ar mai fi de punctat? Tehnologiile? Nu prea mă interesează! Ah, da, preţul…Păi ce să zic, pentru vârful de gamă (vizând motorizarea – cea mai performantă a cehilor, după câte am înţeles), başca 4x4 şi nivelul de echipare despre care însăşi madam Wiki scrie, negru pe alb, că poate admite, în mod atipic, cuvântul “lux”, încă ar fi insuficientă (pentru năsucul vagonist) suma precizată în articol :D Aşa că, dragă Bogdan & co, dacă râvnim la “bunăciunea” asta (incorect automobilistic denumită Škoda, nu VW), atunci trebuie musai să “plusăm”…Evident, am mustăci iniţial, dar probabil că, în timp, ni se va (ră)suci la 180 de grade starea de spirit…Eu, unul, oricum aş avea nevoie doar de un sac de dormit şi de multă linişte :) Şi să nu invidiem abilitatea…VAGă (probabil şi inegalabilă în branşă) de a “înălţa porcoiul” pe care o descrie mai sus Mister K. Fericiţi cei săraci (dar cu Superb nou şi “full option” :) ), că al lor e drumul (regulat) către…bancă. Banca Românească, desigur :D
-
Andrei, miercuri, 17.07.2019 02:09
De fiecare data cand vad o Skoda cu motoare puternice puse degeaba, ma gandesc la bietii pasageri carora li se va face rau daca cel de la volan vrea sa creada ca are o masina cu tinuta de drum decenta. Masina aia e o barca, care se inclina in viraje de iti trece orice chef sa mergi repede. Asta e o masina de familie care consuma mai mult decat un hot hach, buna doar de autostrazi. Pe teren accidentat mai bine mergi cu un Polo, sau o Fabie. Macar nu dai cu burta de vreo piatra.
-
Edikkk, miercuri, 17.07.2019 08:06
Maşină apreciată de români, dar devenită cam prea scumpă, consumă cam prea mult, are cutia cam prea proastă Dar ia să fi fost o Skoda Superb Skout cu motor HIBRID cu motor electric obligatoriu şi pe puntea spate (activat când are chef şoferul, ori mereu, ori doar la drum accidentat) şi sprintenă, nu eco !!! Şi să fi avut şi a doua versiune plugin, ca să mergi 50km, deci urban numai electric !!!? Parcă altfel ar suna şi ar merita banii ăia. Dar păcat că vor profituri de miliarde în detrimentul clienţilor şi mediului. A se citi a sănătăţii oamenilor.
-
ironR, miercuri, 17.07.2019 10:31
Uitandu-am la pret si performante, imi aduc aminte de Alfa Romeo Stelvio...
-
PMC, miercuri, 17.07.2019 13:16
40.000 o Skoda? Pe bune? A-nnebunit lupu'...
-
adi_10, miercuri, 17.07.2019 14:43
eu as vrea un test drive cu varianta berlina si cu motorul diesel de 2.0 150 sau 190 CP. sigur consumul e mult mai mic iar ca design e mult mai frumoasa. la interior asteptam ceva mai interesant totusi, mai ales daca te uiti inainte la un peugeot 508 de exemplu
-
eee, miercuri, 17.07.2019 15:47
eu cred ca ar fi meritat scris ca acest superb, spre deosebire de cele dinainte, este pe platforma MQB pe care se face si Golf, nu pe platforma lui Passat, ca pana acuma.
-
theodor2004, miercuri, 17.07.2019 16:20
@eee, vrei sa spui ca Superb are punte spate rigida, ca la Golf VII? (cel putin la modelele sub 150 CP) Daca da, e de rau.... Passatul vine cu punte independenta spate pe toate variantele de motorizare.
-
Green_Alex, miercuri, 17.07.2019 16:23
@Edikkk asta nu este o masina pentru oras deci implicit nu prea ar avea nevoie de un plugin hibrid. Asta e masina de drumuri lungi unde hibridul nu aduce mare lucru. Masina pare foarte ok si pretul mi se pare pe masura avand in vedere ca are concurenta doar in clasa premium (sau subpremium) Audi Allroad, Volvo Croscountry si Passat Alltrack. Practic e cea mai ieftina solutie din nisa asta.
-
Edikkk, miercuri, 17.07.2019 22:46
Da, dle green? este maşină de bălării... nu de oraş... dar e sub premium. Eu aş zice sub-preș. Acest lucru e valabil pentru orice maşină care în mileniul 3 nu este în stare să 1. Meargă full electric mereu SAU FIE 2. Meargă full electric în oraş (50km) şi cu benzină (sau mai bine CNG sau mai bine hidrogen) înafara oraşului SAU HAI FIE 3. Meargă full electric sub anumită viteză , fiind o maşină hibridă. Orice maşină care nu este electrificată este o maşină UZATĂ DEJA MORAL, TEHNOLOGIC !!
-
sandu, joi, 18.07.2019 09:03
I-ati tu electrica Edikkk ca eu tot diesel imi iau. sau acest tsi care pare ca fuge destul de bine...5.6 e f ok pentru un superb.
-
Crystyann, joi, 18.07.2019 09:51
@eee - Si Passat-ul este tot pe platforma MQB, de Golf. De la Golf, Leon, Octavia, Superb, Passat, Tiguan, Karoq, Kodiaq pana la Superb etc, toate sunt pe aceeasi platforma MQB a grupului VAG ( Platforma modulara adica ) . Daca tot nu te pricepi, macar nu comenta aiurea. @theodor2004 - Iar platforma MQB-ul suporta fie punte semiindependenta, fie independenta. Depinde de ce isi doreste producatorul. Superb si Passat au la toate motorizarile punte independenta spate.
-
Edikkk, vineri, 19.07.2019 14:12
Da, fiecare îşi cumpără ce vrea, dar e păcat să arunci 40.000€ pe o maşină şi să stai SĂ MUNCEŞTI CONDUCÂND !! La 40.000€ poţi să îţi iei o Toyota CH-R HIBRID şi mai rămân vreo 10.000€ sau Toyota RAV4 HIBRID !!! Şi scuză mă dar nu există termen de comparaţie. Bine, cine vrea portbagaj lung de Dacia MCV like ca să care porcul, da, poate să îşi ia şi asta Skoda.
-
Crystyann, sâmbătă, 20.07.2019 06:54
Stimate Edikk, ce legatura are CH-R-ul cu Superb-ul ? Sau Toyota RAV 4 Hibrid ? Discutam discutii sa ne aflam in treaba... asa iti cumperi 70 de biciclete pegas si iesi mai ieftin cu 10.000 EUR. Superb-ul si measinile mentionate de tine nu au acelasi target de clienti, nu sunt aceeasi clasa, iar diferentele intre ele sunt uriase. PS: La aceeasi bani iti cumperi extrem de multe BMW-uri cu volan pe dreapta - inmatriculate pe Bulgaria, evident.
-
Alex00, luni, 22.07.2019 10:03
"Şi scuză mă dar nu există termen de comparaţie. " Omul are dreptate... cum sa compari CH-R/RAV4 cu Superb? Si totusi el o face.
-
Spill, joi, 08.08.2019 21:35
Da e o propunere interesanta , dar ma gandesc ca in clasa asta ati omis un oponent care dupa parerea mea este cel mai frumos all rounder "dasta". Insignia Country tourer care ok in versiunea echivalenta superbului are 260 de cai si e mai lenta cu 1 secunda jumate gen 7.ceva sutimi insa la interior arata mult mai bine si verisiunea diesel are 210 caluti si face suta in vreo 8 secunde ceea ce mi se pare mai mult decat suficient . Deci Passat Alltrack, Insignia CT, inca mai este Peugeotul RHX cred si acest superb Superb. E ceva concurenta in acest segment relativ nou in clasa non premium large trunk.
Citeste si
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 23 octombrieDefiniția hot hatch-uluiAm avut ocazia să conducem noul Volkswagen Golf GTI facelift chiar acasă la el, la Wolfsburg. Pe scurt, Golf GTI este în continuare definiția hot hatch-ului. Dezbatem subiectul pe larg în rândurile care urmează. Avem pentru tine și un video. Citeste tot
Pret piperat?!?! Cam care era pretul corect? 20.000 de euro? :)))