Briceag Elvețian

Publicat joi, 17.03.2022 13:45 de Gabriel Nica, Foto: Ciprian Mihai

Volkswagen a decis să implementeze câteva schimbări esențiale pe noul Multivan, regândind, parcă, regimul de exploatare al popularului său monovolum. Noua platformă vine și cu motorizări controversate: adică un hibrid alimentat la priză.

  • Mircea Badea, joi, 17.03.2022 18:24

    in sfarsit, mizeria dizal disparuta!

  • Florin, vineri, 18.03.2022 12:21

    Are si dizal pa motorina

  • DanG, vineri, 18.03.2022 16:01

    Ne-am tampit de tot daca am ajuns sa punem motor de 1,4 pe o masina care in mod normal ar trebui sa topeasca sute de km intr-o zi. Cred ca e buna in configuratia asta doar ca shuttle pentru aeroport.

  • eu, vineri, 18.03.2022 16:26

    masina este deosebita. design exterior inovativ si atragator, interior fara cusur... si totusi .... eu cred ca nu este pretabila pentru conditiile din romania. pai cand s-o urca badea vasile de la tara cu namolul cleios pe ghete sau gigel da la capitala cu rahatul de caine intins pe talpa pantofului ti se fu*e definitiv sistemul de sine cu role pe care gliseaza scaunele si iti vine sa-ti iei campii. iti da de lucru apoi o zi intreaga sa stai sa cureti si tot degeaba, ca nu mai iese, praful si pietrisul adunat acolo inseamna sine distruse garantat. eu sunt stan patitul in astfel de situatii.

  • Andrei, vineri, 18.03.2022 21:27

    Sistemul de punctaj loveste din nou. Tot 4.3/5, ca toate masinile de pe site, desi asta e mai degraba un 3.5/5. Ori o fac electrica, ori o lasa Diesel, motorizarea asta hibrida nu are niciun sens, la ce ajuta 25km de rulaj electric la o masina de drum lung, nu stiu. La ce ajuta un motor pe benzina 1.4 pe o masina de aproape 3 tone cand e incarcata e o dilema totala. Te alearga TIR-urile, e o sicana mobila.

  • CCA, duminică, 20.03.2022 08:24

    Prostia aia de motorizare, ca in rest masina e ok, consuma, cu 4 persoane si bagaje, la drum lung, de peste 300 km, 15,2 litri la suta. Testat, nu povesti, Cu adevarat eco! Imi plac hibridele astea.

  • Gigi, duminică, 20.03.2022 13:33

    Cât de prostovan să fii să-ți cumperi dubă pe benzină? Ești șeic, emir, ceva? Motorul de 1,4TSI este o treaptă 3 absolută cu distribuția pe lanț ce trebuie schimbată la 100 000km.

  • alex_cu_a_mic, luni, 21.03.2022 11:16

    Babaieti, in unele state/orase, taxele sunt mai mari decat costul combustibilului intr-un an. Asa ca orice motorizare care scriptic beneficiaza de o taxare mai mica decat alta, e preferabina uneia care consuma mai putin.

  • Anonim, luni, 21.03.2022 12:06

    Masina asta are ca scop deplasarea pe distante lungi , incarcata la maxim altfel nu ii vad justificarea . Motorasul asta de 1.4 fortat pe autostrada cu incarcatura maxima in max 200 de mii de km o sa pape ulei fara numar . Un motor pe o astfel de masina trebuie sa duca 500 de mii de km fara probleme . Pentru masini de transport pe distante lungi dieselul este baza . Hybridele astea sunt doar niste pacaleli ale constructorilor pentru a se incadra in normele de poluare impuse cu salbaticie de UE

  • scamel, duminică, 03.04.2022 13:49

    AM,gn. cam limitat baiatu' anul trecut mirica zicea despre x3 ca e briceag elvetian( pe sticla,parca, si in articol a scris xerox multifunctional, sau viceversa.) e brandul lui, sa nu te dea in judecata.