Aspirațional
Volkswagen a lansat Arteon, un coupe cu patru portiere gata să fure din clienții modelelor din clasa premium. În același timp, Arteon poate să mai atragă și o parte dintre clienții care se orientează către un sedan de clasă medie.
-
Cip, marţi, 11.07.2017 10:25
pe bune?...Ati prezentat toti "rivalii" , la capitolul consum oficial..dar consumul obtinut in test..inexistent...Ce-ati patit? Dezamagit...
-
bughy, marţi, 11.07.2017 11:14
asta este prezentare, nu este drivetest....
-
Barto, marţi, 11.07.2017 11:32
Asta e cel mai tare review... Bineinteles, sunt ironic... Deci nu v-a placut pretul mare, zgomotul si performantele motorului, suspensia proasta, practic tot ce inseamna o masina, in schimb ii dati 4.4 stele? Pentru ca are gadgeturi, design si spatiu in spate? :))) Tineti-o tot asa...
-
Cineva, marţi, 11.07.2017 12:29
Masina asta o cumperi pt. cum arata. Nimci mai mult. Sau daca nu ai bani de Audi, alegi ceva la fel de frumos de la VW si anume Arteon !
-
eee, marţi, 11.07.2017 12:42
5 stele la design pentru ceva care nu este nou e cam mult. Insignia a primit 4.5 stele pentru un design nou si fluid, iar acest arteon care e un passat mai scump si rotunjit pe la colturi 5 STELE????
-
VAG, marţi, 11.07.2017 13:14
@eee Insignia e insignifiant pe langa Arteon. Nu arata mai bine de nici un fel.
-
Liviu, marţi, 11.07.2017 14:26
@eee Drept sa spun, mai bine si mai moderna arata vechea insignia fata de cea noua :))
-
tractoras, marţi, 11.07.2017 15:47
Da, diesel din nou. Nici nu am mai citit restul articolului.
-
Opinie, marţi, 11.07.2017 18:26
Pai Insignia este o involutie clara fata de generatia precedenta. Eu plastic asa de slab nu credeam ca se mai pune in clasa asta. Si din pacate il gasesti peste tot...
-
Obiectiv, miercuri, 12.07.2017 01:43
Asa cum se intampla si la generatia precedenta , Insignia cu pachetul OPC line arata cu totul special si unic in segment , nici un alt concurent nu are un pachet care face masina sa arate atat de diferit si spectaculos chiar si in varianta ST. Generatia 2017 merge exact pe aceeasi linie ba chiar a largit pastelul de personalizari si acum ai niste culori absolut spectaculoase la dispozitie, pe langa alte dotari . Cu toate astea nu se apropie de pretul unui CCArteon desi acesta nu vine cu mare lucru in plus fata e vechea generatie . Vis a vis de materiale - britanicii de la CARWOW au test noua Insignia si au zis ca materialele din interior sunt putin peste cele din Passat asa ca nu stiu unde ar fi involutia ! Dar fiecare cu alegerile lui. Pentru mine topul este asa : Insignia, Mondeo, Talisman , Mazda 6, C5
-
S, miercuri, 12.07.2017 13:20
Un VW de clasa medie fara toate optionalele cu motorizarea de baza a ajuns 45.000euro ??? Ma indoiesc ca apare motorizarea de 190cp de care ati pomenit, pe configuratorul nemtilor exista doar cel de 150cp si 240cp, de tsi-uri nu ati pomenit nimic, deoarece exista un 2.0tsi de 280cp + 4motion... ca pana la urma la un asa design e urat sa auzi un tdi troncanind de sub capota :))
-
PMC, joi, 03.08.2017 07:56
Sunt posesor de VW, dar masina asta e o prostie totala. Cum sa dai banii de E-Klasse pe un VW? Tre sa fii dus cu pluta.
Citeste si
-
DRIVE TEST | joi, 21 noiembrieSuflet ibericCupra Leon a primit un facelift menit să diferențieze și mai bine brandurile Seat și Cupra, care acum ceva timp, formau o singură marcă. Cu Leon, spaniolii au vrut să ne arate că sufletul arzător iberic există, chiar și în această versiune cu doar 150 de cai putere. Citeste tot
-
DRIVE TEST | luni, 11 noiembrieGigantAm testat noul BMW Seria 5 Touring pe un traseu care a însumat 1.500 de kilometri, între România și Grecia. În acest articol îți spunem de ce break-ul german este una dintre cele mai bune mașini pentru drumuri lungi. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | marţi, 5 noiembrieToreadorAm testat noul Cupra Terramar, inclusiv pe circuitul legendar al cărui nume îl poartă. Noi am avut la dispoziție cea mai puternică versiune, cu 272 CP. Mai jos îți spunem cum se conduce geamănul iberic și mai arțăgos al lui Volkswagen Tiguan. Ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | vineri, 1 noiembrieVedetăAm testat noul Renault Captur facelift, pe drumurile patriei. Am avut la dispoziție noul nivel de echipare Esprit Alpine, iar motorizarea a fost cea mild-hybrid cu 160 de cai putere. Afli din rândurile următoare cum se simte de la volan și, ca de obicei, ți-am pregătit și un video. Citeste tot
-
DRIVE TEST | miercuri, 30 octombrieLegendăFord Capri a renăscut sub forma unui SUV electric. Noi am testat versiunea cu tracțiune integrală și 340 CP, iar mai jos îți spunem cum se simte de la volan. Am pregătit și un video. Citeste tot
in concluzie prima impresie conteaza.o masina de 4,4 stele la care ne place designul si pachetul tehnologic, dar nu ne place motorul si suspensia.