
Bridgestone: "Avem cele mai bune pneuri"
Oficialii companiei Bridgestone sustin ca lipsa concurentei pe piata cauciucurilor din F1 nu inseamna ca pneurile sunt mai slabe calitativ.
Hiroshi Yasukawa, seful departamentului de curse din cadrul Bridgestone, sustine ca pneurile oferite de Bridgestone echipelor din F1 sunt de cel mai inalt nivel.
"Pneurile noastre sunt in continuare la cel mai inalt nivel al inovatiei tehnologice", a declarat Yasukawa pentru CNN.
Acesta sustine ca producatorul japonez nu si-a schimbat modul de abordare dupa ce Bridgestone a devenit unicul furnizor de pneuri din F1 in 2007. Totusi, el admite ca Bridgestone a intrat in Formula 1 in primul rand din considerente de marketing.
"Recunoasterea brandului a fost unul dintre principalele motive pentru intrarea noastra initiala in sport", a precizat el.Bridgestone a intrat pentru prima oara in Formula 1 in 1997, concurand cu cei de la Goodyear si, ulterior, cu francezii de la Michelin. Se estimeaza ca japonezii au costuri de aproximativ 100 de milioane de dolari, in timp ce actualul contract cu FIA pentru furnizarea pneurilor in F1 va expira la finalul sezonului 2010.