GALERIE FOTO: Iata noul monopost Red Bull pentru 2010

Publicat miercuri, 10.02.2010 09:46 de Daniel Popescu

Red Bull Racing a publicat primele fotografii oficiale cu noul monopost RB6 cu care spera sa lupte pentru titlul mondial in 2010.

Red Bull Racing a devenit miercuri dimineata ultima dintre echipele curente ale Formulei 1 care isi prezinta noul monopost pentru acest sezon.

Dupa ce a ratat prima sesiune de teste de la Valencia pentru a acorda inginerilor mai mult timp pentru dezvoltarea masinii, echipa austriaca a prezentat primele fotografii oficiale cu noul monopost cu numai cateva minute inainte ca acesta sa isi faca debutul pe circuitul de la Jerez.

Asa cum era de anticipat, noul RB6 are un nas foarte inalt si reprezinta o versiune si mai radicala a conceputului introdus in 2009 si copiat in acest an de cele mai multe echipe din competitie. Nu lipseste nici carcasa lunga de motor, prelungita pana in apropierea aripii spate. Echipa pregatita de reputatul designer Adrian Newey a optat de asemenea pentru o configuratie radicala a placutelor de pe marginea aripii fata. La fel ca si rivalii sai, Red Bull nu a prezentat fotografii oficiale cu spatele monopostului, in incercarea de a ascunde dublul-deflector dezvoltat pentru acest an.

Noul monopost Red Bull Racing va debuta pe circuit in aceasta dimineata in cadrul primei zile de teste de la Jerez, Mark Webber urmand sa urce la volan pentru a culege primele impresii. Sesiunea de evaluare se anunta una extrem de interesanta intrucat noul RB6 va fi comparat pentru prima oara in mod direct cu rivalii sai in lupta pentru titlu.

Via | Red Bull Racing

  • ally_great, miercuri, 10.02.2010 12:01
    Super!

    Abia astept sa il vad la treaba! @galerie foto : interesant DOF realizat de fotograf la 14, respectiv 15 :)

  • ally_great, miercuri, 10.02.2010 12:04
    @Teste

    A inceput ploaia pe circuitul de la Jerez.

  • mikahakkinen, miercuri, 10.02.2010 12:12
    Casca Vettel

    Super tare casca lui Vettel! Foarte originala si imaginea de sus este chiar amuzanta. Doamne fereste sa aiba vreun accident ca o sa se apuce stewarzii sa ii desfaca helmet-ul ca pe o cutie de red Bull! Cat despre design-ul masinii., e in nota lui RB 2009, iar carena motorului identica cu cea gasita de inginerii McLaren! @Admin. Poate reusiti sa faceti o compartie, daca nu intre toate, macar intre monoposturile ce lupta pentru titlul mondial. Asa cum ati facut Ferrari vs McLaren. Ar fi interesant de vazut atat pentru ce solutii tehnice a optat fiecare echipa cat si cine cu cine seamana :)

  • diesel08, miercuri, 10.02.2010 12:26
    Casca de pe grila

    Casca lui Vettel cred ca e cea mai misto de pe grila:), s-ar potrivi bine la un monopost McLaren sau Mercedes.Sa speram c-o sa-i aduca nororc lui Seba.Monopostul, de asteptat sa-si pastreze in mare geometriile, sa vedem cu difuzorul ce si cum au rezolvat.

  • daniel.popescu, miercuri, 10.02.2010 12:26
    @mikahakkinen

    Vom publica o comparatie intre directa intre echipe, in functie de fotografiile disponibile (ma refer la imaginile oficiale de presa si la unghiurile de fotografiere).

  • diesel08, miercuri, 10.02.2010 12:31
    arhitecturi F1

    Ce ti-e si cu obisnuinta asta, incep sa-mi placa din ce in ce mai mult monoposturile din generatia 2010:)

  • NeoGalaxy, miercuri, 10.02.2010 21:38
    @Carena

    Si cand te gandesti ca "carena motorulul identica cu cea gasita de inginerii McLaren" este de fapt inventata de cei de la Red Bull... si folosita tot de ei pe masina noua... orice alte comentarii sunt de prisos.

  • hasu, miercuri, 10.02.2010 22:19
    Ptr. Red Bull...

    .....principala problema va fi fiabilitatea motorului Renault.Daca acesta va rezista si va fi fiabil la fel ca motoarele Mercedes si Ferrari ,Red Bull va avea sanse la titlu.In rest ,sa urmarim cu atentie testele pentru ca ele spun multe lucruri.Se spune ca la Valencia ,Ferrari a avut mai putin cu 30-40 de litri de benzina in rezervor decit Mercedes si McLaren-de aici si rezultatele spectaculoase.Abia dupa primele etape se pot evalua sansele reale la titlu si diferentele dintre echipe.