Honda au semnat cu un pusti de 16 ani

Publicat vineri, 11.04.2008 18:06 de Daniel Popescu

Honda Racing au semnat un contract cu unul dintre cei mai promitatori piloti de karturi, Will Stevens, in varsta de numai 16 ani.

Stevens, originar din Marea Britanie, va primi asistenta din partea echipei de Formula 1 Honda pentru a-si dezvolta calitatile la cerintele din Marele Circ, in viitor urmand sa aiba posibilitatea de a intra in programul de dezvoltare al tinerilor piloti din cadrul echipei. Englezul a vizitat vineri fabrica Honda si s-a intalnit cu seful echipei, Ross Brawn, precum si cu CEO-ul Nick Fry.

"Sunt foarte mandru sa ma alatur echipei de Formula 1 Honda, iar asta imi ofera o oportunitate minunata pentru a progresa in cariera si pentru a-mi atinge obiectivul de a pilota in Formula 1", a declarat Stevens.

"As dori sa multumesc tuturor celor care m-au ajutat si in special celor de la Honda pentru devotament si pentru ajutorul pe care mi-l vor acorda in viitor. Intentionez sa fac tot ce pot pentru a le rasplati increderea pe care mi-au acordat-o".

  • Baghi84, vineri, 11.04.2008 18:17
    Romain Grosjean ?

    Sunt 2 stiri in 3 zile cu el si nu a primit nimic ? este cumva in black list ? galbejitu ala a luat puncte mai multe decat un pilot de la grupa a -3-a valorica si nu are performantele lui Grosjean

  • enachemarinalin, sâmbătă, 12.04.2008 11:12
    hai sa vb despre honda mai bine

    Stiri Echipa de Formula 1 Honda Racing a dezvoltat monopostul de curse din 2008 folosind solutiile IBM Echipa inovativa de Formula 1 a luat decizia strategica de a investi in solutiile de management a ciclului de viata al produselor end-to-end Londra, 4 aprilie 2007: IBM (NYSE: IBM) a anuntat ca echipa de Formula 1 Honda Racing va dezvolta si fabrica monopostul de curse din 2008 cu ajutorul software-ului si serviciilor IBM. In plus fata de beneficiile aduse in ceea ce priveste provocarile de afaceri cu care Honda Racing se confrunta, noul sistem aliniaza echipa la strategia globala a companiei japoneze Honda Motor Company Ltd. Aceasta integrare va mari eficienta folosirii resurselor la nivelul grupului, reducand costurile si timpul necesar produselor pentru a ajunge pe piata. “Formula 1 este centrul atentiei in industria sporturilor cu motor, acolo unde capacitatea de a comprima ciclul de dezvoltare a masinii este esentiala. Succesul pe pista presupune colaborarea unor ingineri experimentati, inovativi, o munca de echipa solida si folosirea tehnologiilor si materialelor de ultima generatie”, a declarat David France, director IT in cadrul echipei Honda Racing F1. “Unul dintre motivele succesului nostru in ceea ce priveste folosirea acestor noi capabilitati este reprezentat de nivelul profesionalismului, expertiza din domeniu si capabilitatile managementui de proiect oferite de echipele IBM PLM si IBM GBS.” Solutia se bazeaza pe Dassault Systèmes CATIA si ENOVIA VPLM, cu suportul de infrastructura al solutiilor IBM Product Lifecycle Management, incluzand WebSphere Application Server si IBM Rational Rose Data Modeler. Impreuna, aceste solutii permit integrarea tuturor elementelor proceselor de proiectare si productie si in acelasi timp o adaptare a aplicatiilor in functie de nevoile specifice ale clientului. In ultimul an, o echipa IBM de management de proiect si specialisti in serviciile tehnice au lucrat impreuna cu echipa de Formula 1 Honda Racing pentru a afla si evalua necesitatile companiei inaintea implementarii solutiei. Solutiile si expertiza IBM middleware permit echipei de Formula 1 Honda Racing sa atinga noi nivele de productivitate. Abilitatea de a realiza un vehicul complet intr-un mediu virtual sustine procesele colaborative necesare pentru a ramane competitiv in sportul de Formula 1, un domeniu care se dezvolta foarte rapid. Viteza de reactie este critica pentru a se asigura faptul ca noile inovatii ajung rapid acolo unde este nevoie si ca sustin implementarea rapida a schimbarilor de proiectare impuse de modificarea regulamentelor Federatiei Internationale de Automobilism (FIA). Solutia include deasemenea platforma de acces Geometric Solutions' xPDM pentru integrarea ENOVIA VPLM cu mediile clasice Teamcenter PDM pentru a permite echipei Honda Racing sa-si schimbe rapid sistemele actuale cu o minima intrerupere a proceselor de afaceri. “Echipa de Formula 1 Honda Racing este un bun exemplu al beneficiilor pe care clientii le pot obtine prin innoirea sistemelor proprii si implementarea software-ului si solutiilor de servicii adecvate”, a declarat Dip Patel, director IBM PLM Business. “In acest caz, provocarilor tehnice numeroase din domeniul sporturilor cu motor li se raspunde printr-o combinatie dintre expertiza IBM middleware si software-ul realizat de Dassault Systèmes and Geometric Solutions pentru marirea eficientei.” Din momentul semnarii intelegerii, echipa Honda Racing F1 desfasoara capabilitati de proiectare si inginerie ce vor fi urmate rapid in acest an de constructia si testarea procesului de productie. Aceasta colaborare este primul pas in dezvoltarea parteneriatului dintre IBM si Honda Racing F1. Din punct de vedere tehnologic, IBM va continua sa sustina evolutia capabilitatilor de dezvoltare in 2007 prin folosirea unor sisteme IBM middleware aditionale de colaborare. Companiile vor conlucra pentru extinderea beneficiilor pentru ambele parti ale parteneriatului cu scopul de a obtine valoare adaugata din renumele pentru inovatie al IBM si al Honda Brands. Despre Honda Honda este cel mai mare producator de motoare din lume. Compania are mai mult de 144,000 de angajati, desfasurand-si operatiunile de productie in 28 de tari din intreaga lume. Honda a intrat in circuitul de Formula 1 in anul 1964, la mai putin de doi ani dupa lansarea primului model de automobil al marcii. Primele doua perioade de participare in Formula 1 a companiei (intre 1964-1968 si 1983-1992) s-au concretizat prin 71 de victorii de Grand Prix, cinci campionate mondiale consecutive castigate si sase titluri mondiale pentru categoria constructori. Honda a revenit in cursele de Formula 1 in anul 2000 impreuna cu British American Racing ca partener pentru a treia perioada de participare in circuitul de Formula 1, asumandu-si responsabilitatea de a oferi motoarele necesare si de dezvolta impreuna cu partenerul sau tehnologii pentru sasiu. Avand 45 de procente din actiuni 2004, Honda a achizionat restul de 55 de procente in decembrie 2005 pentru a realiza o echipa noua redenumita Honda Racing F1

  • ionut_sud48, duminică, 13.04.2008 12:12
    penibili

    deja ar trebuii sa ne fie rusine ca suntem contemporani cu '' pilotii'' de exceptie Sechelariu si nu mai stiu cine care se chinuie de 4-5 ani sa auda cineva si de ei.Sunt sigur ca avem piloti mai talentati decat ratatii astia de bani gata ,care au resurse materiale aproape nelimitate dar talent 0