Mercedes a identificat cauzele pentru defecţiunile tehnice din Canada

Publicat vineri, 13.06.2014 13:58 de Daniel Popescu

Mercedes a descoperit motivele pentru care sistemul pentru controlul motorului s-a supraîncălzit în Canada şi susţine că astfel de probleme nu se vor repeta.

Inginerii Mercedes au analizat în ultimele zile motivele pentru care sistemul pentru controlul motorului s-a supraîncălzit în Canada pe ambele monoposturi ale echipei, generând defecţiunea sistemelor MGU-K şi, ulterior, a frânelor.

Directorul de motorsport Toto Wolff susţine că inginerii au înţeles cauzele exacte ale problemei şi au identificat şi o potenţială soluţie la această problemă. Austriacul a lăsat să se înţeleagă că totul a plecat de la aplicaţiile software care gestionează motorul, chiar dacă echipa a folosit la Montreal un nou sistem de răcire.

"Am depăşit anumite temperaturi din cauza unei greşeli de calcul. Ştim exact despre ce a fost vorba şi nu se va mai întâmpla. Am încercat pentru prima oară un nou sistem de răcire, dar se pare că software-ul a luat-o razna. Sistemul de răcire în sine nu este o problemă. Dar nu ne-au interesat prea mult temperaturile, nu le-am considerat critice. Acum ştim care sunt limitele", a declarat el pentru presă austriacă.

Wolff nu a dezvăluit care este soluţia găsită de Mercedes la supraîncălzirea componentelor, însă aceasta va fi implementată pe monoposturile lui Lewis Hamilton şi Nico Rosberg începând cu Marele Premiu al Austriei de la sfârşitul săptămânii viitoare.

Via GMM

  • blit, vineri, 13.06.2014 15:29

    deci programatorii sunt de vina sau cine le-a comunicat gresit temperaturile limita "Dar nu ne-au interesat prea mult temperaturile, nu le-am considerat critice" E, ala e de vina, care nu a considerat temperaturile critice. Adica tehnicienii isi fac treaba lor si vine unu d'asta cu putere decizionala si ... decide prost

  • Radu, vineri, 13.06.2014 15:49

    @blit Dar cine crezi ca trebuia sa zica care-s temperaturile limita, nu tot tehnicienii? :)