Red Bull: "Noul regulament favorizează piloţii inteligenţi"

Publicat joi, 03.03.2011 13:15 de Daniel Popescu

Christian Horner consideră că noul regulament pentru sezonul 2011 este în favoarea piloţilor inteligenţi, însă britanicul este contrazis de Luca di Montezemolo.

Noutăţile prezente în regulamentul tehnic al sezonului 2011 au împărţit lumea Formulei 1 în mai multe tabere.

Christian Horner, şeful echipei Red Bull Racing, apreciază că introducerea sistemului KERS şi a aripii spate ajustabile vor veni în sprijinul piloţilor inteligenţi, pentru că aceştia vor fi capabili să gestioneze mai bine noile comenzi de pe volan.

"Piloţii se adaptează incredibil de rapid la orice le oferă un plus de performanţă, aşa că au gestionat foarte rapid sistemul KERS şi aripa spate. Cu siguranţă există mult mai multe lucruri în acest an şi cel mai inteligent pilot va fi în frunte. Va fi o provocare extraordinară să vedem cum decurg lucrurile", a declarat britanicul în vârstă de 36 de ani pentru publicaţia ESPNF1.

În schimb, Luca di Montezemolo a criticat vehement noul regulament al Formulei 1, în primul rând din cauza celor doi noi butoane prezente pe volan: cel pentru KERS, respectiv cel pentru aripa spate. "Actualul regulament nu are nicio legătură cu Formula 1", a declarat preşedintele Ferrari la Salonul Auto de la Geneva, adăugând că noua configuraţie a volanului de Formula 1 este "marţiană".

Via | ESPNF1 | GMM

  • ivan, joi, 03.03.2011 13:40

    numai voi nu sunteti inteligenti ratalailor !!!!!!!

  • mad79, joi, 03.03.2011 13:55
    salutare

    propun eliminaarea tuturor acestor"ajutoare false",si sa se revina la modelul masinilor fara nici un fel de apasare aerodinamica sau ajutor electronic,la fel ca in anii 80,cand era spectacol si depsiri din plin!

  • F1_Zone, joi, 03.03.2011 16:17

    ultimul an fara apasare aerodinamica a fost 1967. Fata de anii precedenti in '67 a crescut mult puterea motoarelor in conditiile in care aerodinamica era aceeasi si pneurile dure cu striatii. Masinile de F1 din 1967 sunt recunoscute ca fiind cel mai greu de pilotat de catre unii cunoscatori, motivul fiind tocmai aceasta combinatie de caracteristici. on topic: sunt de acord cu italianul. Da, conditiile sunt aceleasi pentru toti dar folosirea acestor butoane pentru kers si aripa nu tin de pilotaj.

  • tech_nick, joi, 03.03.2011 18:39
    Bravo...

    ...antologica formulare! in "subsolul" careia, te miri la ce nu te poti gandi!! Poate altcineva s-a exprimat!!!

  • mouse, joi, 03.03.2011 19:00

    eccle a innebunit. Vrea spectacol cu orice pret. Butoane si butonase pentru depasiri, irigatii. De ce nu si lansare bombe in masina din fata ca in unele jocuri video ...

  • tech_nick, joi, 03.03.2011 21:10

    ce ma mai roadee!!!

  • danoe, sâmbătă, 05.03.2011 18:20

    se pare ca montezemolo se simte defavorizat

  • ray, sâmbătă, 05.03.2011 20:45
    @danoe

    bun comm-ul. Ştie Monte că duce lipsă de piloţi inteligenţi.

  • mobius, sâmbătă, 05.03.2011 23:03
    divergente

    Noul regulament, exact asta nu face, nu favorizeaza pilotii inteligenti, cu tot respectul pentru un tehnician de renume. Noul regulament nu se adreseaza abilitatilor de pilotare, ci mai degraba creeaza ambiguitati pe fondul carora uni vor sti sa profite. Pacat, F1 devine din ce in ce mai mult, ceeace nu dorim sa fie.

  • ctlnmihai, duminică, 06.03.2011 14:22
    Red Bull: "Noul regulament favorizează piloţii inteligenţi"

    Schimbările de regulament multe și dese ,cheia marilor succese :D ..Oricum acest lucru reprezintă o bilă neagră ptr. Jean Todt și FIA