Renault renunţă la implementarea evacuării pe spate
Nick Heidfeld a dezvăluit că Renault a renunţat la implementarea unui sistem de evacuare pe spate pe monopostul R31 pentru Marele Premiu al Ungariei din acest weekend.
Renault a introdus în acest sezon un sistem de evacuare care permite eliminarea gazelor de eşapament prin partea frontală a plăcilor exterioare, însă în urma rezultatelor mai puţin convingătoare din ultimele etape a decis să testeze o versiune tradiţională pe spate.
Rezultatele obţinute în antrenamentele de la Nurburgring nu au fost cele scontate, iar planul iniţial era ca noua configuraţie să fie evaluată din nou în antrenamentele de vineri de la Hungaroring, însă Nick Heidfeld a dezvăluit că Renault a renunţat complet la această idee.
"Din câte ştiu eu, plănuim să folosim sistemul de evacuare frontal aici. Încă îl investigăm pe cel pe spate. Vom vedea când îl vom avea înapoi pe monopost, dar cu siguranţă îl analizăm", a declarat germanul.
La fel ca celelalte echipe, Renault nu va aduce imbuntatiri semnificative din punct de vedere aerodinamic pentru cursa de la Budapesta. În schimb, echipa anglo-franceză mizează pe un update major care va fi introdus la Marele Premiu al Belgiei, prima etapă după pauza de patru săptămâni din luna august.
"Avem doar părţi mici aerodinamice. În ultima perioadă am văzut multe îmbunătăţiri în tunelul de vânt, dar din păcate nu avem multe componente noi aici. Pentru Spa-Francorchamps vom avea un update major", a mai precizat el.
Via | Autosport