350.000 € pe un nou logo!
Chinezii de la Geely au premiat cu 350.000 de euro castigatorul concursului de logo-uri in urma caruia a fost stabilita noua identitate a marcii.
In mod normal, o stire care ne anunta ca unul dintre multii producatori auto din China si-a schimbat logo-ul nu ar interesa foarte multa lume. Datele problemei se schimba insa cand schimbarea imaginii de brand se face intr-un mod putin neobisnut si pe multi, foarte multi bani.
Constructorul despre care vorbim este Geely, chinezii initiind la inceputul anului un concurs de logo-uri deschis tuturor celor care avea inspiratie si care, mai ales, aspirau la premiul cel mare al castigatorului, un cec in valoare de (atentie!) 350.000 de euro.
La final, fericitul castigator a fost tot un chinez, Yue Xian De pe numele sau, care a reusit sa gandeasca un logo interesant dar care, spun unele surse, seamana perfect cu resturile biologice stilizate ale unui caine.
" seamana perfect cu resturile biologice stilizate ale unui caine. " uau..ce imaginatie :-/ :| .. m-am uitat aproape 5 minute la el..