80% dintre romani au ales versiunea de top a lui Dacia Duster
Directorul comercial Dacia a declarat ca 80% dintre romanii care si-au comandat deja Duster au ales versiunea de top Laureat. Mai mult, 50% din numarul total de clienti au optat pentru varianta 4x4.
Dacia a lansat astazi in Romania noul Duster, primul SUV din istoria grupului, la numai doua saptamani de la debutul oficial in cadrul Salonului Auto de la Geneva. In cadrul evenimentului desfasurat astazi in Bucuresti, Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia, a declarat ca modelul romanesc a starnit un interes deosebit in randul publicului autohton.
Comenzile pentru noul Duster au explodat, insa ceea ce bucura si mai tare oficialii din Romania este numarul mare de romani care au ales un nivel de echipare superior. Potrivit lui Cambolive, 80% dintre cei care s-au inscris pe liste pentru un Duster au optat pentru versiunea de top Laureat, al carei pret ajunge in jurul valorii de 15.000 de euro.
Oficialul a lasat sa se inteleaga ca noii clienti sunt cei care in lipsa lui Duster ar fi preferat celalalt model spatios din gama Dacia, mai exact Logan MCV.
Jumatate din lista de asteptare pentru Duster a preferat varianta cu tractiune integrala iar 20% si-au ales pachetul optional care include tapiterie din piele.
De mentionat ca atunci cand vor aparea pe strada, mare parte din exemplarele Duster comandate pana in prezent vor veni vopsite in culoarea maro caju, nuanta masinii oficiale, pentru care au optat 40% din clientii inscrisi pana acum.
via | ZF
-
cs, joi, 18.03.2010 14:33
Eu cred ca procentul celor care-si vor comanda Pack Piele va creste :)
-
Justin, joi, 18.03.2010 14:39bravo dacia
jos palaria ! masina e reusita abia astept zilele astea sa ma duc si eu la un testdrive cu ea :D
-
iolandabalaci, joi, 18.03.2010 14:46
Eu cred ca procentul celor care-si vor comanda Pack Piele va scade
-
mda, joi, 18.03.2010 14:50vaaai dar e plina tara de intelectuali..
@iolandabalaci de fapt corect e "va scadea" ...
-
fan, joi, 18.03.2010 15:05
poate ca va fi un articol pe larg. Dar se putea spune ca la lansare a fost facuta de Alain Prost
-
americanu, joi, 18.03.2010 16:13
au aparut si aplaudacii gen "fan",chiar ma miram de ce intarzie
-
BMW_CS, joi, 18.03.2010 16:28DUSTER masina masinilor
normal ca cei mai multi si-au ales varianta de top ca melteanu roman trebuie sa aiba satisfactia ca are masina "FULL FULL options" numai ca in cazul nostru varianta full inseamna varianta "cheala" la o masina "adevarata" mai ieftina
-
alo aplaudacu, joi, 18.03.2010 16:43@fan
ai venit sa lauzi si aici ai cumva actiuni la Dacia
-
cs, joi, 18.03.2010 16:47@alo aplaudacu
dar tie iti ridica iti ridica osanale VAG ? sau pe cine ai tu la sufletel? hai da din casa, nu fii hapsan! =))
-
slv83, joi, 18.03.2010 17:12Duster
Cred ca imi voi schimba masina.....cat de curand!
-
@BMW_CS, joi, 18.03.2010 18:53Oare de ce...
...nu se da un test de inteligenta in momentul in care toti isi fac cont? Pun pariu ca BMW_CS l-ar pica cu brio. Ma baiatule, nu mai visa la pisicute de pe care sare tabla in combinatie cu sabufaru de jdemii de vati si cu care speri sa se ude toate consatencele tale care inca n-au plecat in italia la cules capsune cu ...dosul. Iti convine ce ti se ofera - iei. Nu-ti convine - ramai la role, bicicleta, transport in comun, ce-ti permiti, dar nu mai comenta doar ca sa te afli in treaba. Aici nu esti pe forumul computergames ca sa strangi posturi si apoi sa te bati cu pumnu-n piept ca esti mare jmecher asa ca ai putea foarte bine sa ne scutesti de parerile tale avizate.
-
Spune nu, joi, 18.03.2010 20:01tractoarelor tdi
rugam posesorii de vw, skoda, seat si audi sa nu comenteze acest articol pentru ca ii depaseste complet.
-
Tufis George, joi, 18.03.2010 20:40mai NEA
Stiu de ce urasc unii masinile din grupul VW. Pentru ca nu pot sa le ridice stergatoarele seara in parcare ca sa le arate ei cine e seful. Acum ontopic pentru amaratul de mai sus... daca ai sau nu ai o masina nu te face prost sau destept. Destept sau prost esti cu sau fara masina respectiva. Asadar daca tu nu ai o anumita masina in nici un caz nu devii tu inteligent. Tu in mod personal esti prost de bauni daca poti sa separi oamenii dupa masina pe care o conduc, mai ales ca de cele mai multe ori "ura asta de clasa" auto vine din frustrari si din neimpliniri. Ca sa o scurtez cand esti prost si sarac poti fi fudul ca sa atingi marele jackpot in materie de penibil. Felicitari.
-
Tufis George, joi, 18.03.2010 20:42amanunte
Uitasem vezi ca exista si posesori de VW & co, cu motorizari pe benzina. ;)
-
@Spune nu, joi, 18.03.2010 21:32nu e frumos
Ce ai cu masinile VAG? Ai condus vreuna? Cu exceptia lipsei de identitate de la audi restul e ok si daca as fi avut bani as fi ales ceva din grupul VAG fara ezitare dar cum nu am ma multumesc cu altceva din categoria low-cost. E ceva ce nu voi intelege niciodata: de ce compara lumea mere cu pere si se mira ca nu are caise in mana? Sunt o multime de oameni gen bmw_cs care compara dacia in general, nu numai duster, cu masinile din grupul vag fara sa inteleaga ca se adreseaza unor segmente diferite de clienti si cu atat mai mult duster nu se poate compara cu nimic de la VAG. De ce? Simplu: duster e facut sa fie un SUV ieftin - adica pt aia care vor off-road la bani "mai putini" decat ce ofera concurenta. Iar doritorul de off-road nu va incerca niciodata sa faca asta cu un Leon, Passat, A4....
-
mowgli, joi, 18.03.2010 21:33@anonim
gigi? prost, destept, sarac, bogat, indiferent cum o fi BMW-CS, cam are dreptate nenea, si nu stiu de ce dar am impresia ca are un IQ mai ridicat decat al tau. ;)
-
yos_dany, joi, 18.03.2010 21:40Daca ar durea prostia ...
.... Romania ar urla .... de ce nu puteti si voi sa zice-ti " da ma uite ca si Dacia noastra poate" mai mult ca sigur or sa sara vreo 2-3 insi pe mine ca vezi domne Dacia nu stie sa faca masini ei bine uite ca din cate se pare cu putin ajutor de la renault se poate si sa nu uitam ca deja se simte diferenta dintre Dacia de acum 15 ani si cea de acum si mai lasati dracu masinile nemtesti ca si eu mi-asi dori una da una noua nu una cu 200000 de km la activ care numai masina nu cred ca se mai poate numi . Ca nemti de prosti vand masinile alea vechi nu ca deja nu mai functioneaza corect . Cat despre Duster e o masina buna din toate punctele de vedere dar mai ales din raportu calitate / pret
-
cs, joi, 18.03.2010 21:47
mai Georgel de prin boscheti, ai priceput tu conceptul "low-cost", dar te-ai crapat la faza cu stergatoarele... nici la Renault nu putem ridica stergatoarele, dar sa stii ca suntem fanii si acestei marci. Nu suportam VAG din alte motive. Pune-ti mintea la contributie.
-
andrei, joi, 18.03.2010 22:22re:
E o masina aratoasa pentru Dacia, am avut ocazia sa vad un tariler plin cu modelul de top jcu jante si de culoare negra. Arata foarte bine, cel putin asta a fost prima impresie. Mi-e greu insa sa-mi explic cum de masina se vinde deja in draci, cand delaerii nu o au in showroom.Chiar asa e in Romania?Se cumpara masini din poze fara test drive, sa te urci in masina, sa vezi cum sta pe drum, cum trage, cum suna motorul, sa te convingi ca e ok pentru conditiile tale de folosinta si apoi sa iei o decizie?
-
unckle, joi, 18.03.2010 22:26
mda ... acu ar trebui sa apara aici cretinu ala de zicea ca imi pun imaginatia la treaba si ca nu stiu decat sa spun lucruri rele despre duster ... totusi se pare ca am avut dreptate - 80% din clientii de pana acum spun asta :) 80% din clienti au cumparat dusterul care corespunde cu reclama , costa corespunzator, este dotat conform cerintelor "normale" ale vremurilor si, cel mai important, face praf concurenta directa la 16000-17000 de euro. 20% locuiesc la munte si nu au nevoie de aer conditionat ... sau au scos de la saltea banii de pe branza si porumb si acum merg sa ia masina de la oras :)
-
Duster, joi, 18.03.2010 23:02@ unckle
Cu Logan-ul cum s-a intamplat ba "desteptule" din 2004 incoace? Tot nivele de echipare superioare s-au cumparat cu preponderenta, pentru ca oamenii au vazut ca urcarea in gama ii avantajeaza atat financiar, cat si dpdv al confortului... de ce sa traiasca cu regrete dupa aia ca n-au luat anumite dotari ?
-
mowgli, vineri, 19.03.2010 02:07@unii
imi explica si mie cineva de ce daca apare unul care nu lauda Dacia automat este iubitor de masina nemteasca? dragilor, voi ne bagati in oala asta, aviz yos_dany.Sunt de acord cu unele afirmatii, dar una ma zgarie pe ochi "cu putin ajutor din partea renault"? putin? sa fim seriosi.Da bravo dacia, da bravo Duster, dar pacat ca e Renault, Nissan si in unele tari nici macar nu se vinde cu sigla de Dacia.Nu am de ce sa ma plang, putine branduri au mai ramas de unde au inceput, dar totusi... Eram mult mai mandru daca era o masina 100% romaneasca este ceva rau in asta.
-
unckle, vineri, 19.03.2010 07:51
Domnu "Duster", bine ca esti tu destept ma :) , ia mergi si cumpara-ti offroader bine dotat "de la 10500E" mowgli , am lasat un link despre care ziceai ca nu te trimite undeva "relevant" --- linkul este ( sau ar trebui sa fie ) de la brosura noii serii 5 unde, pe ultimele pagini, sunt date motoarele . Acolo spune ca 523i cu 204CP ar avea un motor de 3l , L6 , aspirat.
-
C-G-C, vineri, 19.03.2010 08:42@mowgli si din pacate @unkle
@unkle credeam da dicutam despre "ceva" dar se pare ca m-am inselat amarnic. Din pacate, pt tine, comentariul tau s-a degradat considerabil si sunt nevoit sa te trec la grupa "celor multi". Iti spun eu de ce e dat in p!zD@ masii Dusterul, pt ca la 13.350 euro !!!!!! imi iau varianta Laureate (AC, geamuri electrice fata, proiectoare, CB, servodirectie, airbag-uri sofer+pasager si laterale, ABS, plus multe alte rahaturi) cu tractiune integrala (4x4 ca sa inteleaga toata lumea) si motorul DCI de 85 cp. Si nu e marketing, nu e minciuna este un pret extraordinar pt un SUV. Repet 13.350 euro!!! P.S.: Si la un consum de max 7%, cu o diferenta medie de pret de aprox 3000 euro fata de concurenta bag motorina ca sa-mi ajunga 50.000 km!!!, adica aprox 2-3 ani de utilizare in RO. Adaug aici revizii si intretinera mai ieftina si Duster devine brusc "the ultimate weapon".
-
Tufis George, vineri, 19.03.2010 08:47@cs incearca sa gandesti 5 secunde inainte sa vorbesti
@cs vorbesti de parca ai descoperit apa calda. Nu mai face tu presupuneri marete, ca dai cu mucu in fasolea facaluita. Stii de ce spun asta pentru ca sunt posesor de Renault Megane de vreo 5 ani, fiind masina mea de concedii/drumuri lungi. Nu sunt ultras imi iau ce masina imi convine de aia am un Polo pentru oras si un Megane mai mare pentru touring. Incearca sa ai orizonturi mai largi, pana la urma sunt doar niste masini cu care iti faci treaba si daca devii sentimental este cam grav. Sanatate.
-
Mickey, vineri, 19.03.2010 09:03
Inca o data Bravo Dacia. Imi pare rau baieti dar CGC are dreptate. Mai aratati-mi un SUV la banii astia si cu dotarile astea si maine ma duc si il cumpar. Si pentru cei care critica marcile germane & others: nu meritati nici macar spatiul pe care-l ocupa textul scris de voi. Habar nu aveti ce ziceti. @Mowgli: de ce nu esti corect? Chiar daca foloseste tehnologii Renault & Nissan, chiar daca design-ul nu a fost conceput integral la noi in tara, masina este produsa 100% in Romania. Nu uita ca sunt o multime de alte masini, chiar si cele premium care practica asta (VAG anyone?) Cat despre BMW_CS, afirmatia lui este nefondata. Nu zic ca exista un 5% care o sa isi cumpere masina k sa se simta bine k are full option dar sa nu generalizeze. Majoritatea si-l vor lua pentru 4x4, pentru ca are motor mic si suficient de bun si pentru ca e o masina perfecta pentru coclaurile din tara noastra (cand am scris asta mi-a venit in minte imaginea unui cocalar calcat de duster :))...ok, back on topic), si sa nu uitam pretul mai mult decat excelent (comparatiile cu SH-uri nu vor fi luate in considerare). Toate cele bune. A, inca ceva. N-aveti decat sa va ofticati, dar Duster se va vinde, si se va vinde LA GREU. Am zis!
-
cs, vineri, 19.03.2010 10:23boskis
Nu cred nimic ! Aici toti fanii vag sunt niste mincinosi si fabulatori !
-
mowgli, vineri, 19.03.2010 12:45@Mickey
Sunt corect, cel putin incerc, nu ma oftic ca dacia va vinde, nu stiu cine s-ar oftica.Mi-am exprimat opinia destul de clar.Si Ford parca producea in Romania, hai sa ne laudam acuma ca "e al nostru".Sau sa luam China.Sar chinezii in sus ca tot ce produc si asambleaza "e al lor?".Dacia in America se vinde sub alt brand, in india sub altul, ar trebui sa fiu mandru de faptul ca pe jumate din glob lumea nici nu a auzit de Dacia?Toata tehnologia este Renault, buna o fi, dar romaneasca nu e.Daca sunt mandru, sunt mandru de cei care construiesc subansamblele pentru Dacia in diferite colturi ale tarii.Inca odata, n-am nimic cu Dacia, am inteles scopul pentru care a aparut si isi indeplineste misiunea.
-
unckle, vineri, 19.03.2010 13:45
C-G-C , mie nu-mi sta in fire sa bag atacuri la persoana, dar aia ce ai scris tu mai sus este un pic o "chestie" gratuita ... asta in primul rand in al doilea rand ... cand o sa iti iei Duster 4x4 Laureate cu 1,5dci 85CP sa ne spui si noua de unde l-ai luat, ca pe la Dacia zic baietii aia ca nu se poate cumpara asa ceva :)
-
mowgli, vineri, 19.03.2010 14:22@unckle
pai poate omu sa faca proiect pentru 1.5 si il trimite la rar, daca ii dau baietii acceptu are 1.5 dci :).Desi de ce sa te complici?Poti sa bagi un TDI.Da uite, nici nu-i idee rea, impaca ambele parti, si fanii nemtoaicelor si fanii frantuzoaicelor si uite asa Duster vinde mai mult.Genial.
-
xss, vineri, 19.03.2010 14:24@mowgli
NU STII NIMIC ! Duster e conceput in Centrul de design de la Bucuresti, bani intra in tara, Dacia contribuie cu 1,5% la PIB -ul Romaniei, iar oamenii au locuri de munca. Pachetul majoritar s-a vandut cu 50 mil. euro si au intrat inapoi 1.5 miliarde euro ca investitii !!! -Renault a dezvoltat pentru Dacia in Romania o filiera completa in domeniul industriei auto, de la design si inginerie, pana la productie, comercializare si servicii post-vanzare ! -Automobile Dacia dispune de 18 000 de salariati in Romania iar activitatile sale genereaza, in total, 130 000 de locuri de munca in intreaga economie. -In zece ani, Dacia s-a transformat dintr-o marca nationala intr-o marca internationala, produsele sale fiind vandute pe 60 de piete de pe 4 continente. -in Romania a fost instalat in 2006, cel mai important centru de inginerie al grupului Renault din afara Frantei – Renault Technologie Roumanie. Anul asta, RTR va dispune si de un centru de testare la Titu. -In completarea centrului de inginerie din Romania, grupul Renault a inaugurat in anul 2007, la Bucuresti, Renault Design Central Europe – primul si singurul centru de design auto din Europa Centrala si de Est. Primul rezultat al creativitatii echipei de designeri din Bucuresti este conceptul DUSTER, prezentat la Salonul Auto de la Geneva. -Uzina Mecanica Dacia, care produce o gama de trei motoare si doua cutii de viteze, este in prezent al doilea centru de productie mecanica al grupului Renault, o mare parte din productie fiind destinata exportului. -Daca in trecut pachetul majoritar valora 50 mil., in prezent Automobile Dacia are 17,5 milioane euro investitii numai in protectia mediului ! De ce sa nu fii mandru de Automobile Dacia ?
-
mowgli, vineri, 19.03.2010 14:37@xss
Cu siguranta comparand cu ce ai scris tu, nu stiu nimic.Absolut corect si mai mult, apreciez faptul ca ai rabdarea sa-ti argumentezi parerile.Sunt mandru de Dacia.Dar cum am scris mai sus, preferam sa fie 100% a noastra, la fel cum si englezii vor un jaguar , bentley sau rolls 100% al lor asa cum a fost cu ceva vreme in urma.Degeaba sar britanicii in sus si aplauda ca daca nu erau sprijiniti de concerne mai mari acele brand-uri poate nici nu existau. Referitor la ce ai scris mai sus, DA sunt mandru.
-
COCALARU SEF, vineri, 19.03.2010 14:47Pt: Bogdan Mirica
Pe cand un drive test cu DUSTER? M-ar interesa: -stabilitatea in drum drept (cu vant) si in curbe -posibilitatea unor depasiri decente pe soselele romanesti -izolatia fonica -confortul scaunelor in versiune "echipare piele" -portbagajul (capacitate, acces la interiorul acestuia) -spatiul la interior (fata si spate) pentru calatori -performantele sistemului audio -vizibilitate (in special la mersul inapoi) -performantele la franare Suplimentar: exista varianta (pe viitor) de echipare cu motorizari superioare ale acestui model?
-
@COCALARU SEF, vineri, 19.03.2010 15:02
CRED CA ESTI SINGURUL CU ASEMENEA "PRETENTII" IN REST TOTI IL LAUDA UNII CHIAR IL CUMPARA INAINTAE CA MACAR SA-L VADA IN SHOWROOM NU MAI ZIC DE UN DRIVE TEST,CE CONTEAZA TOATE ASTEA DACA E MAI MARE DECAT MASINA LU' VECINU SI MAI SCRIE SI 4X4 PE EA
-
Octavian, vineri, 19.03.2010 15:15
fratilor, vad ca aveti mult timp liber. Cam aceleasi discutii. Vag contra restul, Bmw contra restul. De gustibus non discutandum..... fiecare va lauda ceea ce are sub fund, ce isi permite sau ce viseaza. Daca e sa o iau asa, ca parere personala, oricand voi prefera o Alfa peste un BMW ca masina de zi cu zi sau peste un VAG. Dar pentru asta conduc un Volvo.(pt duminica mi-as lua ceva cu tractiune spate sau integrala). Acuma sa imi sara in cap posesorii de bmw...... stiti ca alfa romeo 159 a fost desemnata ca fiind cea mai stabila din clasa ei, surclasand bmw e90....159 fiind cu tractiune fata. Si nu o zice oricine, chiar nemtii o recunosc(ma refer la aceeasi putere, nu aducei m3 in discutie). On topic - Duster mi se pare o masina care are un pret real. Dar tipic strategie Renault, profitul se va face din serviciile post vanzare. As lua duster fara sa stau pe ganduri daca as avea acum un buget de 15k. Mentionez ca Duster mi se pare super ok ca pret atata timp cat e varianta 4x4, nu 4x2. Legat de cei anti dacia. Am vazut pe autostrada bucuresti pitesti in iarna noul model dacia in teste si camuflat care va inlocui gama Logan, si vreau sa zic ca va fi o surpriza placuta. Nu e tocmai passat cc sau seria 3, dar va fi ceea ce se cheama masina.
-
un curios, vineri, 19.03.2010 15:20@Octavian
chiar mai facut curios totusi cu ce semana noul Logan?
-
civalco, vineri, 19.03.2010 15:23O vorbă româneacsă spune că ce începe bine se termină prost.
Uite ca Dacia a găsit o soluţie de evitare a situaţiei din titlu şi a lansat Duster cu PROST, Alain PROST . O mare onoare pentru o mare realizare. În plus ca să fie în ton cu vremurile actuale, cand totul în jurul nostru este praf, la propriu, Duster face imagine discordantă şi cu siguranţă va trece cu uşurinţă atât prin praful economic cat mai ales prin praful drumurilor de ţară Românească. Bravo Dacia, Bravo Duster De ce ? 1. Dimensiuni de maşină mică de clasa B 2. Greutate redusă. Este realmente sveltă. Cel mai nesuferit lucru este să încerci să conduci o balenă. Incercaţi şi o să vă convingeţi. 3. Motoare cu cilindree mică şi putere mare. Benzina de 1,6 l cu 106 CP iar dieselele 1,5 l de 85CP şi 110 CP. Raportul Kg/CP este aproximativ 11,5. Pentru o comparaţie cupeul lui Honda, S2000 are 5,2 Kg/CP şi este o maşină absolut extraordinară, iar în clasa SUV voi enumera VW Tiguan 11,1 Kg/CP, Ford KUGA 11,9Kg/CP, KIA Sportage 10,8 Kg/CP, Suzuki Vitara 12,2 Kg/CP, Land Rover Freelander 11,8 Kg/CP. Avantaj Duster !! Datorită cilindreei mult mai mici decât la concurenţi, impozitul şi taxele de asigurare sunt cam la jumătate din cele ale concurenţei. 4. Consumul declarat în oraş este chiar de mare tupeu: 6,5 l/100km. Extraurban cifrele stau invers - 5,6 l/100 km. 5. Cel mai ieftin concurent al Daciei Duster este un Kia Sportage şi costă 21.000 €. Avantaj Duster. Cel mai scump este 15.600 €. Adică o diferenţă de minimum 5400 €. O economie cu care poţi să-ţi mai cumperi încă un Logan „chel” sau chiar sa-ţi faci o vacanţă de neuitat aproape oriunde în lume. 6. Interiorul este de Logan. Dar ... surpriză ! Nu mai este atât de auster cum ne-am obişnuit. Tinde chiar să aibă mici „fitze”. Dar din cele utile. Spaţii de depozitare peste tot, tot felul de senzori şi martori inexistenţi pe Logan (ex. Martori de airbag pasager dezactivat sau centură pasager necuplată), volan îmbrăcat în piele, chiar şi tapiţerie din piele, bancheta spate fracţionabilă, geamuri electrice, aer condiţionat, ornamente elegante şi altele. 7. 4x4 Nissan. Îl găsim pe Qashquai şi Xtrail. Echipamente bune care nu au generat probleme de foarte multă vreme. 8. Aspectul exterior este elegant-sportiv „si asta nu-i de colea”. 9. Confort optim. Îmi amintesc de vechiul model de Freelander în care trebuia să mă fac mic ca să stau comod. În Duster stau chiar OK. 10. Portbagaj mărişor şi suficient pentru: frigider, televizor, canapea, varză, cartofi, porci, oi, câini pisici sau foarte multe alte animale mici. Dacă rabat banchetele copii pot crede că au ieşit nu în curte ci pe terasă. Deci suficient pentru de toate. 11. Offroader ... NU ! Dar nu-mi este frică să încerc să merg cu el pe unde nu sunt drumuri deloc. Nici măcar poteci. Poate doar un spaţiu îngust prin care să mă strecor. Am reuşit pe vremuri cu Dacia 1100 şi cu Oltcitul. Sunt sigur că merge. De fapt nici nu prea contează. La noi offroad este uneori şi suta de km de autostradă. De fapt, în 99,99 % din cazuri ne bucurăm de un 4x4 iarna şi atunci când ieşim la iarbă verde. Pentru restul de 0,01% din cazuri există maşini offroad veritabile, nu dau nume dar ştiu câteva. Oricum nu am bani pentru ele. 12. Garanţie 4 ani. Costuri de întreţinere mici.
-
Octavian, vineri, 19.03.2010 15:43
sincer ca forme e clar inspirata de renault. Imi aminteste de megane limuzina, dar era camuflata deci prea multe detalii nu am vazut.
-
dusteru, vineri, 19.03.2010 15:44......
daca are interiorul tot ca ala de la Lo'gan..... atunci .... bravoooooooooooooooo
-
VSZ, vineri, 19.03.2010 15:46:)
ba da voi chiar nu sunteti normali crede-ti tot ce auziti? au zis si ei ca 80 % comanda fool ca sa dea impresii tare ma mir ca cineva da 18 mii de euroi pe o masina cu dotari la maxim ( la care o alta marca iti da din standard) si la acelasi pret, nu vb de nemtoaice (BMW, ...etc) luati o coreanca si vedeti ca ce dotari au alea la aceasi pret cred ca dustaru numa viseaza sa aiba candva asa ceva. apropo stie careva cate stele are ? 3-4 ca 5 sigur nu are, daca nici loganu avea atat.
-
@dusteru, vineri, 19.03.2010 15:46
hei e un salt calitativ bun !
-
DarkTemplar, vineri, 19.03.2010 16:22
Romanul este o natie atat de usor de prostit incat nu mai mira pe nimeni ex: caritas, fni..etc. Dacia are o politica de marketing adresata dobitocilor cu 2 clase, clar 80% din targetul Dacia. 80% au ales varianat de top - asta e pentru spiritul de turma si atat. Daca loganu are 3 stele la euroncap , un logan inaltat poate are 2 stele ? - atunci pana sa o vad, sa o testez sa vad cateva teste autentice cu ea nu facute de reclama ...NU O CUMPAR CA NU SUNT IDIOT SA DAU 18.000 pe 5 poze si doua filme de pe youtube si pe reclama. Daca Loganu este fiabil inseamna ca si Duster-ul e la fel ?
-
unckle, vineri, 19.03.2010 16:37
in afara de 4x4 de la Nissan unde se mai vede "saltul" calitativ ?
-
Duster, vineri, 19.03.2010 16:42
VSZ, DarkTemplar astia-s copii pana in 18 -20 de ani cu prea mult nas dat de parinti... au ajuns clientii Dacia sa fie jigniti de niste mascarici, ca-si doresc confort la un pret bun... daca atata ii duce capul.. Duster imprumuta componente din familia Renault-Nissan. Asta inseamna piese folosite si rasfolosite, ce si-au dovedit fiabilitatea. Doar cutia de viteze in 6 trepte e noua si e facuta in colaborare cu Nissan.
-
xss, vineri, 19.03.2010 16:53@ unckle
Unde se vede saltul calitativ ? Uite aici ! Consola centrala, ornament volan, bagheta panou usi Brun Shiny, sisteme Isofix pt locurile din spate, alerta vizuala si sonora prindere centura sofer/pasager, alerta airbag pasager dezactivat, emblema Dacia pe volan, volan piele perforata, scaune piele, comenzi audio volan, bancheta spate rabatabila 1/3-2/3, geamuri cu tenta fumurie
-
xss, vineri, 19.03.2010 16:56
ma refeream strict la saltul calitativ facut la interior !
-
DarkTemplar, vineri, 19.03.2010 17:19
@Duster ma faci sa rad, faci parte din categoria de care vorbeam eu mai sus. Cei ce se inghesuie acum sa ia Duster personal cred ca sunt niste dobitoci, dar e parerea mea. Daca tu esti asa cretin incat sa crezi in povesti si poze si sa fugi sa iti iei masina si sa dai 18.000 pe ea cred ca arunci cu banii. Un om care are cat de cat ceva in cap analizeaza situatia, se uita la concurenta, mai o oferta sh la putini km.. vede cum se comporta duster pe sosea cu vant lateral, cum e suspensia, usile o sa troncane..etc apoi iti cumperi.
-
Duster, vineri, 19.03.2010 17:34@DarkTemplar
Persisti in prostie. Nu exista Duster la pretul mentionat de tine. EXISTA Duster la 17 510 € cu toate optiunile incluse si 3 ani garantie.
-
C-G-C, vineri, 19.03.2010 18:39N-ai cu cine!
Bai frate eu am incercat, m-am explicat si am detaliat, dar nu mai pot. Pt cei care ma vor acuza ca am TDI, ca ridic in slavi Duster etc etc etc tin sa le spun de pe acum ca ma doare-n cot de vanzarile Dacia, de Gr. VW s.a.m.d
-
cs, vineri, 19.03.2010 21:20@Octavian
Mai Octaviane, ce ai vazut tu nu este noua Dacia Logan, ci noua Dacia limuzina pe platforma extinsa de Fluence ce va concura cu Skoda Octavia. Noua Dacia Logan va aparea in 2012, dar viitoarea linie e un mister total. http://www.youtube.com/watch?v=mxcBGwNn7QQ
-
Geely 4x5, sâmbătă, 20.03.2010 13:01China
Mai, dar chiar nimeni nu lauda si masinile chinezesti? Numai fani VAG si Dacia scriu aici? :-)
-
eu, sâmbătă, 20.03.2010 13:26cee chinezii ?
lucreaza in schimbul doi cu koreenii... deocamdata doar VAG e activ de la opozitie
-
ursus2, sâmbătă, 20.03.2010 20:30bravo!!!
In sfarsit,cand era SUV-urilor este la apus Dacia baga bani intr-un model SUV.Un model electric sau hibrid strica?
-
xss, duminică, 21.03.2010 02:15@ursus2 -ai habar cat costa o masina electrica/hibrida?
Cine spune ca era SUV-urilor a apus? tu? :)) Daca ai cunoaste valorile Dacia, te-ai abtine sa postezi imbecilitatile astea... tu te-ai uitat pe specificatiile tehnice? consum, emisii CO2? ai vazut ce dimensiuni are masina? sau scrii doar ca sa te aflii in treaba? Skoda n-a avut pana acum crossover si a scos de abia acum. Dacia de ce sa nu aiba in oferta un crossover competitiv?
-
Carlos, luni, 22.03.2010 12:19
Categoria I: Sunt cei care lucreaza pentru concurentii Dacia si tocmai ca-si dau seama de potentialul masinii, incep o campanie energica de denigrare... le lipsesc insa ingrediente esentiale: contactul cu realitatea, dovezile palpabile! Categoria a II-a Sunt de-alde FARFURIDI sau prostii fuduli. Indiferent ca va incadrati in prima sau a 2-a categorie, eu va spun un singur lucru: DUSTER NU ARE CONCURENTA REALA PE PIATA. Nu exista nimic asemanator la acest pret. Duster nu va face concurenta doar masinilor din segmentul 4X4, ci acopera un spectru mult mai larg, adresandu-se si celor care vor o masina din segmentul B sau C, pentru acelasi pret poti alege intre un hatchback din clasele amintite si un 4X4. Tocmai de aici vine disperarea concurentei. =))))
-
VSZ, marţi, 23.03.2010 10:56:)
@Duster tin sa te avertizez ca gresesti enorm cand ai zis ca mi-a fost oferit tot de catre parinti si ca am 18-20 de ani. in realitate am spre 30 si am destula exerienta in masinai, mi-am luat masina dupa ce am trudit de dimineatza de la 7 pana la 10-11 seara timp de 1 an, si fi sigur ca nu am ales dacia, dece? gandestete si tu si ai sa vezi pe ce dai banii, siguranta 2-3 stele, confort 0, fiabilitate (merge si asa) ma refer la dacie, asa ca am optat pt o coreanca, dece?, confort: credema ca are confort dupa ce parcurgi 500 km fara pauza si cand te dai jos nu te dor oasele, siguranta: 5 stele (airbag cortina total 6), fiabilitate: 5-7 ani garantie, diferenta de pret la vremea respectiva 1000-2000 de euro fata de un logan. nutesupara dar numai un prost isi cumpara caruta in situatia asta. si ca sa nu crezi ca fabulez uite un anunt, test facut de francezi si englezi despre o masina coreana oarecare: "Kia cee’d a castigat pentru al doilea an consecutiv titlul de cea mai fiabila masina din clasa compacta in cadrul unui concurs/sondaj organizat de cunoscuta publicatie franceza „L’Automobile Magazine”. Concursul din Franta este adresat miilor de cititori ai editiei online si are in vedere o serie de criterii legate de calitatea si fiabilitatea automobilelor detinute de repondenti. Intrarea, in 2009, in clasament a modelului Kia cee’d a surprins pe multa lume, insa eforturile companiei coreene de a deveni unul dintre liderii mondiali in materie de calitate pare sa dea roade. De altfel, garantia de 7 ani acordata de producator masinilor sale construite in Europa si, de curand, si celorlalte modele este un argument pentru aceste aspiratii. Modelul autohton Dacia Logan s-a plasat din nou in acest top, chiar daca anul acesta a cazut 3 pozitii, de pe locul 5 pe locul 8. Tot in 2009, Kia cee’d a iesit numarul 1 intr-un concurs similar organizat in Marea Britanie, Driver Power, depasind la capitolul calitate si fiabilitate VW Golf 6." susra: http://www.kia-buzz.ro/ deci daca francezii si englezi zic treaba asta, apoi tu mare stiutor de toate poti zice ce vrei. :)
-
VSZ, marţi, 23.03.2010 11:22clasament
Clasamentul „L’Automobile Magazine” 2010 1. Kia cee’d (17,7 puncte din 20). 2. Honda Civic (17,3/20). 3. Renault Megane (17/20). 4. BMW Serie 1 (16,8/20). 5. Volkswagen Golf (16,8/20). 6. Ford Focus (16,5/20). 7. Audi A3 (16,5/20). 8. Dacia Logan (16,3/20). 9. Toyota Auris (16,3/20). 10. Volvo C30 (16,3/20)
-
Duster, miercuri, 24.03.2010 09:16@VSZ
Du-te si vinde-ti caruta aia de Ceed in alta parte .... iesi la strada cu afise, pune pliante in parcari, dar nu posta offtopic.
-
simion, sâmbătă, 27.03.2010 17:59duster de kkt
DE CE MI ATI STERS COMENTARIUL?..VA STRICAM IMAGINEA CU ARGUMENTE DESPRE DUSTER?..ADICA ..DSP LIGHEANUL ALA INALTAT CU MOTOR DE SCUTER? ...NU CONTINEA NICIO EXPRESIE OBSCENA SI CU TOATE ASTEA A DPOUA ZI NU MAI ERA POSTAT..SA VAD DACA DISPARE SI ASTA...AM ZIS DEPSRE LIGHEANUL ASTA CU MOTOR DE MOTOSCUTER CA URLA IN PREZENTAREA AIA SUPER SMECHERA DE ITI PUI MAINILE PE URECHI..CUM SA PUI PE UN SUVB MOTOR DE 1.6..ASTA LA MOTORIZAREA CFEA MAI PUTERNICA?!!..SI INDRAZNITI SA FACETI SI ATATA RECLAMA...SUNT ATATEA MASINI DE CALIBRU MIC CU MOTORIZARI DE 2X MAI PUTERNICE IAR VOI PUNETI PE SUV MOTORT DE BICICLETA ELECTRICA..SI UNDE MAI PUI CA FRAIERII ASTIA DE ROMANI CUMPARA LIGHEANUL ASTA CARE IN 2 ANI ARE TABLA RUGINITA....DESTEAPTA.TE ROMANE!!!!
-
Ionel, joi, 02.11.2023 19:41
Mă băieți, voi realizați că ați spus 80% dintre romani? Cam câte dacia duster ar fi trebuit sa vedem pe sosele? Nu de alta dar sunt destul de rare si conduse, majoritar, de.... trotinetisti!
Citeste si
-
INTERN | miercuri, 27 iunieREPORTAJ: Restart în Bănie - Craiova a revenit pe harta producătorilor auto mondiali cu noul Ford B-MaxAm fost la Craiova pentru a vedea cum România reporneşte a doua uzină auto a ţării. Lăsând la o parte show-ul pus în scenă de organizatori, Craiova reintră pe harta marilor producători auto. Citeste tot
-
INTERN | luni, 25 iunieFord B-Max a intrat în producţie la uzina din CraiovaFord a introdus în producţie noul B-Max la fabrica din Craiova. Debutul producţiei lui B-Max la uzina românească are loc la patru ani şi trei luni de la preluarea fabricii din Craiova. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 20 iunieNoua generaţie Fiat Panda costă 11.550 de euro în RomâniaFiat a lansat astăzi în România a treia generaţie a modelului Panda. Modelul citadin pleacă de la 11.550 de euro în versiune pe benzină de 1.2 litri şi 69 de cai putere. Cu oferta de lansare însă, preţul ajunge la doar 9950 de euro. Citeste tot
-
INTERN | miercuri, 13 iunieLexus GS, în România de la 53.300 euroLexus a lansat noul GS pe piaţa din România. Versiunea GS 250 pleacă de la 53.300 euro cu TVA inclus, în timp ce hibridul GS 450h pleacă de la 63.950 euro cu TVA inclus. Citeste tot
-
INTERN | vineri, 1 iunieYoung Creative Chevrolet 2012: Câştigătorii etapei din RomâniaEdiţia 2012 a concursului de arte aplicate "Young Creative Chevrolet" şi-a ales câştigătorii etapei naţionale. Trei studenţi îşi vor reprezenta ţara în faţa juriului european al YCC 2012, câştigătorul final urmând să fie anunţat în a doua parte a anului. Citeste tot
bravo dacia. excelent baieti:)