Acesta este noul Porsche 911: a opta generație a modelului german, "scăpată" pe internet înainte de prezentarea din Los Angeles
Noul Porsche 911 va fi lansat oficial în prima zi a Salonului Auto de la Los Angeles, însă primele imagini cu modelul german au fost deja publicate pe internet. Așa cum era de așteptat, noul 911 nu primește modificări masive la nivelul designului.
Noua generație Porsche 911, programată pentru lansarea oficială în cursul zilei de 28 noiembrie la Salonul Auto de la Los Angeles, a "scăpat" deja pe internet într-o serie de fotografii care ne permit să analizăm liniile sportivei din Stuttgart. Imaginile publicate de Jalopnik au fost primite din partea unui cititor care spune că le-a preluat de pe un forum privat.
Fotografiile nu sunt de cea mai bună calitate, însă ne ajută să avem o imagine de ansamblu asupra modificărilor de design pregătite de nemți. Dacă în partea frontală nu vor exista diferențe mari (o capotă ușor restilizată și faruri LED cu tehnologie Matrix), în zona din spate, fanii lui 911 vor observa câteva elemente de design similare cu cele pe care le-am văzut în premieră pe conceptul Mission E.
Conform zvonurilor, noua generație Porsche 911 ar urma să fie comercializată în 24 de versiuni, însă indiferent de varianta aleasă, sub capotă se va afla un motor turbo. Din 2020, fanii lui 911 vor putea comanda și versiuni cu sistem de propulsie plug-in hybrid. Două astfel de variante vor face parte din oferta nemților: Carrera 4 E-Hybrid și Turbo S E-Hybrid.
Noul Porsche 911 va miza pe o platformă modificată și va primi o gamă generoasă de tehnologii moderne de siguranță. De asemenea, oficialii constructorului german au anunțat în urmă cu câteva zile că viitoarea generație 911 va primi și o nouă transmisie automată cu opt trepte și dublu ambreiaj.
Cu detalii complete despre noua generație Porsche 911 vom reveni în 28 noiembrie.
Încă o evoluție fără revoluție - clar că-n caz contrar riscurile erau prea mari, clientela bănoasă a Porsche fiind destul de conservatoare, ca să nu zic senilă. :-) Unirea stopurilor e e un gimmick trendy discutabil, spatele cam înalt pentru ideea-concept 911 la fel, dar plasticăraia frontală colțuroasă nu-mi pare deloc inspirată. După mine, seria 997.2 rămîne cea mai echilibrată dintre declinările 911 moderne. Evident că-i o părere strict subiectivă și-n plus inutilă, marketingul nemților fiind interesat doar de opiniile însoțite d-un cec cu destule zerouri. Din p.d.v. tehnic însă, evoluția va fi clar notabilă -- va PRIMI deci sigur un sistem hibrid ca să dea iluzia unor emisii microscopice, dacă tot PRIMEȘTE și-un preț mai mare. ...Să fie deci PRIMIT totul, bogdaproste! :-)