
Alfetta în așteptare: Alfa Romeo amână cu trei ani lansarea celui mai mare sedan al său
Lansarea rivalului pe care Alfa Romeo îl pregătește pentru Seria 5, Clasa E și A6 a fost amânată cu trei ani, iar competiția cu trio-ul german Mercedes-Audi-BMW mai are de așteptat.
Alfa Romeo încearcă din răsputeri să câștige clienți în dauna rivalilor de la Mercedes, Audi și BMW. Italienii au anunțat o avalanșă de lansări în următorii 5 ani, primele dintre ele fiind Giulia și SUV-ul Stelvio.
În plus, constructorul din Torino se afla într-un stadiu avansat pentru aprobarea dezvoltării unui rival pentru BMW Seria 5, Mercedes Clasa E, Audi A6 și Volvo S90. Botezat în presa occidentală Alfetta, noul model a fost însă amânat de italieni până în 2021, cu trei ani peste termenul prevăzut inițial pentru apariția pe piață.
Dacă planul de dezvoltare rămâne neschimbat, Alfa Romeo Alfetta ar trebui să fie construită pe aceeași platformă cu Giulia și Stelvio și să primească aceleași motoare, inclusiv propulsorul turbo V6 de 2.9 litri de pe versiunea Giulia Quadrifoglio. În plus, este posibil ca Alfetta să beneficieze și de o versiune hibridă pusă la cale de Alfa Romeo.
Via Carscoops
-
Andy, miercuri, 20.09.2017 11:20
@dan Daca mai exista in 2021. Sincer nu cred ca in forma asta. Nu la FCA. Valabil si pentru Lancia sau Ducati.
-
tzenu_bmw, miercuri, 20.09.2017 12:01
Alfa Romeo si Lancia....2 marci lasate in paragina de maestrul Marchionne... Omu asta are o strategie extrem de proasta in ceea ce priveste aceste 2 marci....
-
Andy, miercuri, 20.09.2017 13:11
@Kote Am vazut si Stelvio si Giulia in Bucuresti. Prima apartinea reprezentantei, a doua era a unui client. De testat nu am de ce pentru ca nu-mi permit premium. Sunt genul care achizitionez masini noi de volum cu preturi pana in 20.000 de euro (cu oferte cu tot) si le tin 10-12 ani pentru ca le intretin bine si nu fac mai mult de 14.000 km/an (motivul pentru care nu voi achizitiona in veci diesel, mai ales ca 60-70% din kilometraj e facut in vacante, in afara oraselor). Momentan sunt la a doua masina de genul de cand mi-am luat permisul in 2003.
-
Kotegaeshi, miercuri, 20.09.2017 14:07
Dupa ce le testezi, putem sta de vorba. Oricum , apreciez punctul tau de vedere. Vorbesc din experienta. Munca mea este sa pregatesc masinile noi pentru clienti. Subaru, suzuki, isuzu, chrysler, dodge, jeep,alfa si fiat. Din toata gama asta , noile alfa m-au impresionat cu adevarat. Sub nici o forma , masinile noi , venite din fabrici, sunt gata pentru cumparatori.
-
dany, miercuri, 20.09.2017 15:49
@ Kotegaeshi ce inseamna sa pregatesti masinile pt clienti in afara de a le curata de praf prin spalare si a le da cu ceara? e clar ca tocmai de aceea amana Alfetta pt ca nu se vinde bine Giulia. iar Alafele nu se vand bine nu pt ca nu sunt bune (desi la fiabilitate ramane de vazut in timp) ci pt ca in Europa imaginea este de masina cu probleme de fiabilitate dar cu preturi premium... tot grupul Fiat are o imagine proasta in Europa... sunt convins ca daca Alfa ar merge in curtea unui producator cu imagine buna s-ar vinde mult mai bine dincolo de toate piata Europeana este o piata cu oamni informati... iata ca nici Jaguar nu vinde bine si cati dintre voi ar cumpara azi o Alfa daca cu acei bani ar putea cumpara un Mercedes ori BMW? era o vorba mai demult, fanii SAAB dau banii pe BMW-uri...
-
Andy, miercuri, 20.09.2017 16:22
@dany Treaba cu fiabilitatea e realativa si ai fi surprins sa vezi cam cum sta treaba pe 3 mari piete: http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2016-germany-vehicle-dependability-study-vds http://www.jdpower.com/press-releases/jd-power-2016-uk-vehicle-dependability-study http://www.jdpower.com/press-releases/2016-us-vehicle-dependability-study-vds Observi cam cat de slab stau BMW si Audi in Europa si nici Mercedes nu e foarte departe. In SUA stau un pic mai bine, insa majoritatea modelelor sunt fabricate acolo sau in Mexic ceea ce-mi confirma iar ca peste Ocean controlul calitatii este superior celui din Europa.
-
Kotegaeshi, joi, 21.09.2017 09:30
@danny , daca tu iei o masina nou nouta, de pe trailer, pot sa-ti spun ca unele au o gramada de functii care nu functioneaza.Unele nici nu poti sa le pornesti motorul. In special cele cu "push start". Trebuie sa le scoti de pe "ship mode" si sa le pui pe "custom mode". Nu mai intru in mai multe amanunte, pentru ca nu am timp de irosit cu tine. Iar despre noua alfa? Este cu totul si cu totul altceva fata de vechile alfa. Este o alta masina.
-
Eu, joi, 21.09.2017 12:08
Kotegaeshi,avand in vedere ce masini pregatest de vanzare..cred ca te cam plictisesti pe la serviciu.
-
Kotegaeshi, joi, 21.09.2017 21:36
poti sa crezi ce vrei. cui ii pasa?
Citeste si
-
INDUSTRIE | vineri, 25 iulieBYD va produce modele electrice în Pakistan din 2026Producătorul chinez BYD intenționează să lanseze prima sa mașină asamblată în Pakistan până în iulie sau august 2026, pentru a valorifica cererea în creștere de vehicule electrice și hibride plug-in din regiune. Citeste tot
-
INDUSTRIE | vineri, 25 iuliePagani creează o reședință de lux în Miami, cu garaj proiectat însuși de Horacio PaganiReședințele de lux inspirate din lumea auto au cunoscut o creștere spectaculoasă în popularitate, iar numeroase mărci prestigioase s-au implicat în acest segment. Printre ele se numără și Pagani, care a încheiat un parteneriat cu Riviera Horizons pentru realizarea unui turn exclusivist în North Bay Village, Florida. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 24 iulieȘeful Porsche: „Modelul nostru de afaceri nu mai funcționează”Într-un e-mail adresat angajaților mărcii, Oliver Blume, CEO-ul Porsche, a avertizat că modelul de afaceri consacrat al mărcii germane nu mai funcționează. În prezent, Porsche se confruntă cu o scădere mare a vânzărilor în mai multe piețe importante. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 24 iulieHyundai, lovită de tarifele lui Trump: scădere semnificativă a profituluiHyundai a raportat o scădere destul de mare a profitului în al doilea trimestru. Compania a fost puternic afectată de impunerea unui tarif auto de 25% de către Statele Unite. Citeste tot
-
INDUSTRIE | joi, 24 iulieO nouă criză la Volvo? Șeful de design al mărcii suedeze și-a dat demisiaJeremy Offer, designerul șef al Volvo Cars, și-a dat demisia. Rolul de interimar va fi asigurat de către Nicholas Gronenthal, actualul director de design exterior al mărcii suedeze. Citeste tot
Întârzierile de ani de zile sunt marcă înregistrată la Alfa, din păcate Giulia se vinde slab, sunt de părere că nici nu mai are rost să mai lanseze modelul de clasă mare în 2021.