Verstappen insistă că Vettel este vinovat pentru accidentul din Singapore: "Nu și-a cerut încă scuze"

Publicat marţi, 19.09.2017 17:50 de Daniel Popescu

Max Verstappen este surprins că Sebastian Vettel nu și-a cerut scuze pentru "provocarea accidentului" din Singapore.

Max Vertappen consideră că Sebastian Vettel este cel care a declanșat accidentul din primul viraj al cursei din Singapore, în urma căruia ambii piloți au abandonat, la fel ca și Kimi Raikkonen.

Chiar dacă Vettel a afirmat că nu știe exact ce s-a întâmplat, pilotul celor de la Red Bull Racing se declară surprins de faptul că Vettel nu și-a cerut scuze pentru incident, în ciuda faptului că, ulterior, comisarii de cursă nu au dictat nicio sancțiune.

"A spus ceva de genul "da, lucrurile ar fi putut fi diferite". Dar ce a fost a fost", a declarat olandezul.

În plus, Verstappen nu înțelege motivele pentru care Vettel s-a apărat în mod agresiv, în condițiile în care rivalul său în lupta pentru titlul mondial, Lewis Hamilton, luase startul de pe locul 5. Practic, olandezul consideră că Vettel ar fi trebuit să fie mai precaut, ca urmare a faptului că el nu reprezenta o amenințare în lupta pentru trofeu.

"Vettel lupta pentru titlu, așa că nu trebuie să riști atât de mult dacă știi că Hamilton începe de pe 5. Dacă lupta ar fi fost cu Hamilton, atunci ar fi fost o poveste complet diferită. Din punctul de vedere al lui Vettel, nu înțeleg de ce se întâmplă astfel de lucruri", a mai precizat el.  

Via Motorsport

  • fgt, marţi, 19.09.2017 20:21

    Nu are si pentru ce sa isi ceara scuze, maturizeaza cocosel. La cate a facut MAX anul acesta , ar fi trebuit sa taca din gura.

  • kimi, marţi, 19.09.2017 21:06

    si max trebuia sa fie mai precaut dupa n abandonuri :/ si sa nu loveasca aiurea piloti nevinovati(kimi). vetel e ala care loveste si sub sc....

  • mobius, marţi, 19.09.2017 23:52

    Cu siguranta Max are dreptate in ce spune, pentru ca ceeace spune are logica. Vettel este singurul vinovat pentru accident deoarece rivalul sau era departe in spate, iar Max ar fi putut chiar sa castige cursa fara sa-l afecteze. Manevra sa a fost cu atat mai periculoasa cu cat startul sau a fost mai slab decat al celor doi in discutie. Cu siguranta de asemenea, Raikonen nu are nici o vina, a avut un start foarte bun si se grabea sa-i asigure coechipierului protectie (nu cred ca isi inchipuie cineva ca ar fi dorit, sau ca ar fi fost lasat de echipa sa castige cursa). Nu il plang pe Vettel, a pierdut pe mana lui in aceasta cursa si daca nu a fost penalizat inseamna ca cineva acolo sus (de data asta RB) va face in asa fel sa castige si al cincilea titlu (poate la anul pentru ca anul acesta se pare ca nu vrea). Cum e posibil insa sa susti cu disperare pe cineva care nu gandeste (a se vedea si perioada RBR, unde numai Webber va putea face lumina cand isi va scrie memoriile).

  • liviu, miercuri, 20.09.2017 01:32

    tacerea lui Vettel spune tot,daca nu era vinovat striga ca din gura de sarpe!

  • Adrian, miercuri, 20.09.2017 09:47

    Nu-si va cere scuze...dar sigur lui Marchione i-a cerut, ca acolo nu merge cu foforlica prin garaj. Sa-i spuna lui Marchione si fanilor de ce cu o masina capabila de titlu mondial o da in bara.

  • Yaz, miercuri, 20.09.2017 09:53

    Bai mucosule treci peste gata, se face saptamana......cat te mai plangi? Sezonul tau oricum este ratat, trage linie deruleaza inapoi si vezi unde ai gresit si unde ai facut bine, mai ai de mancat paine pana sa ajungi pilot adevarat. Sper sa anu ajungi si tu un talent ratat.......cat crezi ca o sa ti se mai suporte toate figurile? Nu te mai uita la altii......lucreaza pentru tine....

  • Radu, miercuri, 20.09.2017 09:55

    Vettel si-a dorit prea mult victoria si a vrut cu orice pret sa intre primul in primul viraj. Ca n-a castigat el, e cum e, dar e nasol ca a castigat Hamilton. Aducerea noului motor In Malaezia poate produce surprize insa si Hamilton va munci mult pentru victorie. Una peste alta, nici RBR nu sta degeaba.

  • @yaz, miercuri, 20.09.2017 10:23

    Sa vad ce-o sa mai spui cand mucosul o sa ajunga la Ferrari.

  • lol, miercuri, 20.09.2017 10:52

    Interesant e ca Yazu e fan Alonso nu Vettel. Mor alonsistii cand apare un nou talent la orizont.

  • ayrton4ever, miercuri, 20.09.2017 11:15

    @yaz si cine mai urla... E aproape sigur ca Ver a fost intrebat de reporteri: "- Si a cerut Vettel scuze?" "- Nu" Voi va imaginati ca a facut conferinta de presa sau i a smuls unuia microfonul din mana si s a pus sa zica: "Sclavul de Vettel ar trebui sa vina sa si ceara scuze la mine! De ce n a facut o inca, el e de vinaaa!!!!" :))) Stii tu ca mai are "mucosul" "de mancat paine pana sa ajunga pilot". Ar trebui sa fii tu manager in F1, luminatule... Poate l furi si pe Kubica de la Rosberg, sa i relansezi cariera... uita te n oglinda si loveste n ea pana ne scapi si pe noi de unu' ce consuma aerul aiurea :)))

  • lol, miercuri, 20.09.2017 12:08

    Iar dai cu mucii in fasole :)), fanii lui Alonso n-au nimic cu Max, dimpotriva, se bucura cand vad ce-i face vitelului ;)

  • lol, miercuri, 20.09.2017 12:16

    Nu te mai cheama Senna? Nu esti tu fan Alonso declarat? Acum mergi pe topicul precedent si ia vezi ce ai lalait acolo despre Max. Fanii lui Alonso au acum o singura misiune, anume sa dea in toti ceilalti piloti. Nu e era buna, nu e regulamentul bun, nu sunt pilotii barbati, prea multa securitate - cam astea sunt temele de lalait, poate asa pare fandositul mai rasarit in perioada asta de mare seceta ... ca daca ar castiga si fandositul macar o cursa (nu mai zic de campionat) atunci sa-i vezi cu lalaieli despre valoarea dovedita ca fiind singura autentica.

  • pif, miercuri, 20.09.2017 13:39

    In primul rand este un incident de cursa si in al doilea rand toti cei 3 sunt vinovati.Vettel pentru ca a fost prea agresiv la start,Verstappen pentru ca nu s-a uitat deloc in stanga lui iar Raikkonen pentru ca a fost foarte insistent si nu avea cum sa mai franeze ca sa se incadreze in primul viraj.Cel mai ghinionist a fost Alonso care a fost maturat ca la popice.Urmeaza o cursa foarte interesanta in Malaezia si va fi specatacol cu siguranta.

  • pif, miercuri, 20.09.2017 14:18

    Serios? Raikkonen stie ca nu mai avea timp sa franeze?

  • Radu, miercuri, 20.09.2017 16:36

    https://www.youtube.com/watch?v=yJ8aCy7qIPI

  • Bishuc, miercuri, 20.09.2017 17:59

    Are o 'vina' si Alonso. A vazut perfect ce se intampla in fata lui, l-a vazut pe Max avariat si totusi s-a apropiat prea mult de el in viraj dar Max nu prea mai putea vira cum trebuie. Hamilton a avut mai multa grija, l-a observat pe Vettel si l-a lasat sa se duca in loc sa incerce sa-i reziste in paralel.

  • sorin, miercuri, 20.09.2017 19:25

    mucosu asta la cate a facut,mai il tine in f1 bani lu tatasu si relatile,ca talent nu prea vad,doar sparge motoare si loveste pe alti,in afara ca nu gandeste nu se vede talentu lui..,poate alt pilot sar fi descurcat mult mai bine..

  • Mclaren_Mircea_1984, miercuri, 20.09.2017 20:09

    BOOOM!!! IMPORTANT NEWS!!! Auto-motor-und-sport.de spun ca Mercedes a gasit probleme mari la PU 3, introdus pe masina lui Hamilton in Anglia, si ca intr-adevar au folosit PU 2 la Singapore deoarece PU 4 este singurul motor la dispozitie. Urmeaza penalizare in Mexic sau USA.

  • Yaz, miercuri, 20.09.2017 23:31

    Pentru cei 2 de mai sus: 1. Cu siguranta o sa ajunga la o echipa mare posibil chiar Ferrari doar ca acolo nu o sa faca figurile care le face acum....daca vrea sa aiba un viitor. 2. Nu sunt fan neaparat al cuiva cred ca sunt mult mai impartial decat multi de pe aici. De talentul lui pana acum si-a batut joc asa ca talentul lui momentan atata timp cat nu l-a pus in valoare este egal cu zero. Exceptand cateva curse cand s-a vazut ca are stofa de pilot...... 3. Ayrton4ever sau cum te intitulezi nu ma obosesc sa iti raspund, se vede tocmai din avion ca nu ti-ai luat pastilele. Cand ai sa renunti la superioritate poate o sa iti raspund, nu stiu eu ca mai are paine de mancat se vede cu ochiul liber acuma depinde ce consumi cand te uiti la Formula 1. Am spus-o de atatea ori ca este pilot bun, de viitor, posibil campion mondial, are stofa, viteza, talent, etc doar ca vrea prea mult in timp prea scurt cand abia i sa uscat cerneala pe licenta de pilot F1. Si mai are si gura mare.....cand a gresit de atatea ori nu i-a sarit nimeni in cap din ce imi aduc aminte si acum el asteapta scuze. Nu vi se pare ca are alte lucruri mult mai importante la care trebuie sa se concentreze? Acum poate reusim sa trecem peste acest incident ca a trecut o saptamana.....

  • Radu, joi, 21.09.2017 10:40

    Cat despre cursa urmatoare, Hamilton sigur n-a uitat ce a patit anul trecut ...

  • F1-Racing, joi, 21.09.2017 11:23

    Ferrari cu o masina net superioara la Singapore trebuiau sa castige. Din pacate pentru ei au gresit, eu zic ca ambii piloti Ferrari. Trebuiau sa aiba un plan pentru start dar in niciun caz unul atat de agresiv mai ales ca in joc era Max Verstapen. Un loc 2 e mai bun decat nimic.

  • @hateriiluimax, joi, 21.09.2017 11:29

    Rugati-va sa nu prinda o masina buna ca va castiga 'mucosu' cum castiga Schumacher cand era clar din primavara cine ia campionatul. Nu a gresit mai mult decat Raikkonen, Vettel sau Alonso in cursa asta, fiecare a platit ca s-a bagat unde nu trebuie.

  • AyrtonSenna1991, joi, 21.09.2017 12:14

    @Radu Ce a pățit mă Hamilton anul trecut ? I-a cedat un motor , care e problema ? Câte abandonuri aveau marii piloți în anii 80 , 90 sau chiar 2000 . Ce sa nu uite Hamilton ? E Dumnezeul F1 si nu stiu eu ? De la o vreme fanii lui Hamilton la fel ca idolul lor si-o cam iau în cap . A avut noroc cu carul de la Interlagos 2008 încoace ! Numai el se plânge în F1 , el si cu Verstappen .

  • GrosJan, joi, 21.09.2017 12:23

    https://www.youtube.com/watch?v=czHPM0UjLNc Hamilton si Hulk au avut start bun fiind atenti la tot ce se intampla in jur.

  • robert fan, joi, 21.09.2017 12:34

    Pentru little MAX: prostul nu e prost destul pana nu e si fudul.

  • lol, joi, 21.09.2017 12:37

    Cel mai tare se plange Alonso. Hai sa fim corecti, e campion la plans. A inceput in 2007 cu cea mai mare plangere din istoria F1. A continuat apoi la Ferrari sa se planga de caruta. Honda a patimit si ea prin modul in care se plangea Alonso.

  • AyrtonSenna1991, joi, 21.09.2017 13:04

    Dacă Alonso s-ar fi plâns că Hamilton de fiecare motor spart , era mort de mult timp .

  • Radu, joi, 21.09.2017 13:32

    Orice pilot care ar avea masina lui Alonso merita sa se planga. Cand a avut masina Renault sau Ferrari, sigur nu s-a plans.

  • lol, joi, 21.09.2017 13:33

    Really? De ce era mort?

  • lol, joi, 21.09.2017 13:36

    Bineinteles ca s-a plans, mai ales la Ferrari. McLaren nici macar nu e cea mai slaba masina a momentului dar au facut ei cumva sa nu ia destule puncte.

  • AyrtonSenna1991, joi, 21.09.2017 16:25

    https://www.autosport.com/f1/news/131938/how-great-is-alonso-f1-fans-verdicts

  • AyrtonSenna1991, joi, 21.09.2017 16:26

    Ce mai zici lol de chestia asta?

  • lol, joi, 21.09.2017 16:31

    Luati si cumparati ... LOL Asta imi aduce aminte de prezentarile de produse/servicii in care diversi care cica au cumparat isi prezinta experienta cu produsul minune. Bineinteles, pro nu contra.

  • lol, joi, 21.09.2017 16:33

    Ce sa mai zic, e din acelasi ciclu cu asasinarea lui Senna ... facu unu un documentar si boii pun botu.

  • lol, joi, 21.09.2017 16:39

    LOL. Si tot ce debitam noi aici sunt opiniile Automarket ....

  • lol, joi, 21.09.2017 16:43

    Deci scuteste-ma cu folclorul. Alonso ca sa ma convinga trevuia sa ramana la McLaren in 2008 si sa-l invinga fara drept de apel pe Hamilton. Sau trebuia sa ramana la Ferrari si sa il invinga fara drept de apel pe Vettel. Sau trebuia sa se duca anul asta la Mercedes si sa-l invinga fara drept de apel pe Hamilton. Astea sunt lucruri concrete. Realitatea e asta: Alonso trancane si fuge. Trebuie sa arate mai mult, doar daca pretinde mai mult nu pun botul.

  • AyrtonSenna1991, joi, 21.09.2017 16:45

    La faza cu Automarket iti dau dreptate . In rest nu . Ca il urasti pe Alonso asta e alta problema . Cat despre Montoya in 2003 daca nu abandona pe banda rulanta sunt sigur ca iesea campion mondial.

  • lol, joi, 21.09.2017 17:19

    Eu ti-am dat cu realitatea peste ochi, anume aceea ca Alonso fuge si apoi trancane iar tu ma iei cu ura pentru Alonso. De urat urasc sa apara fanii unui pilot sa ma insulte dupa ce spun o parere obiectiva despre el. De asta o mai dau si in shtouri, ca le cereti.

  • F1-Racing, joi, 21.09.2017 17:21

    Alonso poate ca e cel mai complet pilot din ultimii 25 de ani, pe acolo cu Schumacher, dar e si cel mai neinspirat cand a ales echipele. Nu prea are nici noroc, dar cine stie, poate se intoarce sansa si ia un titlu cu Mclaren. Ca fan Mclaren mi-ar place ideea.

  • F1-Racing, joi, 21.09.2017 17:26

    Nu poti sa spui ca Alonso a fugit de undeva, ca nnu l-au tinut cu forta. In 2007 echipa avea un alt favorit si asta a fost vizibil. De la Ferrari , hai sa fim seriosi, nici copiii nu cred ca a fugit de Vettel, adica Vettel a fugit de Ricciardo? Alonso a avut o masina f proasta in 2014, se schimba toata conducerea iar cu Matiacci nu se intelegea. Alonso voia de la anul Mercedes sau Ferrari indiferent ce coechipier ar fi avut, din ce am vazut ca reactii nici Vettel si nici Hamilton n-ar fi spus, gata hai, dimpotriva. Au balbait-o cum ca actualii lor ceochipieri sunt buni pentru ei, ceea ce e normal. Faptul e ca Alonso cand are ceva rest de masina buna la dispozitie straluceste. In rest....fiecare cu simpatiile si antipatiile personale.

  • lol, joi, 21.09.2017 19:48

    Complet adica...? Ce face el si nu fac altii? Lol, auzi la el ... "neinspirat". Si daca ar fi ales Mercedes am eu vreo garantie ca il bate pe Hamilton? Eu cer dovezi CLARE voi reveniti mereu la DACA si la PARCA. Deci da, il loc sa-si dovedeasca valoarea Alonso fuge si macane. Senna a facut pe drk in 4 sa mearga in 1994 la Williams desi acolo era cel mai mare rival al sau. ASA DA!

  • lol, joi, 21.09.2017 21:07

    @lol: Deci... cel mai mare rival al lui Senna in 1994 a fost Damon Hill? Pentru ca Nigel Mansell a concurat dupa moartea acestuia la Williams in sezonul 1994...

  • lol, joi, 21.09.2017 21:10

    @lol: Iar Alain Prost s-a retras la finalul lui 1993, de aia cei de la Williams l-au adus pe Senna...

  • Mclaren_Mircea_1985, vineri, 22.09.2017 05:38

    https://www.motorsport.com/all/video/main-gallery/three-into-one-won-t-go-97953/?s=2&is_exclusive=1

  • Radu, vineri, 22.09.2017 08:30

    Evident ca pilotii Ferrari au fost urecheati de Arrivabene asa cum au fost pilotii Mercedes anul trecut in Spania urecheati de Toto. Oricum, daca ajunge Arrivabene sa dea cu pumnul in masa ca Toto, e nasol de tot.

  • lol, vineri, 22.09.2017 09:19

    La Williams ERA Prost in 1993. Senna a vrut sa vina pentru sezonul 1994. Prost a plecat (fugit). Deci e corect, Senna facut totul sa mearga acolo unde credea el ca are masina fara sa se teama de cel mai mare rival al sau anume Prost. Prost putea sa continue dar nu a facut-o. Era clar si cand am scris prima data dar ... csf, ncsf. La fel a venit si Vettel la Ferrari unde era si ar fi putut sa ramana Alonso, ca sa le inchida gura la carcotasi. Alonso a fugit sa poata ramane carcotasii cu gura deschisa.

  • AyrtonSenna1991, vineri, 22.09.2017 09:50

    Prost era la final de carieră . Senna făcuse minuni în 93 cu McLaren net inferior celor de la Williams si Benetton. L-a zdrobit pe Andretti în pilot bun dar care nu s - a putu acomoda în F1 . Deci era logic pentru Prost ca si-o lua urat așa că făcut ce trebuia să facă : să se retragă .

  • lol, vineri, 22.09.2017 11:29

    Si ce, vrei sa spui ca nu mai voia Prost inca un titlu? A plecat ca .. de. Practic nu ai cum sa stii valoarea unei masini vs alta cata vreme su sunt ambele masini testate de ACELASI pilot. Si chiar si asa, e posibil sa se potriveasca mai bine o masina dintre cele doua pilotului respectiv. "Masina NET inferioara" tine de folclorul jurnalistic in care esti tu infundat pana la gat si refuzi sa gandesti logic.

  • AyrtonSenna1991, vineri, 22.09.2017 12:37

    În 93' motorul Ford de pe mașină McLaren nu se putea compara cu motorul Renault . E diferența dintre Mercedes si Renault de acum . Senna a vrut să plece din 93 la Williams , dar la insistențele lui Ron Dennis a rămas încă un sezon la McLaren. Se vede că habar n-ai ca F1 este în esența ei un sport tehnic . În anii 90 erau diferențele mai mici între monoposturi si talentul pilotului conta mult mai mult . Dar nu se poate compara un monopost Pacific sau Simtek cu un Williams sau un Benetton.

  • mobius, vineri, 22.09.2017 22:50

    Vettel nu a semnat cu Ferrari decat atunci cand a stiut sigur ca Alonso va pleca. Ferrari (schimbandu-se echipa tehnica), a dorit sa-l aduca pe Vettel, crezand ca vor sparge piata si au facut presiuni asupra lui Alonso sa plece. Asa a fost si Alonso chiar a spus la plecare ca o face pentru binele echipei Ferrari. S-a vazut binele, Ferrari, cu o masina mai buna decat in perioada Alonso nu a mai obtinut nici macar aceleasi rezultate pe care le-a obtinut cu Alonso.

  • lol, sâmbătă, 23.09.2017 05:50

    @mobius: Amice tu cred ca traiesti intr-o alta lume. Alonso a declarat ca a vrut sa plece din 2013 dar nu avea unde si a mai asteptat un an. Iar Alonso n-a facut nimic pentru binele echipei, nici macar la McLaren. Iar Vettel are ceva mai multe victorii si puncte decat in vremea lui Alonso, pentru moment stau ceva mai bine plus inca nu s-a terminat sezonul.

  • lol, sâmbătă, 23.09.2017 10:08

    Timpul pe tur e dat de intreg pachetul sasiu + motor + pneu + pilot. Simplul fapt ca motorul e mai slab nu-ti garanteaza nimic. Totusi daca nu esti fanboy o sa poti observa ca acelasi pilot cu o masina de top urca pe podium pe cand cu alta de ultimele locuri ia chiar unul din ultimele locuri. Daca masina e NET inferioara si rezultatul e NET inferior. Asadar, McLarenul din 93 nu era chiar o masina slaba, singurul lucru cert fiind ca Andreti nu era facut pt F1. In 90 erau rahaturi precum controlul tractiunii, suspensii active, poti afirma fara sa gresesti ca acum cade mai mult in sarcina pilotului controlul masinii decat atunci. Iar diferente intre masini erau si atunci cum sunt si acum. E simplu sa vezi asta, te uiti la timpii pe tur. Si va rooog, terminati cu tampeniile astea 'minuni pe un monopost NET inferior'.

  • Bishuc, sâmbătă, 23.09.2017 10:12

    S-a rugat Ferrari de Alonso sa ramana si dupa ce semnase Vettel. Alonso nu si nu ... Alonso inca nu plecase cand a semnat Vettel. Mai mult, ruptura Alonso - Ferrari s-a produs chiar dupa ce a semnat Vettel. E clar deci, Alonso a plecat (fugit) pentru ca urma sa vina Vettel.

  • @bishuc, luni, 25.09.2017 11:13

    Logica ta are mari carente, ca sa nu spun ca esti varza. Vetel nu avea cum sa semneze pana nu semna Alonso pentru simplu motiv ca la echipa nu sunt decat doua locuri. Nu trei. Acolo era si Raikkonen. Vetel a semnat doar cu conditia sa fie Raikkonen coechipier. Iar Alonso a plecat pentru ca toata structura a fost schimbata cu una care pentru el nu era favorabila, recte Maticaci &Co. Acelasi Alonso deja avea oferta pusa pe masa de Mclaren. Nu s-a rugat nimeni de Alonso sa ramana. Astea sunt baliverme.

  • @lol, luni, 25.09.2017 11:16

    Mai multe puncte si victorii decat Alonso? Pai Alonso a avut in primul an 5 victorii. Cate victorii are pana acum fetel? Acelasi Alonso conducea clasamentul general in ultima etapa din Abu Dhabi. Unde e fetel acum? S a vedem daca termina pe 2, ca nu-i sigur. Fata de Alonso prestatia lui fetel e ridicola cu masina pe care o are. Hai ca asta o stii si tu seara, cand iti faci rugaciunile.

  • bishuc, marţi, 26.09.2017 14:02

    Esti dus bai nene. Stii tu ce conditii a pus Vettel. Si daca ar fi fost asa, adica Vettel a conditionat venirea doar daca ramane Rai, atunci inseamna ca Ferrari i-au dat un sut in fund lui Alonso doar ca sa-l aduca pe Vettel. In realitate presa vremii spunea altceva. Spunea ca Vettel vine sigur si va pleca Raikkonen daca Alonso va vrea sa ramana.

  • @@lol, marţi, 26.09.2017 14:05

    Si daca ia Vettel campionatul o sa mai faci astfel de comparatii? Nuuu, atunci o sa spui ca nu avea Alonso masina iar Vettel are o supermasina. Vai de pelea voastra de fani. Dar las ca Alonso e acolo unde ii este locul iar voua nu va mai ramane decat sa miorlaiti pe automarket.

  • ., marţi, 26.09.2017 14:07

    Da, in 2010 Alonso facea puncte fara numar fara numar iar Vettel era pe nicaieri. Wait ... what?