Asa va arata viitorul Volkswagen Eos?

Publicat luni, 01.02.2010 11:58 de Sebastian Toma

Automarket va prezinta prima ipoteza de design a viitoarei generatii Volkswagen Eos.

Volkswagen lucreaza la viitoarea generatie a lui Eos, care va primi partea frontala de la noul Polo si un design inspirat din noul Blue Sport Concept. Aceste schimbari estetice sunt aplicate in baza liniei noi de design implementate de Walter Da Silva la Volkswagen in 2007. Schimbarea de atitudine a designerilor i-a adus producatorului din Wolfsburg un plus de succes, iar modificarile urmeaza sa fie operate si pe celelalte modele din gama care nu au fost inca alterate.

Aspectul noului Volkswagen Eos a fost modelat in baza lui Compact Coupe Concept, prezentat la Salonul Auto de la Detroit. Conceptul care a debutat la Salonul Auto de la Detroit reprezinta noua linie de design pe care o va adopta constructorul german, care va fi aplicata intr-o oarecare masura si pe noul Eos. Spre deosebire de generatia precedenta, viitorul Eos ar putea fi mai bine proportionat gratie faptului ca acoperisul pliabil din metal are un design nou. Schimbarile operate la nivelul acoperisului pliabil ii vor conferi lui Eos o silueta mai compacta.

Modelul din imagini prezinta o atitudine mai agresiva decat cea a actualei generatii Eos, subliniata de elemente precum pleoapele aplicate blocurilor optice si aspectului inedit al barei de protectie fata. Viitorul Volkswagen Eos a primit si jantele actualului Scirocco R, care i se potrivesc de minune. In ciuda siluetei mai compacte si a modificarilor operate la nivelul acoperisului pliabil, VW Eos isi pastreaza configuratia cu patru locuri.

Foto: Andrei Avarvarii

  • DAN, luni, 01.02.2010 12:33
    ce e?

    Este cumva noul polo cabrio?:)))

  • semtex, luni, 01.02.2010 12:38
    ingeniozitatea vw e remarcabila!

    asa ma gandeam si eu ca vor face: vor alege un Golf, vor lua la polizor plafonul si-l pune in loc de portbagaj... vorba aia... nimic nu se piede, totul se transforma.

  • Claus-Claudel, luni, 01.02.2010 12:48
    .......

    arata bn

  • Dieter, luni, 01.02.2010 12:49

    Slaba tentativa, in primu rand grila cu blocurile optice nu se prea pupa, iar in al doilea rand cum pot sa puna fata de Polo pe un model de platforma lui Golf, domnule Toma? Stiu ca fata de Golf sau cea de Polo este aceeasi mancare de peste, dar de ce va place sa va scarpinati la urechea stanga cu mana dreapta...

  • styopka, luni, 01.02.2010 13:30
    ;)

    la inceput mam speriat ........dar am vazut ca scrie avarvarii si mam linistit

  • styopka, luni, 01.02.2010 13:34
    design@avarvarii

    dar unde se uneste grila cu blocurile optice ( e chestie de bun simt pt un pretins designer) rendul e bun ,bravo (dar dai alt cuiva sa-ti faca schitele )

  • Marius, luni, 01.02.2010 13:59
    "Mai stam o tura"....ca la Piticot ;P

    Este clar ca atat designul masinilor cat si tehnologia motoarelor cu ardere interna.....a cam ajuns la final. Restul - povesti si upgrade-uri. Iar VW nu face deloc exceptie. VREM MASINI MAI COMPACTE, MAI USOARE, DIN ALIAJE, CU DESIGN RADICAL. VREM MOTOARE ELECTRICE - HIDROGEN - ELECTROMAGNETICE. NU MAI VREM SA CUMPARAM FIERATANII UPGRADATE SI BENZINA/MOTORINA DE LA "BAGABONTI".

  • Alex, luni, 01.02.2010 14:14

    Se ia un A5 Cabrio, se mazgaleste putin peste si pac, stire pe automarket. La cat mai multe!

  • styopka, luni, 01.02.2010 14:19
    timp din teste de azi valencia 13:11

    F. Massa Ferrari F10 1:13.088 32 pit G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.040 +0.952 15 pit N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:14.753 +1.665 24 pit R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 26 pit R. Barrichello Williams FW32 1:15.660 +2.572 35 pit S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit

  • MF, luni, 01.02.2010 15:48
    Design

    Macar de ar arata asa. Este hidos actualul EOS si cred ca "hidos" este un cuvant frumos.

  • BKM, luni, 01.02.2010 15:51
    Copy say Paste?

    Design Copy/Paste, cam asa sa facem masini in ziua de azi.Desenam un model ,si dupa aia il facem in toate marimile si formele.Pe principiu' investitie minima,profit maxim.

  • styopka, luni, 01.02.2010 16:22
    @BKM

    se cheama indentitate de marca si despre principiu' investitie minima,profit maxim asa (constructorii de serie faca bani nu arta)

  • audi_quattro, luni, 01.02.2010 18:09
    vw

    interesant da oricum nu cred k va arata asa.

  • edi, luni, 01.02.2010 21:24
    tot ulei consuma!!

    park e caruta!!si tot ulei consuma asa k..lasati..

  • BKM, marţi, 02.02.2010 09:55
    styopka

    styopka, de acord cu tine,dar sub semnul identitatii de marca,sa facem chiar toate masinile la fel?