FII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Porsche Panamera?
Episodul din aceasta saptamana al seriei "Fii designer" il are ca actor principal pe Porsche Panamera, primul coupe cu patru usi din istoria producatorului german. Acum ai ocazia sa schimbi design-ul acestui model controversat!
Automarket va ofera posibilitatea de a schimba in mod virtual aspectul lui Porsche Panamera. Primul coupe cu patru usi al celor de la Porsche a semanat controverse in randul puristilor Porsche, iar aspectul acestuia a fost catalogat ca fiind unul indoielnic. Acum ai ocazia sa schimbi acest lucru, la nivel virtual, prin intermediul rubricii "Fii designer" pe care ti-o ofera Automarket.
Panamera este cel de-al doilea model constroversat din istoria recenta a celor de la Porsche, dupa SUV-ul Cayenne. La fel ca in cazul lui Cayenne, Panamera urmeaza sa primeasca si o versiune hibrida, iar un motor diesel va fi implementat in perioada viitoare. Mai mult decat atat, modelul urmeaza sa primeasca si un motor V6 pe benzina, pentru a putea oferi o versiune mai ieftina unor clienti interesati de aspectele practice ale acestei configuratii.
Vom culege propunerile voastre de design pana duminica, iar miercuri va vom dezvalui noua fata a lui Panamera, realizata conform specificatiilor voastre. Designerul Andrei Avarvarii va alege cele mai interesante propuneri, pe care le va aplica pe designul modelului german.
-
Cristian, luni, 01.02.2010 13:17Porsche Panamera
Eu nu as schimba nimic la ea . Succesul mare de care se bucura Panamera, se datoreaza in mare parte acestui design neconventional care o separa pe Panamera de ceilalti competitori . In plus, calitatile dinamice sunt de exceptie ! Am avut privilegiul la inceputul lunii ianuarie 2010 sa merg din postura de pasager aprox 300 km cu un Panamera Turbo si vreau sa spun ca masina este fenomenala . Daca tinuta de drum foarte buna la viteze mari nu a fost o surpriza, ce m-a impresionat cel mai mult este cutia de viteze PDK si cat de docila este masina in oras . In oras, cutia schimba vitezele la 1200 rpm, la 60 Km/h masina fiind in treapta 6 ! Datorita cutiei si nu numai, consumul mediu in acesti 300 Km ( o parte din traseu a fost pe autostrada Bucuresti-Cernavoda ) a fost de 13 l/100 km ceea ce dupa parerea mea, este o valoare foarte buna pentru o masina de 500 CP .
-
Adimo, luni, 01.02.2010 13:18
Daca puteti sa-i scoateti usile din spate si sa ii mai micsorati ampatamentul cred ca ar iesi super. :P
-
@ Adimo, luni, 01.02.2010 13:23Este de asteptat in urmatorii 2 ani un coupe bazat pe Panamera, numele cel mai probabil fiind 928
Porsche va lansa o varianta coupe a lui Panamera, numele cel mai probabil fiind 928 .
-
kretzoooo, luni, 01.02.2010 13:44nimic
ce ai putea sa ii schimbi la ea... pretul, poate e cea mai tare masina ever
-
lexion, luni, 01.02.2010 13:57
poate un eleron subtil sub luneta (ca si la modelul Turbo) si o culoare mai inchisa, ca si in poza aceasta: http://farm4.static.flickr.com/3551/3681196283_d0650a522d_o.jpg In rest....nu imi pot imagina ceva sa o faca mai frumoasa :)
-
styopka, luni, 01.02.2010 14:16timp din teste de azi valencia 13:11
F. Massa Ferrari F10 1:13.088 32 pit G. Paffett McLaren MP4-25 1:14.018 +0.930 30 pit P. de la Rosa BMW Sauber C25 1:14.040 +0.952 15 pit N. Rosberg Mercedes GP MGP W01 1:14.753 +1.665 24 pit R. Kubica Renault R30 1:15.298 +2.210 26 pit R. Barrichello Williams FW32 1:15.660 +2.572 35 pit S. Buemi Toro Rosso STR5 1:19.279 +6.191 8 pit
-
DaSilva, luni, 01.02.2010 14:38Panamera
Se observa un lucru foarte interesant la actuala gama Porsche. Modelele sunt impartite pe doua categorii mari: 1. modele prea clasice (cu usoare tendinte de banalizare) cum ar fi 911 si Boxster si modele uratele (neinspirate ca aspect, care exagereaza ADN-ul grafic al marcii pentru a sublinia "apartenenta" intr-un mod cel putin disproportionat) cum ar Fi Cayenne si Panamera. Singurul model cam fara cusur al lor era Carrera GT, dar nu se pune pentru ca a iesit din productie. Totusi Porsche are mare succes fiind cel mai "democratic" sportiv pur-sange si asta nu e putin lucru. Personal, nu am reusit sa inteleg niciodata prea bine care e mecanismul dupa care superclasicismul are o asa mare trecere si succes (vezi si VW, banalitatea banalitatilor in materie de design contemporan). Fata - Cred ca e destul de ok (de altfel, luate separat, elementele caroseriei panamerei sunt toate ok, ansamblul e dezastruos ca si proportii), poate as face un desen mai agresiv al spoilerului, taieturi mai incisive, mai aproape de fata lui Carrera GT. - Aripile fata ceva mai "umflate", mai arcuite cu o alura mai sportiva. Lateral - pavilion panoramic de sticla (este de neconceput un model de calibrul asta fara un accesoriu de acest gen) - Cred ca aripile spate, cu tot cu portierele, ar trebui ceva mai gonflate, mai agresive si musculoase, mai apropiate ca desen de cele de la 911 de exemplu, ar creea o legatura cu gama si adn-ul Porsche usor si elegant - pragurile sunt banale si nici nu par foarte aerodinamice, intreaga masina pare greoaie, ca o balena esuata, alura trebuie sa "slabeasca vizual", asta s-ar face cu niste linii longitudinale plonjate spre fata, bine plasate, care sa sublinieze dinamica masinii si forma foarte frumoasa a vitrajelor laterale. Spate - Aici e marea problema e urat foc si foarte gras. Personal as grefa intreaga parte posterioara de la Cayman adaptand-o la formele Panamerei: hayonul, stopurile, eleronul, avand grija totusi ca pozitia spoilerului sa fie mai inalta, mai conforma cu scopul si alura unei limuzine cum se vrea Panamera. - spre spate ar trebui eleiminata cocoasa pavilionului, care, desi are scopul de-a face locurile spate foarte confortabile, este extrem de urata, aici ar trebui gasit un alt artificiu, poate un pavilion "bulbucat" similar noului Peugeot 308 RCZ, astfel ca linia sa nu sufere pentru utilitate. E greu, dar ati ales o tema foarte controversata si curajoasa. Succes!
-
mircea, luni, 01.02.2010 14:42@DaSilva
Salut. Foarte interesante opiniile tale. Astept un mail pe [email protected] pentru a discuta despre niste idei. Multumesc. Mircea.
-
C.M., luni, 01.02.2010 15:07NUUUUUUU!!!
Va rog mult sa nu mutilati si aceasta masina!!!! Nu si pe aceasta!!!!! >:-0
-
cucu, luni, 01.02.2010 15:08
cum ar fi ca farurile sa se intainda peste plafon pana la stopurile din spate, sa formeze o linie din fata pana in spate?
-
Cristian, luni, 01.02.2010 15:17@ DaSilva
In realitate Porsche Panamera arata mult mai bine decat in poze . Iar interiorul este senzational, calitatea materialelor fiind la acelasi nivel cu Bentley . Orice poti sa spui despre Panamera , insa ca are design banal nu cred ca este cazul . Initial targetul anual al acestei masini era de 20,000 unitati, insa in 2010 se vor vinde 40,000 la nivel global . In Italia, in 3 luni Porsche Panamera a depasit vanzarile pe 12 luni ale lui Maserati Quattroporte (231 vs 201) .
-
MF, luni, 01.02.2010 15:38Design
Oricate ati incerca Porsche = 911. Designul Porsche nu a fost gandit pentru un SUV sau pentru 4 usi. Porsche = sport nu elegant si nu de teren. Respect pentru Ferrari si Lamborghini care nu au devenit niste Fiaturi sport asa cum a devenit Porsche divizia de lux a lui VW. Dezamagit total. Ce as schimba: l-as transforma in 911!
-
Panamera, luni, 01.02.2010 16:31Panamera
Am vazut acum 3 zile un Porsche panamera pe strada . E incredibil de mare !! Cred ca trebuie schimbat doar ... pretul
-
Florian, luni, 01.02.2010 18:24Schimbari
Cred ca ar trebui modificate pragurile, sa fie un pic mai inguste, mai zvelte, sa-i dea masinii un aspect mai usor. Poate si niste jenti cu mai multe spite. De scurtat botul nu cred ca se poate, din cauza motorului si spatiului pentru radiator. Dar ar arata bine.
-
dany, luni, 01.02.2010 21:49
mie nu-mi place şi eram sceptic că va avea succes dar tocmai fiindcă are cred că nu trebuie modificată deloc (deşi cred că succesul ei este datorat imaginii de marcă şi mai puţin designului, acelaşi lucru s-a întâmplat cu BMW şi s-ar produce şi cu Ferrari dacă ar scoate modele urâte...)
-
page, luni, 01.02.2010 23:02.
trebuie modificata toata,arata naspa..sa nu mai vorbesc de pret :| daca tine eu bine minte Porsche Panamera a fost in clasamentul celor mai urate masini.oare gresesc? eu as recomanda sa fie un fel de limuzina ca mercedes clasa CLS
-
TS, marţi, 02.02.2010 11:04schimbari radicale
cand ma uit la panamera ma gandesc la un broscoi pe o frunza...
-
MF, marţi, 02.02.2010 11:09@Florian
Pai cine crezi ca il cumpara? Tot posesorii de Porsche care vor totusi sa care si familia dupa ei in weekend. Apropo! Am auzit ca au fost cativa posesori de Porsche care si-au schimbat masinile pentru ca aveau un range de 200km si nu pretul carburantului era problema, ci stresul de a trece pe la pompa mereu. Oare asa e si cu Panamera? Ar fi aiurea sa te duci la mare si sa mergi economic cu asa ceva de teama ca nu ajungi daca o alergi putin.
-
m4r10, marţi, 02.02.2010 11:22panamera
Spatele trebuie umblat la el ca se vede cam urat....ar fi de preferat sa iasa un Coupe cu 2 usi...si culoarea...un rosu, albastru sau negru s-ar vedea perfect...
-
Fl0o, marţi, 02.02.2010 11:26
Ar fii misto sa fie H-back(gen opel astra G),sa fie coupe,niste Jante pe 20..o culoare frumoasa(Albastru metalizat),sipoate alte oglinzi!
-
raaul, marţi, 02.02.2010 12:56
masini care scriu istoria. suntem prea tineri sa observam asta.poate copiii copiilor nostri...vor fi innebuniti dupa masina care noi credem ca nu arata prea bine:)).este ceva cat se poate de natural.eu nu vad nici un sens sa se schimbe ceva la aceasta masina.nici chiar de dragul designului
-
andy, marţi, 02.02.2010 14:09Panamera
-Un eleron negru in spate -Leduri albastre sub masina -Sa dispara geamul de deasupra
-
FloryneL, marţi, 02.02.2010 18:58Bravo fratilor !
Good job guys !!!!! ....sunteti extraordinari !
-
madalinilinca, miercuri, 03.02.2010 07:49putine modificari
In primul rand cred ca trebuie modificata forma lunetei spate.Aceasta este prea mare.Cred ca ar da bine daca ar avea forma celei de la BMW X6.Forma oglinzilor este de asemenea prea "topita".Cred ca se potrivesc mai bine cele de la modelul Boxter.
-
arch3r, joi, 04.02.2010 17:56panamera mansory
panamera mansory -pt asta exista firme de tuning-mai frumos decat atat nu cred k se poate;))
-
bozzo26, joi, 04.02.2010 20:10
Lasati-o asa cum este .......si treceti inapoi la NFS.
-
autofan, vineri, 05.02.2010 00:35
manerele portierelor spate ar trebui inglobate in montantul C.
-
Costi9b, vineri, 05.02.2010 11:36Foarte putin sau deloc.
"Primul coupe cu patru usi al celor de la Porsche a semanat controverse in randul puristilor Porsche, iar aspectul acestuia a fost catalogat ca fiind unul indoielnic. Acum ai ocazia sa schimbi acest lucru, la nivel virtual, prin intermediul rubricii "Fii designer" pe care ti-o ofera Automarket." Ca sa multumim "puristi Porsche" ar insemna sa eliminam usile spate, marele portbagaj si gata, il facem coupe si nu mai e Panamera. Iar daca vrem sa'l "tunam", deobicei cand iti modifici masina vrei sa fie originala, a ta, probabil unica. Dar la o asa masina exclusivista, scumpa rara... nu mai e nevoie. Eu zic ca o culoare speciala si niste folii este suficient.
-
pesso, vineri, 05.02.2010 13:26restilizare
In fata: ar arata bine niste prize de aer discrete pe capota si grila de aer ar merge o idee mai mare. Lateral: usa spate redesenata(asta parca e neterminata),la prag ar merge o nervura la pasajul rotii spate. Spate: spatele mi se pare ok,doar trebuie adaugat eleronul.
-
marian, sâmbătă, 06.02.2010 17:25jenti, priza de aer si eleronul
in primul rand cred ca jentile nu ar trebui sa fie asa de agresive avand in vedere ca este un model cu 4 usi si nu ar avea nevoie de o priza de aer oricat de mica ar fi si nici eleronul nu ar trebui sa apara asa cum a spus pesso
-
darina, sâmbătă, 06.02.2010 19:51eu
vreau mai rotunda,spatioasa ,galben,cu tapiterie din piele.automata.si sa scrie pe ea RATA SMECHERA
-
mircea, sâmbătă, 06.02.2010 22:41As vrea mai mult !
In fata as vrea sa schimb ceva la capota . -Vreau sa scot in evidenta fiara , asa ca as trasa niste linii pe capota paralele cu farurile . -In spate stopurile mi se par un pic cam prea "nasoale". sa fie ca la audi ... cand franeaza masina sa se aprinda toata partea rosie si sa nu fie chiar asa bombate . ar fi interesant sa fie o masina cu suspensii variabile si yoata partea dedesupt sa fie ca la bugatti veyron.
-
lorinczi, sâmbătă, 06.02.2010 23:29panamersca
farurile gen vw passat oglinzile gen vw polo stopurile gen a5 sportback
-
John, duminică, 07.02.2010 02:38OriginalitateA?
Spatele : daca nu as sti de la ce masina s-a plecat, sincer as crede ca vad ori un Lexus ori un Infinity (drept ii ca si BMW o imprumutat acest design de la Lexus , cel putin seria 7 are spate de LS) Fata: daca s-ar fi numit seria 8 , da era frumos o reintoarcere a unui model vechi de la BMW (seamana foarte mult cu acel model) . Oricum, m-as da cu ea daca ar fi, si nu as mai comenta-o. Felicitari pt munca depusa!
-
John, duminică, 07.02.2010 02:40OriginalitateA? partea 2
Comentariu era pt BMW seria 6 , tot de la categoria "Fi designer!" nu inteleg de ce s-a postat aicea! daca poate careva sa-l mute i-as ramane dator
-
lex, duminică, 07.02.2010 14:39un spoiler
un spoiler si garda mai jos si mai patrat spatele...
-
exploziv_2003, luni, 08.02.2010 19:29WTF???
YUCKS! Sper sa nu vad vreun BMW in halul asta. Daca fata mai e cum mai e (dar tot nu-mi place), spatele e bataie de joc. O ciorba de septar cu z......WTF??? Iar voi, cei de la automarket....platiti un profesionist sa prelucreze....
-
exploziv_2003, luni, 08.02.2010 19:29WTF???
YUCKS! Sper sa nu vad vreun BMW in halul asta. Daca fata mai e cum mai e (dar tot nu-mi place), spatele e bataie de joc. O ciorba de septar cu z......WTF??? Iar voi, cei de la automarket....platiti un profesionist sa prelucreze....
-
exploziv_2003, luni, 08.02.2010 19:32:)))))))))))))
Poate imi explicati si mie cum e posibil ca eu sa comentez designul lui BMW Seria 6, iar comentariul...dublat de "buna functionare" a codului "greu de citit", imi apare la Porsche Panamera.....
-
exploziv_2003, luni, 08.02.2010 19:34=)))))))))
Da...de fiecare data cand incerc sa postez comentariul la BMW, ma arunca in pagina lui Panamera. :)
-
florin, marţi, 09.02.2010 13:01linii aerodinamice
eu as schimba putin spatele .. parerea mea e ca ii prea "lasat" i-as schimba putin aspectu cu niste modificari aerodinamice care dau putin mai bine decat ce are oricum nu pot sa descriu ce am in cap dar daca as avea posibilitatea sa fac aceste modificari de sta matza in coada
-
George Honoriu Ilica, marţi, 09.02.2010 13:27Schimbare
Bara fata ar trebuii modificata ,curba sa fie directa pana jos (gen Audi/Honda) Botul mai pronuntat(mai inalt 15 cm) Rotile mai mari (redesenate incat sa muste mai mult din caroserie)
Citeste si
-
MODELE | luni, 15 februarieFII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Peugeot 407?Automarket va ofera posibilitatea de a redesena in mod virtual Peugeot 407, model care a debutat pe piata acum sase ani. Citeste tot
-
MODELE | luni, 18 ianuarieFII DESIGNER: Redeseneaza BMW Seria 6 asa cum vrei!Automarket va invita sa veniti cu propuneri de design pentru redesenarea lui BMW Seria 6. Noi vom desena modelul german conform specificatiilor voastre! Citeste tot
-
MODELE | luni, 4 ianuarieFII DESIGNER: Ofera-i o noua fata lui Citroen C4 Coupe!Automarket si Andrei Avarvarii va invita astazi sa redesenati actualul Citroen C4 Coupe. Modelul francez exista pe piata inca din 2004 si se pregateste de o noua generatie. Citeste tot
-
MODELE | luni, 21 decembrieFII DESIGNER: Redeseneaza Dacia Duster!Automarket va invita sa modificati exteriorul noului Dacia Duster. Timp de sase zile vom culege propunerile voastre si vom realiza o versiune modificata a lui Duster, desenata conform specificatiilor voastre. Citeste tot
-
MODELE | luni, 7 decembrieFII DESIGNER: Redeseneaza Volvo XC90!Editia din aceasta saptamana a seriei "Fii designer" il are ca actor principal pe Volvo XC90. Designerul Andrei Avarvarii va redesena SUV-ul din Suedia miercurea viitoare, dupa ce va primi propunerile voastre. Citeste tot
Spatele alungit un pic , sa dea ca o limuzina, cu un portbagaj cat de cat in spate, fata as face-o mai agresiva, capota mai inaltata putin, difuzore frontale mai proeminente, difuzoare l;aterale in spatele usilor spate, precum si difuzoare spate, eleron spate mare, oglinzile lipide in fata usilor, pe capota motorului (lateral) si nu pe usi ca acum, praguri laterale agresive !In interior as schimba consola aceea lunga cu mii de butoane....as pune-o sub bord aranjata frumos, ca la Ferrari !!! As spune scaune dintre cele mai de LUX posibil pentru aceasta masina sport, piele de cea mai buna calitate pentru usi si scaune precum si bancheta ! Volan de competitie, pedale aluminiu si schimbator de viteza de asemeni de aluminiu ! Tetierele vor fi de competitie evident montate pe scaune de super lux, cu LCD-uri in patele acestor tetiere ! Masina va fi fara servo !!! Motoare : cele mai mici V8, cle mai mari cel putin V12 !