FII DESIGNER: Redeseneaza BMW Seria 6 asa cum vrei!
Automarket va invita sa veniti cu propuneri de design pentru redesenarea lui BMW Seria 6. Noi vom desena modelul german conform specificatiilor voastre!
Episodul seriei Fii Designer din aceasta saptamana se opreste in curtea germanilor de la BMW. Automarket si BMWBlog va invita sa veniti cu propuneri pentru redesenarea lui Seria 6, model considerat, in momentul lansarii ultimei generatii, unul dintre exponentii liniei dinamice din designul auto al lumii.
Principalul adversar de piata al lui Mercedes SL, BMW Seria 6 a aparut pe piata in forma pe care o stim astazi in 2003, cu mici modificari stilistice prezentate in 2008. In aceste conditii, noua generatie asteptata in mai putin de doi ani starneste deja imaginatia designerilor, a publicului si mai ales a fanilor BMW.
Foarte probabil, noul Seria 6 va intra pe piata evidentiindu-se prin forme dinamice de top integrate in liniile recent promovate de BMW odata cu lansarea noii generatii Seria 5 si Seria 5 GT, modele pe a caror platforma este de altfel construit coupe-ul german.
Pana la prezentarea noului design al lui Seria 6, Automarket va provoaca sa redesenati modelul german conform propriilor gusturi si opinii. Asteptam propunerile voastre in sectiunea de comentarii pana duminica, 24 ianuarie, urmand ca miercuri, 27 ianuarie, sa va prezentam modelul asa cum il doriti voi.
Ca de obicei atunci cand redesenam un model BMW, prietenii nostri americani de la BMWBlog.com iau si ei parte la experiment, propunerile cititorilor de peste Ocean si rezultatul acestora fiind disponibile oricand pe pagina speciala a proiectului.
-
kretzoooo, luni, 18.01.2010 18:56nimic
nu as schimba nimic lasati-o asa poate e cea mai frumoasa masina din lume
-
bozzo26, luni, 18.01.2010 18:59
nu mai vreau facelifturi.......e plina lumea de ele...vreau ceva special simplu si modest. Remember 635 CSi !!!!!
-
madalinilinca, luni, 18.01.2010 22:44linia exterioara de Z4
In primul rand as schimba toata partea frontala.spatele este extraordinar.In partea frontala cred ca se potrivesc farurile de la conceptul CS.grila si restul de la M3.linia laterala ar trebui mai pronuntata cu linia de la usa taiata in genul celor de la Bmw Z4.
-
FloryneL, luni, 18.01.2010 22:55BMW
- semnalizatoare oglinzi tip LED ( la mij. oglinzii pe orizontal) - oglizi mai pe rotund ( prea patratzoase) - jante 2 X 7 spite - plafonul geam in culoarea caroseriei ( daca se poate ) - proiectoare ceata mai spre mijlocul masinii ( sub faruri ) ...daca se poate tip LED .. - farurile de zi tip LED ( de deasupra Xenoanelor) ....daca se poate sa prinda conturul farurilor pe ext. de jur imprejur pana la contactul cu capota ... - triplele spate - o forma de U cat de cat k la noua skoda octavia - a treia lampa stop ..undeva in geam ( sus / jos) pare prea incarcat de stopuri portbagajul ;)); )) - geamuri cu tenta - farurile dinspre mijlocul masinii cu o lumina de contur albastra - grila radiator putim mai marita si lateral si in jos un pic Mult succes fratilor,!! stiu k o sa faceti o treaba buna !
-
bentley, marţi, 19.01.2010 00:09punct si de la capat
Nu puteti pune doar platforma modelului si sa-l desenam noi?:)
-
LauCalin, marţi, 19.01.2010 05:26parere
Tre' sa recunosc ca niciodata nu mi-a placut spatele desenat de Bangle (nu numai la Seria 6, ci si la 7). Asadar eu cred ca ar arata mai bine da calinia laterala din dreptul geamurilor (partea de jos) ar inconjura masina pe la spate, fiind in acelasi timp si linia portbagajului. Acum linia respectiva merge in jos, spre stopuri. Linia de care va vorbesc sa se uneasca cu linia actuala de sub a treia lampa de stop. Iar portbagajul sa fie ceva mai inclinat, sa se continua oarecum si forma lunetei. Portbagajul nu cred ca ar mai arata... hai sa nu-i zic ciudat ca poate imi sar fanii BMW in cap :p... nu ar mai arata asa... interesant. Sper ca m-am facut bine inteles :) In schimb as avea mai multe idei pentru plansa de bord. :)
-
DaSilva, marţi, 19.01.2010 10:02BMW Serie 6
Serie 6 Asta da tema generoasa! Desi asteptam cat de curand o noua generatie, un face-lift al seriei 6 este o tema oricand provocatoare, mai ales ca este vorba despre a "corecta" liniile bangleistice controversate si, nu de putine ori, urate. Oricum, fata de seria 7 precedenta, care, in opinia mea, a fost maximul de uratenie si disproportionalitate al curentului inventat de american, pe care, totusi, il consider un geniu al designului, Seria 6 s-a descurcat bine la capitolul linie si stil, chiar daca a fost acuzata ca ar fi avut ceva imprumuturi de pe la porche, mai ales la spate. Fata - cred ca ar fi oportuna adoptarea unei masti frontale si blocuri optice asemanatoare conceptelor M Hommage si Vision ED, poate chiar o combinatie a celor doua, foarte frumoase, agresive si expresive - as face neoanele "angel eye" trapezoidale (cercuri turtite orizontal), da un plus de agresivitate si "mister") - forma blocurilor optice trebuie sa fie ascendenta spre aripi si nu dreapta sau descendenta - "rinichii" trebuie sa fie mult mai mari si mai coborati in spoiler - aerisirile spoilerului sa arate asemenator celor de la CS Lateral - pragurile mai evidente, marcate printr-o curba larga, ondulata, ascendenta spre spate, aerodinamica si sportiva - roti mai mari cu desen spectaculos, daca se poate cu cat mai putine linii curbe, taios, diamantat si tridimensional, fumurii - linia mediana care schimba planul luminii longitudinal sa fie franta, astfel ca partea de pe aripa spate sa fie mai inalta si mai curbata, in genul conceptului CS - retrovizoare mai aerodinamice, mai rotunjite si agresive cu semnale led integrate (moda asta...) - neaparat pavilion total vitrat Spate - linia portbagajului, a eleronului integrat, ar trebui cumintita; personal as adopta o formula apropiata ca stil lui Opel Insignia, care a rezolvat foarte frumos un aspect similar al capacului portbagajului - stopurile acestea plangacioase trebuie sa dispara in favoarea unora gen CS, dar mai calme ca forma, fara "torturile" acelea dinspre portbagaj, evident ledurile nu trebuie sa lipseasca - spoilerul ar putea adopta o forma similara noului Z4, cu un difuzor mare (frate e un coupe sport, au pseudo-difuzoare mari pana si modele ca Fiesta) - as muta evacuarea esapamentului central, as imparti-o in doua iesiri cu forme trapezoidale plate, integrate in "lama" inferioara a difuzorului Cam asta ar fi de modificat dupa mine. Spor la treba si succes! Sper sa iasa ceva cu adevarat frumos ca e o tema generoasa.
-
Flavyuz, marţi, 19.01.2010 10:48adaugari/modificari
fara LED-uri, pentru ca e de prost gust si ar strica tot la masina si nu mai sunt de acord cu ultima adaugare a lui DaSilva in legatura cu evacuarea trapezoidala plata deoarece nu a stat niciodata la baza designului bavarez; eventual sa fie pozitionate semicentral (spre dreapta) si impartita in doua ca la vechiul 635CSI, bineinteles rotunde Jante: Alpina Classic sau Dynamic
-
BMW-M, marţi, 19.01.2010 10:59NOUL SERIA 6
NOUL seria 6 e as vrea sa fie mai sportiv decat actualul 6 care are un design destul de sportiv. Dar daca vorbim de BMW si motor de campion e nevoie si un design de campion.
-
puky, marţi, 19.01.2010 17:13seria 6
Un kit M si jantele M si este cea mai frumoasa masina.Nu as schimba mare lucru la ea.Cand o vezi in realitate si ai timp sa o analizezi,iti dai seama ca este chiar frumoasa.Dar recunosc ,dupa cum zice si "DaSilva",daca te uiti din lateral si este portbagajul deschis,linia aduce foarte mult a Porsche. Sper sa nu se faca modificari aiurea,mult succes.
-
alinmarina, marţi, 19.01.2010 18:21Lasati-o mai moale baieti...
Cred ca de multe ori maniaci ai designului auto ca dasilva, care dovedeste adevarate cunostinte si foloseste un limbaj foarte specializat pe tema data, totusi uita ceea ce inseamna de fapt un facelift si degenereaza sugerand o schimbare totala mult mai potrivita pentru o noua generatie a modelului decat pentru ceea ce numim noi de obicei facelift... Asa ca, cu tot respectul pentru domnul amintit mai sus, cred ca totusi ar trebui sa ne limitam la idei mai simple si mai realiste pe tema data si sa lasam fabulatiile de-o parte... De obicei majoritatea companiilor auto atunci cand apeleaza la un facelift pentru improspatarea designului unui model din gama, opereaza modificari minuscule, care nu altereaza prea mult imaginea respectivului model ci doar ii ofera un refreshing pentru a mai impulsiona vanzarile in asteptarea urmatorului model... Si prin asta intelegem modificari la nivelul farurilor, spoilerelor fata/spate si al stopurilor.Punct.
-
madalinilinca, miercuri, 20.01.2010 09:16oglinzile de la BMW M3
Cred ca se potrivesc mai bine oglinziile de la BMW M3.Si as pune al 3-lea stop integrat in capacul portbagajului( deasupra ca la BMW Z4).
Citeste si
-
MODELE | luni, 15 februarieFII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Peugeot 407?Automarket va ofera posibilitatea de a redesena in mod virtual Peugeot 407, model care a debutat pe piata acum sase ani. Citeste tot
-
MODELE | luni, 1 februarieFII DESIGNER: Tu ce ai schimba la Porsche Panamera?Episodul din aceasta saptamana al seriei "Fii designer" il are ca actor principal pe Porsche Panamera, primul coupe cu patru usi din istoria producatorului german. Acum ai ocazia sa schimbi design-ul acestui model controversat! Citeste tot
-
MODELE | luni, 4 ianuarieFII DESIGNER: Ofera-i o noua fata lui Citroen C4 Coupe!Automarket si Andrei Avarvarii va invita astazi sa redesenati actualul Citroen C4 Coupe. Modelul francez exista pe piata inca din 2004 si se pregateste de o noua generatie. Citeste tot
-
MODELE | luni, 21 decembrieFII DESIGNER: Redeseneaza Dacia Duster!Automarket va invita sa modificati exteriorul noului Dacia Duster. Timp de sase zile vom culege propunerile voastre si vom realiza o versiune modificata a lui Duster, desenata conform specificatiilor voastre. Citeste tot
-
MODELE | luni, 7 decembrieFII DESIGNER: Redeseneaza Volvo XC90!Editia din aceasta saptamana a seriei "Fii designer" il are ca actor principal pe Volvo XC90. Designerul Andrei Avarvarii va redesena SUV-ul din Suedia miercurea viitoare, dupa ce va primi propunerile voastre. Citeste tot
Ideea de a redesena seria 6 mi se pare exceptionala deoarece acest model in ciuda vitrinei tehnologice pe care o inglobeaza, cred ca nu a avut cu adevarat posibilitatea de a-si fermeca potentialii clienti cu un look apetisant... Pentru o restilizare care sa ii ofere acel look pe care cred ca il merita eu va sugerez inglobarea unor idei mai mult decat actuale pe vechea caroserie. Hai sa incercam sa privim mai departe in viitor decat ceea ce se intampla acum cu designul auto sufocat de omniprezentele leduri... Ideea de baza din partea mea ar fi sa incercati sa redesenati cu totul diferit tot ceea ce inseamna identitatea bmw, fara sa apelati la integrarea unor piese de pe modelele mai noi ale grupului pe vechea caroserie a seriei 6... In primul rand cred ca ar fi oportuna o reinterpretare completa a grilei fata, mult mai alungita spre exterior si ascutita in sus taind putin din linia capotei iar farurile bixenon, fara angel eyes, urcate in continuare pe colt, inspre montantul A al caroseriei. Si repet: no leds!!! Continuand la reimprospatarea partii frontale, imi imaginez gurile de aerisire pentru radiator mult mai agresive, imprumutand linia noilor X5M si X6M... La partea din spate nu vad multe modificari de operat, in general considerand un design superb cel actual, poate doar un nou set de stopuri in stilul noilor serii 5 si 7... Va urez mult succes!!!