Asul din mânecă: recordul stabilit de Porsche Taycan la Nurburgring a fost realizat cu versiunea medie Turbo
În cazul în care prototipul Tesla Model S folosit de americani pe circuitul de la Nurburgring va stabili un nou record, Porsche are un as în mânecă: timpul de referință stabilit în luna august a fost realizat cu un Taycan în versiunea medie Turbo.
În urmă cu doar câteva zile, Elon Musk a sugerat că Tesla Model S ar putea încerca să stabiliească un nou record pentru cel mai rapid sedan electric pe circuitul de la Nurburgring.
Conform primelor zvonuri, exemplarul folosit de americani a reușit să stabilească un timp mai bun cu 19 secunde comparativ cu cel realizat de
În cazul în care timpul realizat de prototipul Tesla Model S va fi confirmat, bucuria americanilor ar putea să nu fie una de lungă durată. Conform declarațiilor făcute de Stefan Weckbach, vicepreședintele departamentului care s-a ocupat de dezvoltarea primului model electric Porsche, constructorul german a realizat timpul de la Nurburgring cu versiunea medie Taycan Turbo.
Aceasta oferă un maxim de 680 de cai putere (atunci când este activată funcția Launch Control, iar modul Overboost intervine) și 850 Nm. Versiunea de top, Taycan Turbo S poate oferi până la 761 de cai putere și 1.050 Nm. Accelerația de la 0 la 100 km/h are loc în 2.8 secunde, iar repriza de la 0 la 200 km/h se desfășoară în 9.8 secunde.
Cu toate acestea, oficialul Porsche nu a oferit indicii cu privire la un posibil tur rapid pe Nurburgring alături de Taycan Turbo S în cazul în care timpul stabilit în luna august va fi îmbunătățit de alt constructor.
Via | Motor Authority, Car&Driver
Prototipul Plaid(viitor model de serie) folosit de Tesla pe Nurburgring a scos un timp cu 20 de secunde mai bun decat Tycan,mi-e greu sa cred ca porsche va putea scoate un timp mai bun.